Bölüm 15

471 36 3
                                    

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Babam için arkadaşlarımdan, hayatımdan ve dünyada yaşadığım şeylerden, kısacası geçmişimden vazgeçmem gerekiyordu. Arkadaşlarım için ise babamdan, gerçeklerden, intikamdan ve güçten vazgeçmem gerekiyordu.

"Bana biraz zaman verir misin? Bir fikrim var ama emin olmam için zamana ihtiyacım var."

H:tabiki! Al sana istediğin kadar zaman. Eğer bana ulaşmak istersen bir ateşten rica etmen yeterli.

"Tabi başarabilirsem."

H:ha?

"Son günlerde elementlerim üzerindeki hakimiyetim azalıyor. Bugün basit bir ateş için bile acayip zaman kaybettim. Sanırım şu 'kimsenin bilmediği güç' ile ilgili."

H:evet olabilir. O zaman sonra görüşürüz. Kendine iyi bak ve etrafındakilere karşı dikkatli ol. Birde istersen element kontrolü için sana ders verebilirim.

"Gerçekten mi! Süpersin baba!"

Babamın yanından ayrıldım ve kapıdan geçip odama girdim. Hızlı bir duşun ardından kendimi televizyonun önüne attım. Sonuçta ben rahatına düşkün bir kızım. Tam kanallarda gezinirken aeron gelip yanımdaki koltuğa oturdu. Ondan sonra diğerleri de geldi. Bulunduğumuz ortam şu şekilde. Ben ikili koltuğa uzanıyorum. Benim tepemde akame var. Sağ tarafımdaki koltukta aeron ve aiden var. Sol tarafımdaki koltukta ise cessie amari ve lucas var. Yerde de axel yatıyor.

Televizyonda güzel hiçbirşey bulamayınca herkes odasına çekildi. Bende kararımı düşünmeye başladım. Kabul etsem mi etmesem mi? Her iki türlü de sevdiklerimden vazgeçmem gerekiyor. Olayları tek tek ele alırsam belki bir yol bulabilirim.

Eğer arkadaşlarımı seçersem babam yanımda olmaya devam edecek ama aramız açılacak. Zeus beni dilediği gibi kullanmak isteyecek ve tüm hayatımı burada geçireceğim. Bana hiçbirşey anlatılmayacak çünkü ben onlar için sadece bir silah olacağım.

Babamı seçersem arkadaşlarım ve aileleri düşmanım olacak. Babamı seçtiğimin haberini illaki içerdeki ajanlardan biri iletecek ve ona zarar vermek isteyecekler. Aynı zamanda tatillerde falan gidecek bir evim ve bir babam olacak! Hayatım boyunca baba eksikliği yaşamış biri olarak ondan kolay kolay vazgeçemem. Ama ilk arkadaşlarımı da kolay kolay bırakamam. Uhhh! En iyisi bunları düşünmemek. En azından şimdilik.

Biraz su içmek için aşağı indim. Tam salonun önünden geçiyordum ki konuşmalar duydum.

Aeron:ne yapmalıyız? Maria babasıyla görüşmüş.

Lucas:onunla en son akame konuşmuştu. Ağzından birşey kaçırmış olmasın?

Akame:kaçırmadım tabiki! Ben bir yalan söyleme ustasıyım. Hem element gücü azalıyordu. Nasıl gidebilir?

Aiden:sen onun gücünün azaldığını nerden biliyorsun?

Amari:bunu hepimiz biliyoruz. Hiç dikkat etmediniz mi? Normalde ilk denemede elementi çıkar ve şekillenirdi. Bugün çıkartamadı bile.

Lucas:erkeklerden gören varmı?

Aeron:ben gördüm.

Akame:gözünü ondan ayırmıyorsun ki. Görmeseydin garip olurdu.

Cessie:birileri aşık olmuş galiba? Hemde düşman kızına. Şunu anlamalısın ki o düşmanımız.

Aeron:o bizim düşmanımız değil. Henüz. Daha tarafını belli etmemiş. Belki bizi seçecek.

Amari:ya seçmezse? Bu görevi kim alacak?

Aiden:siz onun en yakınlarısınız. Bence bu görevi siz almalısınız. Zeus da aynı fikirde.

Element KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin