Bölüm 16

426 35 6
                                    

4 ay sonra

Bu diyara kaçmamın üzerinden 4 ay geçmişti. Herkes beni kayıp olarak biliyordu ve her yerde aranıyordum. Arada bir babamın yanına gidip elementimi geliştirmek için çalışıyordum. Şu 'kimsenin bilmediği güç' herneyse en güçlü elementlerim hariç diğerlerini kullanmamı engelliyordu. Bu yüzden arada bir zor zamanlar geçirsem de idare edebiliyordum. Bugün de babamın yanına gidip çalışma yapacağım.

Yazardan

Maria heyecanla kahvaltısını yaptı ve ateş kapıdan geçip babasının yanına gitti. Onun geldiği haberini alan hades sarayın içindeki tüm ruhları dışarı gönderdi.

Maria saraya girdiğinde babası her zamanki gibi onu karşıladı. Biraz sarılıp hasret giderdikten sonra yemek odasına geçtiler. Saraydaki en büyük oda orasıydı ve çalışmalarını daha rahat yapabiliyorlardı.

Vera salonun ortasına meditasyon pozisyonu alarak oturdu. Bir yandan babasını dinliyor diğer yandan gücüne odaklanmaya çalışıyordu.

Hades:derin derin nefes al ve tüm odasını enerjine ver. Onun alev alıp tutuştuğunu hayal et. Daha sonra alevlerinden etrafına bir kalkan yap. Kalkan tüm bedenini kaplasın ama dışarıdan belli olmasın. Hazır olduğunda sana tüm gücümle saldıracağım. Durdursan iyi olur.

Maria itiraz bile edemeden babası ateş topları atmaya başladı. Hızlıca ateş enerjisini dışarı gönderdi ve ateş toplarının geldiği yere odakladı. Tek bir yere odaklayınca kalkan daha güçlü olmuştu. Ama babası ondan tüm vücudunu kaplamasını istemişti. O anın heyecanıyla bunu unutmuştu. Bunu gören hades 2 tane daha ateş topu oluşturdu. Birini maria'nın kalkanına gönderdi diğerini de yandan.

Beklemediği anda sol tarafına darbe alınca maria çarpışmanın etkisiyle birkaç metre uzağa savruldu. Babasının dedikleri aklına gelince enerjisini tüm bedenini kaplayacak şekilde etrafına sardı. Henüz acemi olduğu ve element sınıfında doğru düzgün eğitim almadığı için kalkan olarak kullandığı enerji katmanı hem çok inceydi hemde dışarıdan bakan biri çabucak fark edebilirdi. Dışarıdan belli olmaması için uğraşırken katmanın enerjisi azaldı ve başka bir ateş topu daha ona çarparak metrelerce geriye uçmasına sebep oldu.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

"Oooff! Olmuyor olmuyor olmuyor! Bir türlü kalkan oluşturamıyorum!"

Hades:çünkü odaklanmıyorsun! Baban olduğum için merhametli davranacağımı düşünüp kendini tam olarak bu işe vermiyorsun! Gerçek bir savaşta olsak 10 saniye bile dayanamazdın.

"Deniyorum! Ama bir türlü enerjim yetmiyor! Saydam olsun diye uğraşırken güçsüz, güçlü olsun diye uğraşırken de belirgin oluyor."  

Hades:o zaman daha çok dene!

"İmkansız. Sınırıma geldim. Daha fazla çalışamam."

Hades:dünyadaki okulunda böyle mi öğrettiler size? Yada yarı-tanrı okulunda? Sonra neden kötüler savaş kazanıyor! Bak maria, imkansız bir insan kavramıdır. Ama bizler insan değiliz. İmkansız diye birşey yoktur, sadece ulaşılması çok zor olan vardır. Sen sınırına dayandığın için daha fazla ilerlemenin imkansız olduğunu söylüyorsun. Ama imkansız değil, sadece zor. Ben sana bunu öğretebilirim. Ve intikam almak istiyorsan da kısa ama zorlu olan bu eğitimi başarman lazım. Daha çok çabala! İlk aşamada bile pes ediyorsan belki de seni yanıma almamalıydım?

Hadesin amacı maria'yı sinirlendirip gücünü kullandırtmak ve sınırını aşmasını sağlamaktı. Ve planı işe yaradı. Maria sinirlendiği için gücünü öfkeden alan ateş elementi kendi kendine aktive oldu. Maria sinirden gozü dönmüş halde hadese ateş topları attı. Ama ateş topları o kadar güçsüzdü ki zarar vermek şöyle dursun ufak bir yanık izi dahi oluşturamamıştı. Babasına zarar veremeyince daha da öfkelendi. Sonra aklına eski dostları geldi. Hepsinin ihanetini hatırladı. İçindeki öfke katlanarak büyüdü ve nefrete dönüştü. Ne olacağı umrunda değildi artık. Sadece ona ihanet edenlere dersini vermek istiyordu.

Aklından bunları geçirdiği anda kalbinin olduğu yerde bir ağrı başladı. İlk başta çok canını yakmasa da nefreti büyüdukçe acısı da büyüdü ve tüm bedenine yayıldı. Ayakta bile duramıyordu artık. Yerde acı içinde kıvranıyordu.

Hades ilk başta bunun alament ile kaynaşma seremonisi olduğunu sandı ama ateşler kaybolup, yerine siyah bir duman çıkınca birşeylerin ters gittiğini anladı. Tam yanına gidecekken maria elini ona doğru götürdü. Elinden çıkan siyah duman hadese çarpıp onu yemek odasının duvarına fırlattı. Bunu gören maria kendini durdurmaya çalıştı ama içindeki intikam duygusu onu ele geçirmişti. Son kez babasına bakıp yaptıklarından dolayı özür diledi ve bilinci kapandı.

Maria bayılınca etrafındaki siyah duman maria'nın içine çekilde ve maria titremeye başladı. Hades onun yanına gitti ve kucağına alıp koltuğa yatırdı. Tam gidecekti ki bir el bileğini yakaladı ve sırtına tekme atıp yere düşürdü. Kim olduğuna bakınca kızını gördü ama gözleri tamamen siyahtı ve kenarlarından siyah dumanlar çıkıyordu.

Kısa oldu biliyorum ama tatilden yeni döndük ve yetiştirmem gereken ödevlerim var. Neyse. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.

Element KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin