Zmatení

192 16 7
                                    

Druhý den v zakázaném lese

George:
Harry mi velmi rád půjčil kámen vzkříšení, a tak jsem se hned za úsvitu vydal do lesa, abych si promluvil s T/j, abych se s ní rozloučil.

Kámen jsem pořádně stisk a čekal, co se vlastně bude dít dál.
,, T/j?" Řekl jsem.

,, Tady jsem." Ozvalo se za mnou a já se rychle otočil. Za mnou stála T/j, nebo přesněji její duch.
,, Moc rád tě znovu vidím." Usmál jsem se.
,, Takže jsme vyhráli."
,, Ano vyhráli, ale to už jsi dávno věděla že?"
,, Jo věděla, ale přesto, pověz mi o tom." Usmála se a já jí začal vyprávět.

O Nevillově hrdinství, o mrtvém nemrtvém Harrym, o Siriusovi a jeho zdravotním stavu. Vyprávěl bych jí do nekonečna, pokud by mě nezastavila.

,, Georgi počkej."
,, Nechci se s tebou loučit, ještě ne." Vybrečel jsem.
,, Přeci jen se nemusíme loučit na vždy." Usmála se.
,, Jak to myslíš?"
,, Řekněme, že se k vám brzy připojím znovu, jen tady něco musím dořešit."
,, Vůbec netuším o čem mluvíš."
,, Tom Riddle není jediný, kdo se dokázal vrátit z mrtvích a neboj, přijdu zpět i s nosem." Usmála se. ,, Už budu muset jít, a nevím přesně kdy se vrátím, ale bude to jistě brzy." A byla pryč, snažím se zpracovat, co mi vlastně teď řekla. Jak se může vrátit z mrtvích? Raději zatím nebudu nikomu dávat plané naděje.

T/j po smrti:
,, Kde to vlastně jsem?"
,, Jsi někde mezi zemí a nebem." Řekl Brumbál.
,, Zemřela jsem."
,, To možná ano, ale mocní čarodějové tě chtějí nechat na Zemi."
,, To jde?"
,, Myslel jsem si, že je to nemožné a proto jsem si s nimi promluvil. Prý umíš kouzlit bez hůlky a máš mocný dar jasnovidectví, také ses hrdině obětovala pro někoho jiného."
,, Na Zem se ale z mrtvích nejde vrátit."
,, Vlastně jde, nebo alespoň pro tebe jde. Chtějí ti vrátit původní tělo, ale  hodně jsi si poranila mozek a nemůžou jen tak dát pryč, proto ti nabízejí nabídku, ber to jako památku na tohle místo, vezmou ti zrak na jednom oku, aby alespoň trochu vyrovnali zranění."
,, To je nesmysl. Roztřískaná lebka se nemůže nahradit zraku a to navíc jen v jednom oku. A nejde se vrátit mezi živý."
,, Ty ale nejsi mrtvá, to bys byla nahoře a nebo dole, ty jsi však ještě stále na Zemi. Podívej se, odnáší tvé mrtvé tělo." Řekl Brumbál a ty jsi se podívala stejným směrem jako on. ,, Ani nevědí, že bude ještě potřeba." Zavrtěl hlavou Brumbál.
,, Než dají tvé tělo dohromady, tak to bude chvíli trvat, ale myslím, že se brzy vrátíš na Zem."
,, Furt jsem to nějak nepochopila. Jaké poslání budu mít na Zemi?"
,, Tvé poslání bude předpovídat budoucnost. Tom je sice pryč, ale on určitě není jediná hrozba."

Vážně jsem jí/vás chtěla nechat umřít, ale když mě to láme srdce, nechat tam George a George, proto jsem se rozhodla pro tohle. Avšak pokud se vám tohle nelíbí, tak na tuhle kapitolu zapomeňte.

How dare you? 2 [George Weasley]Kde žijí příběhy. Začni objevovat