ep-6

448 28 3
                                    

waiterလေးလဲစိတ်ညစ်ညစ်နဲ့မန်နေဂျာကောင်တာဘက်ကိုထွက်လာခဲ့သည်။မျက်နှာကြီးကလဲညိုးနေကာဖြင့်မန်နေဂျာအားစကားစလိုက်သည်။

''ဆရာသိုက်ကတော့ထိန်မနိုင်ဘဲဗျို့''

''ဘာဖြစ်လို့လဲ.....Bossကဒီရောက်နေလို့ လား''

''မသိဘူးလားဟိုကဖြင့်ရောက်လို့အခန်းထဲမှာနှပ်နေပြီအခုမှ......''

''aww..မသိဘူးလေးကွာbossက ကလပ်ဆီရောက်တာနဲ့ငါဆီကိုအရင်လာနေကြဒီနေ့မှဘာလို့လဲမသိဘူး''

''အင်း.....ဆရာကမျက်နှာတော့သိပ်မကောင်းဘူးငိုလဲငိုနေတယ်ဘာတွေစိတ်ဖိစီးနေလဲမသိပါဘူးဗျာ....အခုလဲကောင်းမလေးလွတ်ပေးဆိုလို့လွတ်ပေးလိုက်ရတယ်.....🙄''

''aww...အခုသူအိပ်ခန်းထဲမှာမလား.....''

''ဒါပေါ့''

''အင်း....ငါသူအဖေဆီဖုန်းဆက်ထားပေးမယ်မင်းလဲအလုပ်သွားလုပ်တော့''

''ဟုတ်''
............ ............. ...............
waiterလေးလွတ်ပေးလိုက်သည့်ကောင်မလေးကသိုက်ရဲ့အခန်းထဲသို့ဝင်လာခဲ့သည်။သိုက်ကမူးနေပေမယ့်မှောက်မနေဘဲအိပ်ယာခေါင်းရင်းဘက်ကိုကျောမိကာဆေးလိပ်ကိုဖွာနေလေသည်။ကောင်မလေးဝင်လာတာမြင်တာနဲ့မတ်တပ်ထရပ်ပြီးကောင်မလေးဆီတန်းတန်မတ်မတ်ကြီးလျှောက်လာခဲ့တယ်.....

''မင်းက.....အတွေ့အရုံရှိလား''

''ဒါပေါ့.....ကိုသိုက်စိတ်ကျေနပ်စေကမယ်လို့အာမခံတယ်''
နှုတ်ခမ်းကိုလျှာနဲ့သပ်ကာတစ်ကိုယ်လုံးကိုပွတ်သတ်ကာပြောနေလေသည်။

''အင်း.....မင်းကငါနာမည်သိသားဘဲအဲ့ဒါဆိုငါဘယ်လိုပုံစံမျိုးကြိုက်လဲမင်းသိမှာပေါ့.....ဟမ်''

''သိတာပေါ့ဒီကလပ်ရဲ့ပိုင်ရှင်ကိုဘဲပြီးတော့ရှင်ကခပ်ကြမ်းကြမ်းလေးကိုကြိုက်တာမလား....ဟွန့်...သိတာပေါ့ကျွန်မလဲကြမ်းမှကြိုက်တာ.....''

ထိုစကားကိုသိုက်ရဲ့နားနာကိုကပ်ပြီတိုးလျစွာပြောနေသည်။ပြီးတာနဲ့သိုက်ရဲ့ရှေ့ဒူးထောက်ချကာသိုက်ရဲ့ဘောင်ဘီပေါ်ကအရာကိုပွတ်သတ်နေသည်။ပြီးတာနဲ့သိုက်ရဲ့ဘောင်ဘီကိုဆွဲချွတ်လိုက်ပြီးသူပါစပ်နဲ့သိုက်ရဲ့အရာကိုပြုစုပေးနေသည်။သိုက်လဲခံစားလို့ကောင်လာတာနဲ့အဲ့ကောင်မလေးရဲ့ခေါင်းကိုကိုင်ကာစောင့်သွင်းနေမိသည်။ကောင်မလေးကသူပါးစပ်နဲ့ပြုစုပေးပြီးတာနဲ့သူရဲ့မပေါ်တစ်ပေါ်အကျီ်တွေကိုဆွဲချွတ်ကာသိုက်ရဲ့နှုတ်ခမ်းကိုအတင်းစုပ်ယူးကာသိုက်ရဲ့ကိုယ်ပေါ်ဖတ်တတ်နေသည်။(A\N......ဖားပျံကြနေတာဘဲကောင်မနင်တော်တော်ဖြစ်😌)
သိုက်လဲအဲ့ကောင်မလေးရဲ့ခန္ဓာကိုယ်ကိုမချီကာအိပ်ရာပေါ်သို့ပြစ်လှဲချလိုက်သည်။

Default Title - Started with hatred(အမုန်းဖြင့်အစပျိုးသော)Where stories live. Discover now