٦

751 238 101
                                    

سوپرایز ھای گایس
بەھیوای خوێندنەوەیەکی خۆشو
ڕاکانتان بۆمن گرنگە بە کۆمێنتێ ڕات دەر ببڕە

ووەک پشتگیریە ڤۆوت دابگرن.












نەنە بە شۆکەوە
" مـ مامۆستا ئەلێکس"

مامۆستا ئەلێکس زەردە خەنەیەکی ھێمنی کردو پێش نەنە کەوت لە کورسی باخچەکە دانیشت و ئاماژەی بۆ نەنە دا کا لایا دابنیشێت.

نەنە بە خەمە بێزاریەکەوە دانیشت بێ ئەوەی ھیچ بڵێت

ئەلێکس قورگی پاکردەوە دوای کەمێک ووتی
" ئەزانم حەز ناکەی قسەبکەیت بەس ھەرکات ویستت ئەوەتام قسەبکە"

نەنە سەری شۆڕ کردەوەو دەستەکانی بە دودڵیەوە لێک دەئاڵاند دوای کەمێ مامۆستا ئەلێکس دووبارە ووتی
" ھێندە سەختە قسەبکەیت؟"

نەنە سێری مامۆستای کردو ئەویش سێری کردەوە خێرا نەنە سەری شۆڕ کردەوە
" ھێندە ئاسان نیە قسەش بکەم لەھیچ تێناگەیت"

مامۆستا ئەلێکس ووتی
" کە قسەتکرد ئەوکات بڕیارەدەم تێدەگەم یاخوود نا"

نەنە زەردەخەنەیەکی گاڵتە جاڕانەی كرد
" ماوەیەکە ھەستدەکەم لەگەڵ خەڵکدا ناتوانم بڕۆم"

ئەلێکس بەسەر سوڕمانەوە ووتی
" واتە چۆن!"

نەنە ووتی
" ئەوان ھەمیشە ڕادەکەن منیش ناتوانم پێیان ڕابگەم ھەستدەکەم ھەمیشە لە دوام فریای بیر کردنەوەو ھەڵسو کەوتیان ناکەوم ڕۆژ بەڕۆژ دەگۆڕێن تەکنەلۆژیاش لەولاوە بوەستێت ھەمو شت زۆر ماندوو کەرە"

مامۆستا ئەلێکس بە تێگەشتنەوە سەری جوڵاند
" ھمم تێدەگەم .. قسەکانی ساراش یەکێبون لەو شتانە؟"

نەنە بە نەخێر سەری جوڵاند
" نا تەنھا زۆر ئازاری پێم گەیاند نەنکیشم ڕۆژانێک وەک منو تۆ گەنجو پڕ ووزە بوە بەڵام ھەمو وزەکەی بە پێی ڕۆژگار کەمی کردۆتەوە نەدەبو بەو وشانە مانو بونەکەیم پێ بڵێ وەک بڵێی بێ کەڵک بوبێ نەنکمو چیتر پێویست ناکا  گوێ بە ئازاری بەم"

مامۆستا ئەلێکس بە زەردەخەنەیەکی پڕ سەر بەرزیەوە سێری نەنەی کرد ووتی
" لیندا بەڕاستی تۆ زۆر جیاوازی ڕێک وەک ئەوەیە کە ووتت ناتوانیت بە کۆمەڵگا ڕابگەیت بەڵام خۆ ھەمو کات شتێکی خراپ نیە جیاواز بیر کردنەوە لێت تێدەگەم منیش وا ھەستدەکەم ھەمیشە نەوەی ئێستا بەڕاستی بەردەوام دەگۆڕێن ماندوو کەرە ھەمیشە ھەمان ڕوخسار بەڵام مامەڵەی جیاواز تۆش ئەوەی لەسەرتە لەو ماوەیەی لەگەڵیانیت بەرگە بگریت.

پێچەوانە بوونەوە✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن