1 kapitola

723 21 0
                                    

*ráno*

,,Stilesi vstávej!" křičí na mě otec.

,,Mmmmm...nech mě ještě spát.." řekl jsem a přetočil jsem se na bok.

,,Jdu do práce, tak ne, že přijdeš pozdě do školy! Vrátím se pozdě večer, tak se o sebe laskavě postarej" odvětil.

,,Ano tati" zarecitoval jsem, ,,sakra vždyť víš, že nejsem malej kluk a dokážu se o sebe postarat!" zařval jsem na otce.

*Ten mě už ale ignoroval a práskl za sebou dveřma*

,,Achh..." povzdechl jsem si, ,,tak už jdu teda vstávat.."

Stiles vstal, postlal si, šel se vysprchovat a šel dolů si dát něco k snídani.
Pak už se jen obul a vyrazil do školy.

,,Ahoj Stilesi" pozdravil ho Scott.
,,Ahoj Scotte, jak se máš?"
,,Jako ujde to, máma dneska zase pracuje do večera, takže budu jako klasický každý večer sám doma a co ty?" řekl.
,,Hele tak to jsme na tom stejně, protože můj táta taky pracuje do večera a taky to ujde" řekl jsem a vydali jsme se do školy.

Skončila první hodina a Scott, Isaac a Allison *dejme tomu, že Allison bude naživu a Kira tam nebude* šli na chodbu do další učebny.

,,Dáme dneska nějakou klidovou schůzku bez nějakých lovení nadpřirozených bytostí atd?" řekl Isaac ,,Prostě a čistě jenom kamarádská sešlost"

,,Jo, taky bych se přidala" řekla Lydie, která se z čista jasna zjevila.

,,Fajn, tak se sejdeme u mého domu ve 4 hodiny odpoledne a běžte to někdo říct Stilesovi" řekl Scott.

,,Tak mu to jdu říct já", řekla Malia, která se taky odněkud zjevila a též nás nějakým způsobem poslouchala.

Ahojkyy💗 tady, je první díl, tohoto příběhu, doufám, že se vám první kapitola líbí a chtěla bych, abyste mi napsali vás názor, děkuju moc a těšte se na další možná ještě dneska 1 kapitolu!💜💜

přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat