Jdu ke Scottovi a přemýšlím, jak mu řeknu, že jsem gay a že jsem chodil s Derekem...
,,Scotte?" zeptám se ho stále se slzami v očích.
,,Ano Stilesi?" optá se mě nazpátek.
,,Až ti řeknu, co se mi stalo, nebudeš vyšilovat a dělat zbytečně zmatek ano?" řeknu abych se ujistil. Ani nevím, jestli se odvážím mu to říct, ale asi jo.
,,Neboj Stilesi. Vyšilovat nebudu." ujistil mě a poplácal mě po rameni.Došli jsme k jeho baráku a šli jsme k němu do pokoje.
,,Tak povídej" vybídl mě. Povzdechl jsem si.
,,Uff....tak fajn...Abych tě nějak uvedl do děje, tak ti prvně musím říct jednu věc." Odmlčím se a Scott dychtivě poslouchá každé mé slovo. ,,Jsem gay." řeknu a začnu brečet při vzpomínce na Dereka, která se mi před očima zjeví.,,T-ty jsi gay?" zajíkne se Scott.
,,J-jo.." snažím se něco říct, přes moje vzlyky. Po chvíli se uklidním.
,,Takže teď ti teda řeknu....co se stalo. Čekal jsem v 7:50 Dereka, až mě přijde vyzvednout, protože jsme měli mít jakoby rande. Ano, chodil jsem s ním asi tak 2 týdny. Bál jsem se vám to říct. Vyzvedl mě o pět minut později a políbil mě." *popotáhnutí* ,,Řekl mi, že pojedeme do klubu. Do normálního klubu ne pro gaye. Jak jsme tam dojeli, tak se tam pozdravil s nějakými klukami. Něco se mi na nich od pohledu nezdálo. Derek byl nervózní a nevěděl jsem proč. Pak mi ti kluci ukázali video...kde....kde....kde byl Derek na nějaké oslavě a byli tam nějací jiní kluci než ti, co tam byli s námi. Ti tam říkali, že jestli si získá mé city a........" odmlčel jsem se a čekal, co Scott řekne.
,,A co?" nezmohl se na nic jiného. No super, tak teď je to pro mě nejtěžší.
,,A....vyspí se semnou...." řeknu a Scott vytřeští oči.
,,Ty...ty jsi s ním spal?!" nechápal Scott.
,,Jo a bylo to nezapomenutelné." řeknu a začnu nekontrolovaně vzlykat a třást se.
ČTEŠ
přeci jen jsi to ty
WerewolfMladý Stiles Stilinski dostane zprávu od neznámého uživatele. Diví se, kdo mu může tak psát, tak se snaží vypátrat toho neznámého. Nakonec to není nějaký neznámý. V jednu chvíli se stane něco, co ani jeden z nich nečekal a vše se pak nějak zamotá. N...