24 kapitola

121 5 0
                                    

Pohled Liama
Jak mi Scott zavolal, tak jsem s Lýdií běžel k Deatonovi. Ten vzal jasan horský a jed kanimy. Vzal to pro jistotu, jestli by se něco stalo. Dorazili jsme ke Scottovi domů, kde už čekala Mellisa (Scottová máma), Scott, Derek a Stiles. Teda Stiles posednutý jakýmsi démonem nebo čím je. V těch názvech se už ani nevyznám. Furt nějací vlkodlaci támhle, pak zase nějaký Darach, nějaká banshee, což je Lydie a dál už nevím. Prostě se v tom už ztrácím. To je jedno, snad jsme donesli správné věci. Stiles tam ležel na sedačce omráčený.
,,Co se mu stalo?" zeptal jsem se Scotta.
,,Peter ho omráčil, aby jsme ho mohli dostat sem, bylo to náročné."
,,A co budeme dělat s ním tady?"
,,To ještě nevím, zkusíme z něj vytáhnout nějaké informace. Samozřejmě z toho nogitsune, ne ze Stilese." řekne Scott rozhodnutě.
,,A proč má roztrhlé triko? To se tam s vámi popral?" všiml jsem si jeho škrábance na břichu.
,,Trochu jsem ho škrábl, dlouhé povídání. Povím ti to později" řekne Derek. Najednou se Stiles probudil a začal se různě ošívat a zmítat se.
,,Deatone! Jed kanimy!" zakřičí Scott a Deaton mu hodí sklenici s jedem. Scott ho tím ochromí a Stiles tak může v klidu sedět a nehýbat se.
,,Tak jed kanimy jo?" řekne slizce nogitsune. No hurá! Už si to pamatuju!
,,Tak co jiného nám zbývá?" zeptá se ironicky Derek.
,,No tak jako můžete mě pustit a já vás můžu zabít." řekne arogantně on. Pak začal mluvit nějaké kraviny o tom, jak moc rád by nás zabil a jak moc mu není líto, že Stiles se tam někde ve své mysli kroutí bolestí. Toho už měl Derek dost.
,,DRŽ UŽ TU HUBU!" zařve na něho Derek.
,,Co když se mi nechce?" pozvedne hlavu a usměje se.
,,TO JE MI JEDNO!" zařve na něho opět Derek.
,,Scotte máte tady izolepu? Chci mu už konečně ucpat něčím hubu."
,,Máme, hned jsem zpátky, též už mě sere" řekne Scott a dojde pro ni. Pak k němu přistoupí Deaton a zalepí mu už konečně hubu.

Pak se na Deatona a Scotta podívá a přes pásku na ně zařve

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak se na Deatona a Scotta podívá a přes pásku na ně zařve. Konečně už ho nejde tolik slyšet.
,,Drž hubu..." řekne podrážděně Derek.
,,Scotte?" zeptala se Lydia.
,,Ano?"
,,Co s ním budeme dělat?"
,,Já mám nápad" ozvu se konečně.
,,Jaký?" zeptá se Scott a Lydie naráz.
,,Scotte, ty jsi přeci alfa. A alfy dokážou projet vzpomínky. Tak mě napadlo, že by jsi mohl Lýdii a Stilese k tomu využít a mohl by jsi získat nějaké informace" řeknu můj asi skvělý nápad.
,,Liame, ty jsi prostě skvělej. Ještě že tě máme" poplácá mě po zádech Scott.
,,Fajn, tak Lydie, pojď si sednout vedle Stilese" rozkáže Scott a Lydie tak učiní. Scott se skloní ke Stilesovi a pohlédne mu do očí. Nogitsune se na něho nezaujatě podívá.

 Nogitsune se na něho nezaujatě podívá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat