2 kapitola

608 22 2
                                    

*už se budu snažit psát dlouhé kapitoly😂*

,,Stilesi!" řvala za mnou Malia asi 30 krát.
,,Co se děje?" otočil jsem se konečně.
,,Dneska ve 4 hodiny odpoledne budeme mít sraz před Scottovým domem, budeme mít prý nějaký kamarádský sraz" řekla Malia.
,,Dobře, budu tam" mrkl jsem na ni.

Skončilo vyučování a já už jel v mém krásném modrém Jeepu domů, protože mám ještě 1 hodinu čas.

Dorazil jsem domů a najednou mi zavibroval mobil.

Neznámý uživatel : dneska jsi měl tak hezký zadek, chtěl bych tě teďka hned tvrdě ojet🤤

FUJ! TO JE PRASE! KDO TO K SAKRU JE?!

Stiles : Ehm..kdo jsi? Znám tě?
Neznámý uživatel : to ti nemůžu říct a ano, znáš mě a moc dobře🤤
Stiles : jak jako nemůžeš říct?

TO SI ZE MĚ DĚLÁ JAKO PRDEL?! JAK JAKO NEMŮŽE ŘÍCT?!

Neznámý uživatel : prostě nemůžu 😏

Fajn, takže je to perverzní prase a ještě ke všemu mi nemůže říct, jak se jmenuje, fakt super..

Stiles : a můžeš mi o sobě aspoň něco říct, když už jsi takové perverzní prase?
Neznámý uživatel : takhle, každý den můžeš dostat 1 odpověď na 1 tvou otázku, ale neslibuj si, že se zeptáš jak se jmenuju
Stiles : fajn, takže moje první otázka je kolik ti je?
Neznámý uživatel : dneska už ti neodpovím, začínáme až zítra

TYVOLE JA TOHO MÁM TAK AKORÁT DOST, RADŠI UŽ JEDU ZA SCOTTEM

Stiles : fajn, tak ahoj
Neznámý uživatel : ahoj, zlato💗

Proč mi k sakru říká zlato?! Ale jako líbí se mi to..TYVOLE STILESI, PŘESTAŇ!

Už jak jsem dojel ke Scottovi, tak tam stál Isaac, Lydia a Allison.

,,Ahoj" řekli všichni tři.
,,Ahojky" řekl Stiles.
,,Hele, jsi v pohodě? Vypadáš naštvaně" zeptal se mě Isaac.
,,Jsem v pohodě, nic mi není" řekl jsem rychle.

Najednou jsem zahlédl v dálce, že někoho z nás někdo pozoruje a byl jsem si jistý, že se ten někdo dívá na mě. Nemohl jsem zaostřit, kdo to byl, ale byl to kluk. Zřejmě už dospělý, ale má tak kolem 20. Vtipné, že dokážu poznat kolik mu asi je a jaké je to pohlaví, ale že bych poznal, kdo to je, tak to ne.
Hned, jak jsi ten člověk všiml, že se na něho dívám, tak někam zmizel.
Radši jsem to neřešil a zrovna, jak jsem se otočil, tak dorazila Malia a Liam.

,,Ahoj Malio a Liame" pozdravil jsem a usmál se na ně.

,,Ahoj Stilesi" pozdravili mě.

Chvíli jsme si tam povídali a pak otevřel Scott dveře a pozval nás dál.
Nic moc se nedělo, jen jsme si povídali a tak různě a najednou mi zase zavibroval mobil. A hned 2 zprávy.

,,Kdo ti píše Stilesi?" zeptal se Scott.

,,Aaale, jenom takový úchylný děcko.." řekl jsem.

,,Hele já už půjdu domů, protože ještě musím udělat nějaké práce doma" řekl jsem, protože nevím proč, ale už tady nechci být, už mě to tady docela nudí.

,,Dobře tak ahoj zítra ve škole" řekli všichni.

Jakmile jsem dorazil domů, rychle jsem běžel do pokoje, skočil na postel a podíval se co mi zase napsal.

-Neznámý uživatel- 2 nepřečtené zprávy

,,Tak jdeme na to" povzdechl jsem si.

přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat