4 kapitola

467 15 0
                                    

,,Můžeš mi ho začít honit? Řeknu, až bude tvrdý.." řekl Derek.
,,Určitě" řekl jsem a začal jsem mu ho pomalým tempem honit.
,,Achh..achh.." sténal Derek.
,,Mně se postaví ještě jednou jenom z tvého sténání.." řekl jsem pobaveně.
,,No a už se stalo hah.." zasmál jsem se a podíval se na sebe dolů, kde se mi opět postavil..
,,Ještě chvilku Stilesi a pak můžeš přestat..achh..achhh..." řekl Derek.

Derek byl rukama zapřený o postel a měl zakloněnou hlavu, jak on byl tak zkurveně moc sexy..

,,Ehm..Stilesi, slintáš...achhh..achhhh" řekl pobaveně Derek mezi sténáním.
,,A sakra hehe" zasmál jsem se.
,,Už!" řekl Derek.
,,Teď si stupni na všechny čtyři" zavelel Derek a já ho poslechl. Vůbec jsem netušil co dělá, ale vzrušovalo mě to.

,,Víš, že jsi sexy, když jseš takový natěšený a nevíš, co se bude dít?😩🤚🤤" řekl nadrženě Derek.

Najednou jsem ucítil, jak ho do mě až po kořen narval.

,,KURVA DEREKU!" zařval jsem bolestivě.

Začal do mě tvrdě přirážet a mně se z toho za chvíli stala obrovská slast.

,,O..můj..bože..Dereku!" sténal jsem.
,,Stilesi!" sténal i Derek.

O MŮJ BOŽE ON SNAD NASADIL NADLIDSKOU RYCHLOST!🤤😩💕🤚

,,Achhhh...achhh...achhh, ty jsi tak velký!" sténal jsem.
,,A ty tak úzký!" sténal Derek.

Pak ho ze mě nečekaně vyndal.

,,Dereku, proč jsi ho ze mě vyndal, já se chci udělat" protestoval jsem.

,,Chci si tě jen otočit čelem ke mně" řekl a já se k němu otočil.

ON JE TAK ZATRACENĚ SEXY!!😻💕

,,Kurva Dereku, nedělej mi to! Ty jsi tak sexy!😩🤚" řekl jsem fakt jako dost nadrženě.

Derek mi roztáhl nohy od sebe a narval mi ho tam.

,,DEREKU! AHHH" řval jsem jak nejvíc to šlo, samozřejmě návalem slasti.

Sklonil se ke mně a začal mě líbat po břiše a volnou rukou mě začal uspokojovat.
Druhou rukou si mě přidržoval.

,,STILESI! AHH" zařval Derek a s tím se hluboko do mého nitra udělal.
,,DEREKU!" já jsem se mu na oplátku udělal do ruky.

Derek všechno slízal a lehl si vedle mě.

,,To bylo úžasné" řekl jsem.
,,To bylo" přikývl Derek.
,,Miluju tě Stilesi"
,,Já tebe Derek" a přitáhl jsem si ho do polibku.

Pak jsem ho objal a tak jsme usnuli.

Pohled Dereka :
*ráno*

Vzbudil jsem se a podíval jsem se vedle sebe, jestli Stiles ještě spí. Nebyl tam.

,,Asi už šel dolů udělat snídani a nechtěl mě vzbudit" řekl jsem si pro sebe.

Pak jsem chtěl vstát, ale jakmile jsem odhrnul peřinu, tak mě čekalo nemilé překvapení.
On se mi přes noc postavil a ještě ke všemu jsem měl mokré povlečení.
A pak mi to došlo..

,,TO BYL ZKURVENÝ SEN?!" zařval jsem snad nejvíc, jak to šlo.
,,TO SNAD NENÍ MOŽNÝ! TO BYL FAKT JEN POSRANY SEN!" nevím proč, ale chtělo se mi brečet.

Nebreč Dereku, určitě to bude jednou realita, teďka musíš jít do školy a nemůžeš brečet já malá holčička, které někdo sebral lízátko.

Vzchopil jsem se tedy, šel si vyřešit můj problém, při kterém jsem musel křičet Stilesovo jméno, protože jinak to nešlo, umyl jsem se, dal jsem si snídani a šel jsem do školy.
Tak hodně štěstí Dereku..

Pohled Stilese :
Vzbudil jsem se a nechápal jsem, co se to včera večer odehrálo. Podíval jsem se kolem sebe, ale jakýmsi způsobem jsem byl furt...doma? Co? Doma? Nějak jsem to neřešil a odhrnul jsem peřinu, že se půjdu osprchovat, ale pak jsem si všiml něčeho což, mě zaskočilo a překvapilo. On se mi přes noc opět už asi po 3 postavil? A proč mám mokré povlečení? Pak jsem si dal 1 a 1 dohromady.

,,TO BYL SEN?! TO SI DĚLÁŠ SNAD PRDEL NE?!" řval jsem tak, až mě musel táta slyšet i dole.

Jakoby ne, že by mi to vadilo, teda...VADILO MI TO A EXTRÉMNĚ, PROTOŽE JSEM SE DO NĚHO ASI ZAMILOVAL!

Ale pak mě trkla druhá věc, jak si jako mám vyřešit ten svůj problém, když budu řvát Derekovo jméno? No, nějak si to musím vyřešit.

Šel jsem teda do koupelny a začal jsem si honit.

,,Hhhhh...hhhh..hhh...ah...ah.." sténal jsem, ale snažil jsem se potichu, jaksi mi to ale nešlo.
,,Dereku Hale!" s tím jsem se udělal do ruky a umyl si ji. Snad mě táta neslyšel.

Osprchoval jsem se a šel jsem dolů si udělat snídani.
Táta tam seděl s rukama na obličeji a před sebou měl noviny. Jak jsem dorazil tak zvedl hlavu a byl vážný, což se mi nelíbilo.

,,Co to bylo Stilesi?" zeptal se mě otec.
,,Ehm...no..ranní erekce.." řekl jsem potichu, ale stejně mě slyšel.
,,Aha, tak to promiň, myslel jsem, že jsi tam řval nějakého Dereka, ale to jsem se musel přeslechnout" řekl otec.

A sakra..uff...nepoznal to.

,,Jo to jsi se musel určitě přeslechnout" řekl jsem a usmál jsem se.

Pak jak jsem dosnídal, tak jsem šel do školy.
Hodně štěstí až potkáš Dereka Stilesi..

Ahooj💕💕 doufám, že se vám tadyten díl, trošičku víc úchylný líbil. Byla bych moc ráda za ohlasy, tak zatím ahooj💕💕

845 slov💕

přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat