28 kapitola

234 6 1
                                    

Přicházíme k Derekovi domů a sedáme si všichni na gauč.
,,Bude to zase, jak to bývalo dřív?" zeptá se Scott.
,,Nebude, ale od toho jsme tady. Vždy budou nějací nepřátele, ale my je společně vždy vyženeme. Jsme smečka, která dokáže vše, vždy po nás někdo půjde." řekl Derek a já přikývl. Už to nebude jako dřív. Ale my s tím budeme moct žít. Alespoň já jo.
,,Fajn, takže přestaňme být smutní a pojďme si něco uvařit. Mám docela chuť na palačinky." řeknu, ať odvedu smutnou chvíli někam do prdele.
,,Fajn, ale máme vůbec ingredience? U Dereka věčně nic není." řekne Isaac a Derek ho probodne pohledem.
,,Vajíčka tu má, sůl taky, mouku taky, mléko taky.....jop, všechno na palačinky tu má" řeknu.
,,Kdo se toho ujme?" zeptá se Liam. Všichni se jako vždy podívali na mě.
,,Fajn, tak si běžte sednout, já to udělám" řeknu.
,,Dobře" řekne Derek a všichni odešli si povídat na gauč. Když už jsem míchal těsto, tak se mě někdo dotkl a obmotal mi ruce kolem pasu. Otočil jsem se a hned toho člověka políbil, protože to nemůže být někdo jiný, než Derek. Ale mýlil jsem se. Kurva já políbil Scotta?!
,,Tyvole Stilesi!" křikne na mě Scott.
,,Tyvole Scotte!"
,,Co si myslíš, že děláš?!" řekneme oba.
,,Já tě z prdele obejmul ze zadu, ať si z tebe udělám prdel, aspoň vím, jak to chodí u Dereka!" křikne na mě a utře si pusu. Fuj. Já doopravdy políbil mého nejlepšího kámoše?!
,,Vole já myslel, že je to Derek! Jako proč si ze mě utahuješ?! Jsi idiot?!" křiknu na něho též.
,,Fajn, neřešme to. Omlouvám se, ale příště se prosimtě podívej!" řekne a oba se začneme chechtat.
,,TY JSI POLÍBIL NĚKOHO JINÉHO NEŽ MĚ?!" kurva. Začal jsem utíkat a Derek mě naháněl. To jsem posral. Já jsem idiot.
,,Dereku, sorry, to není tak, jak si myslíš! Scott mě obejmul zezadu a já myslel, že jsi to ty! Pomoooc! Lidi! On mě chce zabiiiit!" křičím a všichni se mi smějou, kromě Dereka, který je nasraný. Pak ale zastaví a začne se smát taky. Já se k nim pak přidám a odcházím dodělat palačinky. Po asi 25 minutách jdu k nim s plným talířem asi 20 palačinek. Mně zbydou asi tak 3 palačinky. Až jsme dojedli, tak jsme si pustili film. Pak už ostatní odešli a s Derekem jsme zůstali sami.
,,Co chceš dělat?" zeptá se mě.
,,Nepůjdeme společně do vany?" navrhnu a on kývne. Dojdu nám pro čisté oblečení a on už napouští vanu. Svléknu se a čekám, než se napustí vana.
,,Hotovo!" řekne.
,,Bombaaaaaa!!!" řeknu a skočím do vany, až je voda všude.
,,Doprdele auuuu!" křiknu, protože jsem si narazil prdel.
,,Tak si debil?" zasměje se. Pak na mě pohlédne a kousne se do rtu. Podívám se na něho a on se koukne dolů. Heh. Už vím o co jde.

,,Dereku, svlékni se a do vany ani nevstupuj" řeknu mu a on kývne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dereku, svlékni se a do vany ani nevstupuj" řeknu mu a on kývne. Já vylezu z vany a začnu se ručníkem trochu utírat. Jsem k němu zády a jsem si jistý, kam čumí. Pak ke mně trochu přistoupí a obmotá mi ruce kolem pasu. Skloní se a začne mi líbat krk. Začnu mu vzdychat. On je tak dobrý! Lepšího přítele si nemůžu ani přát. Pak mi dá ruce na zadek a zmáčkne mi ho.
,,Dereku.." vzdychnu. Pak už se mu jen poddám. Vanu jsme ani nevypustili a nechali jsme ji tam až do rána. Když jsme se vzbudili, tak bylo ještě šero.
,,Dereku? Spíš?"
,,Nene, copak se děje?"
,,Já jen, že tě strašně miluju" řeknu a políbím ho.
,,Já tebe taky. Nikdy už tě nenechám odejít a nenechám si tě vzít. A to si pamatuj."





Aaaaaaa😩❤️‍🔥 je mi to strašně líto, ale tímto tento příběh končí! Snad se vám líbil a dal se dobře číst. Byl to můj vůbec 1. příběh, který jsem napsala a vůbec se divím, že jsem ho dokončila a líbil se mi. Jsem za něho moc ráda. Děkuju všem, co tohle komentovali, hlasovali a vůbec to četli. Touto dobou to má 700 přečtení, což je pro mě obrovské WAU. A taky to má 50 votů! Děkuju ještě jednou moc a v brzké době očekávejte THIAM fanfikci!❤️‍🔥❤️

přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat