17 kapitola

229 13 1
                                    

Děkuju za 300 zhlédnutí <3

Probudím se a zjistím, že Derek už je vzhůru a zrovna se svléká. Rozebral jsem se a potichu se posadil a sledoval, jak si svléká triko.
,,Ahh..." vzdychl jsem.
,,Ježiši Stilesi! Ty úchyle!" vyleká se Derek. Za koho mě má?!
,,Jaký úchyl?! Zapomněl jsi, že na tomhle světě spolu chodíme? Že jsme včera spolu spali a ty si teďka stěžuješ?" zasměji se.
,,Ale vylekal jsem se!" naštve se na mě Derek.
,,Tak pardon pane dokonalý" řeknu sarkasticky a potichu se zvednu v úmyslu ho lehce překvapit. On si toho nevšiml, takže můj plán vychází.
,,Promiň, neměl jsem být takový" řekne stále otočený zády ke mně. Už jsem u něho a pohladím ho po tetování.
,,Mně to Dereku vůbec nevadí" zašeptám mu do ucha a políbím ho na krk. On se zachvěje a otočí se na mě.

 On se zachvěje a otočí se na mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Stilesi" vydechne.
,,Copak, líbí se ti to viď?" všimnu si, co má v kalhotech.
,,Rozptyluješ mě nesmírným způsobem" řekne.
,,Já vím a proto se mi to tak líbí" řeknu, přistoupím k němu blíž a políbím ho. On polibek prohloubí. Pak nás ale někdo vyruší.
,,Dereku, tak jdeš-" zasekne se Peter.
,,DEREKU?!"
,,Heh" řekne a poškrábe se na zátylku.
,,Ahoj Petre" pozdravím ho a taky se poškrábu na zátylku.
,,Vidím dobře nebo se mi to zdá?" řekne.
,,Jestli nenosíš brýle, tak si myslím, že se ani nepotřebuješ ptát, když má Derek v kalhotách ty víš co" zasměji se. Derek si to hned zakryje a zavrčí na mě.
,,Dereku, tohle nezakryješ" zasměji se znova.
,,Já...já radši půjdu, protože se mi chce zvracet." řekl a udělal, že se mu natáhlo. Debil.
,,On je vždycky takový protivný?" zeptám se Dereka. Ten ale stojí jak přikovaný, rudý až na zadku. Zasměji se a přijdu k němu. Obejmu ho.
,,Nic hrozného se Dereku nestalo, musíš to brát pozitivně." snažím se ho uklidnit.
,,Ty...ty ale nevíš, jaký to teď byl trapas, ještě před mým strýcem, který je protivný jak prdel vždy a všude." řekne a ošije se.
,,Promiň, omlouvám se." sklopím pohled na zem.
,,To nevadí" usměje se a obejme mě.

,,Tak mám ti jít s tím pomoct nebo to zvládneš sám?" zeptám se ho s nadějí v očích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak mám ti jít s tím pomoct nebo to zvládneš sám?" zeptám se ho s nadějí v očích.
,,No...když tě tak vidím, tak asi nebo teda 100% pomoct" řekne s úšklebkem. Mně se rozzáří oči radostí. Zalezeme do koupelny, kde z něho sundám zbytek oblečení. Je vtipné, že já jsem oblečený a on je přede mnou nahý.
,,Rukou nebo-"
,,Pusou prosím" řekne a já se usměji. Prvně mu olíznu špičku a pak ho vezmu do pusy. On začne slastně vzdychat. Slyším Petera, jak naschvál dělá, že zvrací. Vím, že se mu to líbí a tak naschvál přidám na rychlosti. Slyším Derekovo vzdychy a u toho uslyším bouchnutí do dveří. Uchechtnu se.
,,Petere, vím, že posloucháš, ale klidně tam stůj hehe" zasměji se.
,,On...poslouchá?....ahhh" řekne mezi vzdychy Derek.
,,Jojo hehe" uchechtnu se a pokračuju v práci.
,,Ale ty debile, neruš mě při poslouchání. Kurva." zakleje. Tak to nene. Já se z těch Haleových jednou poseru. Uchechtnu se a díky tomu se vytvoří vibrace.
,,STILESI STILINSKI!" zakřičí Derek a s tím se mi udělá do pusy. Poslušně vše spolikám. Derek se oblékne a vyrážíme konečně z pokoje ven. Dojdeme dolů a vidíme Petera. No tyvole. Hej tak jednomu se postavil a teďka i druhému. Snad nemám na starosti ještě jeho. Zasmějeme se s Derekem, když ho uvidíme. On se začne červenat jak rajče a radši běží do koupelny. Po pár minutách ho uslyšíme vykřiknout Derekovo jméno. To se začneme chlamat ještě víc.

,,Jeho jméno můžu vykřikovat jenom já Petere!" zakřičím na něho a to už se s Derekem válíme po zemi a držíme se za břicho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jeho jméno můžu vykřikovat jenom já Petere!" zakřičím na něho a to už se s Derekem válíme po zemi a držíme se za břicho. Pak jsme si šli dát snídani a já už šel za tátou domů. Musí mít o mě strach. Rozloučil jsem se s Derekem a šel jsem domů.

 Rozloučil jsem se s Derekem a šel jsem domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat