Pohled Petera
Stiles se dostal z želízek úplně přirozeně, jako kdyby to bylo úplné nic. Jenže mi to jako Stiles nepřišel. Byl jiný. Měl kruhy pod očima a byl bledý. Pak se mi to potvrdilo. Promluvil a měl jiný hlas než ten pravý Stiles.
,,Všichni tyto dny zemřete!" řekne nogitsune. Podívali jsme se se Scottem na sebe a dál jsme tam nehybně stáli. Byli jsme schovaní za nějakými bednami, takže nás neviděl. Pak popošel pár kroků dopředu a začal se mi zrychlovat dech. Rychle jsem ho zklidnil. Pak jsem slyšel, jak je skoro u nás. Chvíli tam stál a pak někam odešel. Nevšiml si nás. Oddechli jsme si, ale hned jsme běželi nenápadně za ním. Běžel k sobě do domu. Naštěstí tam šerif není, takže ho nezabije. Vytočili jsme rychle šerifovo číslo.
,,Ahoj Scotte, co se děje?" ozve se v telefonu šerif.
,,Dobrý den pane Stilinski. Za žádnou cenu teďka nejezděte domů! Ve vašem domě je Stiles. Zní to šíleně, ale on je posednutý démonem, takže by vás mohl klidně zabít. Musíme ho sledovat, takže jestli nám chcete pomoct tak poběžte za námi do stanice. Musíme Stilese zachránit. Takže přijeďte co nejdříve." řekne Stiles.
,,Cože? Já teď řeším případ a jsem mimo centra. Fajn, za 10 minut jsem na stanici." ukončí hovor šerif a my rychle běžíme na stanici.
,,Ty máš Scotte nějaký plán?!" vyhrknu.
,,Ne nemám, ale něco udělat musíme. Zavolám ještě Derekovi, Lýdii a Liamovi." Postupně je obvolal a pak jsme se sešli na stanici.Pohled Scotta
Jak jsme se sešli, tak jsme šli do místnosti, kde jsou kamerové záznamy.
,,Můžeme vysledovat, kde má Stiles namířeno a můžeme zajistit nějaký plán." řeknu.
,,Fajn, jestli je v našem domě, tak by jsme se mohli podívat do Stilesova pokoje. Od mala tam má kameru, abych ho mohl sledovat, když jsem nejsem doma. Kamera tam stále je a je zprovozněna, takže tam může být i živý záznam." řekne šerif.
,,Super, tak najdeme kameru ze Stilesova pokoje." rozkážu a všichni hledají Stilesův záznam z pokoje.
,,Mám to!" řekne Derek a všichni k němu běžíme. Pustí záznam a všichni se nestačíme divit.Pak se najednou zvedl a někam odešel.
,,Sledujte kamery!" řeknu a Derek přeskakuje všechny kamery, až najde kameru u svého bytu. Stiles vejde dovnitř. Do jeho bytu.
,,Fajn, snad až přijdeme, tak tam furt bude. Plán zní: já, Derek, šerif, Argent a Allison, kterým zavolám, půjdeme dovnitř. Pak když to bude nejmíň čekat, tak ho napadne Peter, který ho omráčí. Pak ho donesem ke mně domů a tam se domluvíme co dál. Rozumí všichni?" řeknu a čekám na jejich odpověď.
,,Rozumíme!" řeknou sborně.
,,Fajn, tak jdeme na to!" dám jim trochu motivace a jdu k Derekovi domů.Pohled Dereka
Jdeme ke mně domů. Super, takže už teď vím, že jsme mrtví. Je mi ho strašně líto, ale nesmím dát na sobě nic znát. Dojdeme před můj dům a schováme se tak, aby nás nešlo vidět. Šerif tam nahlédne.
,,Tak pojďte, zkusím mu dát prvně pouta, třeba to bude lehčí" řekne šerif a my se dáme za ním. Pak nás ale zastaví Peter.
,,Čím ho mám jako omráčit?"
,,Nevím, zkus ho třeba praštit pánví" řekne Scott.
,,Velmi vtipné"
,,Prostě ho jebneš do spánku, ať upadne do bezvědomí" řeknu a pak už radši mlčí. Vejdeme dovnitř.
,,Ale aleee, to jsou nám hosti" řekne nogitsune. Chudák Stiles, musí se někde v jeho mysli kroutit v koutu. Chvíli jsem tam stál a přemýšlel, ale pak jsem zase začal vnímat dění.
,,Stilesi, půjdeš teď semnou na stanici ano? Bude všechno v pořádku, jen mi nech ti nasadit pouta." řekne šerif a přistoupí k němu. Stiles mu nastaví ruce, aby ho mohl spoutat. Šerif mu dá pouta a odstoupí od něho. Stiles na něho vzhlédne.
,,Ty nejsi můj syn" řekne šerif, jako kdyby to byl nějaký odpad. Stiles jen zakroutí hlavou a vyrve se z pout.Přistoupí k němu Allison a namíří na něho taesrem. Spustí spoušť, ale než to Stilese zasáhne, tak to chytí a odhodí ho do rohu.
Pak už to prostě nevydržím a skočím po něm. On mě ale odhodí a já narazím do zdi. Svalím se na zem. Scott chce na něho skočit.
,,Scotte ne! Nepokoušej ho!" zastavím ho a on poslechne. Pak na něho namíří pistolí Argent. To nogitsune trochu zaskočí.
,,Snad ho nechceš střelit!" křiknu po něm. Stiles zakroutí hlavou.Pak na Argenta namíří pistolí šerif. To nogitsune zase zaskočí.
,,Jestli střelíš mého syna, tak zastřelím tebe" řekne šerif.
,,Stiles už v něm beztak není, úplně ho ovládl. Už je to jen tento bastard." vyplivne ty slova Argent.
,,Tati.....on mě chce zastřelit..." řekne vyděšeně Stiles. Teda zní přesvědčivě, ale vím, že to říká nogitsune.
,,Nejsi Stiles!" křiknu na něj. On se na mě jen podívá a zpátky pohlédne na ty dva.
,,Zastřel mě" řekne nogitsune.
,,Cože?" řekneme všichni naráz.
,,Spusť tu spoušť" řekne znova.
,,Opovaž se" řekne šerif.
,,Zastřel mě."
,,ZASTŘEL MĚ!"
,,ZASTŘEL MĚ!!!"Pak vidím, jak z dálky na něj skočí Peter a praští ho do spánku. Stiles se skácí k zemi a já ho ještě před pádem chytím.
,,Co teď?" zeptám se.
,,Jdeme ke mně domů" řekne Scott.
,,Ještě zavolám Liamovi, aby přišel pro Deatona a aby on přinesl nějaké ty koření nebo co to je" řekne Scott a pak jen zavolá Liamovi.Ahooj❤️ tato kapitola se mi strašně líbí, tak snad se líbí i vám. Budu moc ráda za ohlasy❤️❤️
ČTEŠ
přeci jen jsi to ty
Hombres LoboMladý Stiles Stilinski dostane zprávu od neznámého uživatele. Diví se, kdo mu může tak psát, tak se snaží vypátrat toho neznámého. Nakonec to není nějaký neznámý. V jednu chvíli se stane něco, co ani jeden z nich nečekal a vše se pak nějak zamotá. N...