,,A nemůžeš mě dodělat? Pak se můžeme zase líbat" řekl jsem a jakože jsem na něho mrkl ikdyž jsem měl zavřené oči.
,,Fajn" řekl Derek a začal mi ho rychlým tempem honit.
,,Hhh....hh....hhh..." vzdychal jsem.
Po několika vzdychech jsem se udělal.
,,Tak a teď se můžeme líbat" řekl jsem a začal jsem ho líbat.To je tak dokonalý!
Pak si mě chytl pod zadek a nadzvedl si mě.
Furt jsme se líbali a on mi u toho furt mačkal zadek a bylo to tak vzrušující!
Pak jsme se odtáhli a řekl.,,Asi už půjdu, ale bylo to úžasné, zase někdy přijdu" pošeptal mi do ucha, do kterého mě následně trochu kousl a zmizel..
Konečně jsem mohl otevřít oči.
Začalo se mi stýskat...,,Ach jo.." řekl jsem a začaly se mi do očí hrnout slzy.
Pak jsem se oblékl a začal jsem plakat.
,,Stilesi, proč brečíš?" zeptal se mě táta.
,,Stýská se mi po jedné osobě..." řekl jsem a začal jsem ještě víc plakat.Ani nevím proč, ale asi to bylo kvůli tomu, jak se mi po něm stýská. A asi jsem se do Dereka zamiloval..
,,Určitě ji zase brzo uvidíš" řekl otec a objal mě.
,,Dobrou Stilesi" popřál mi otec a odešel.
,,Dobrou tati" řekl jsem.Jakože docela mi nepomohl, protože to není holka, ale je to můj Derek...
Pak jsem si lehl do postele a po chvíli jsem usl.
Ráno jsem se probudil a zazvonil mi mobil.
Zvedl jsem ho a tam 3 zprávy.Neznámý uživatel : dneska to bylo super, těším se, až tě zase políbím 💗
Neznámý uživatel : tobě se to nelíbilo?
Neznámý uživatel : Stilesi?
Stiles : líbilo, akorát jsem včera usnul, už se mi po tobě stýská a moc jsem si to včera užil 💗Kurde, já poslal srdíčko, které jsem ještě nikomu neposlal...
No, to nevadí, stejně se mi líbí, tak proč ne..Neznámý uživatel : aha, tak to jsem rád💗
Stiles : můžu mít dneska zase otázku?
Neznámý uživatel : můžeš 💗
Stiles : dobře, tak kdy jsme se viděli naposled kromě toho včerejšího večera?
Neznámý uživatel : včera odpoledne💗
Stiles : a můžu hádat, kdo jsi?
Neznámý uživatel : no, tak dobře 💗
Stiles : jsi Derek, že ano?
Neznámý uživatel : no....víš, já už musím jít, tak odpoledne napíšu 💗
Stiles : pa, Dereku<3Pohled Dereka :
KURVA ON MĚ ODHALIL! TO JE ŠPATNÉ! JÁ JSEM SE NECHTĚL ODHALIT TAK NARYCHLO!😩🤚
BUDU SE S TÍM MUSET ASI SMÍŘIT NO...
NEVADÍ, TAK TEĎKA ZAČNE POŘÁDNÁ ZÁBAVA 😈💗Pohled Stilese :
Šel jsem se vysprchovat, dal jsem si snídani a šel jsem do školy.
Po cestě mi brnkl mobil.Neznámý uživatel : dobře, odhalil si mě, víš už asi 1 rok a půl se mi líbíš a nevím, jak ti to mám říct, tak ti to píšu takhle...
Stiles : a nechceš si to říct ve škole někde osamotě?
Neznámý uživatel : fajn, tak tě počkám před školou...Stiles přejmenoval jméno neznámý uživatel na Derek.
Usmál jsem se a jel jsem do školy.
Ahojkyyy💗 omlouvám se, že je dneska kapitola krátká, ale nemám dneska moc náladu, tak snad se vám líbí 💗
ČTEŠ
přeci jen jsi to ty
WerewolfMladý Stiles Stilinski dostane zprávu od neznámého uživatele. Diví se, kdo mu může tak psát, tak se snaží vypátrat toho neznámého. Nakonec to není nějaký neznámý. V jednu chvíli se stane něco, co ani jeden z nich nečekal a vše se pak nějak zamotá. N...