12 kapitola

235 9 0
                                    

Děkuju vám moc za už 200 přečtení 💘

S úsměvem jsem si lehl do postele a těšil jsem se na zítřek. Po asi 10 minutách jsem usl. Ráno jsem se probudil okolo 7. Derek mě má vyzvednout v 8. Takže jsem se šel rychle vysprchovat a dal jsem si rychlou snídani. Táta odjel ráno do práce, takže mu nemusím nic vysvětlovat. Aspoň o 1 starost méně. Jak posnídám je okolo 7:50. Tak si jen sednu na gauč a čekám než uslyším auto. Po asi 5 minutách slyším Derekovo auto, tak se rychle zvedám a stavím se před dveře. Čekám, až Derek zazvoní na můj zvonek. Jakmile zazvoní, otevřu dveře.
,,Ahoj Stilesi" řekl Derek něžně.
,,Ahoj Dereku, vypadáš nádherně" vzdychl jsem nad jeho krásou.
,,Ty taky" řekl a přitáhl si mě do polibku.

,,Chtěl bych tě vzít do jednoho klubu a neboj není to gay klub" řekl Derek a mrkl na mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Chtěl bych tě vzít do jednoho klubu a neboj není to gay klub" řekl Derek a mrkl na mě.
,,Tak fajn" odsouhlasil jsem s radostí. To jsem ale netušil, že se stane něco, co mi zlomí srdce na 20 000 000 kousíčků. Došli jsme do klubu a Derek se tam pozdravil s několika kamarádama, které ani za boha neznám a nikdy jsem je neviděl. Ti si ke mně přisedli a pozdravili mě. Usmál jsem se na ně nejistě. Něco se mi na nich nezdálo.

,,Hele Stilesi pojď se na něco podívat" řekl jeden vyšší z nich

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Hele Stilesi pojď se na něco podívat" řekl jeden vyšší z nich. Ukazoval mi telefon a na něm bylo video s Derekem a bylo to na nějaké oslavě.
,,Dereku až se s ním vyspíš a získáš si jeho srdce, tak vyhraješ. Do té doby se snaž." řekne v tom videu nějaký kluk.
,,Tak fajn" řekne v tom videu Derek a napije se z flašky. Zřejmě už je dost opilý. ,,až to splním, tak ho odkopnu." To, co řekl jsem asi přeslechl.
,,Můžeš to co posledně říkal pustit ještě jednou?" řekl jsem.
,,Ne, prosím kluci, nepouštějte to" prosí smutně a zlomeně Derek. Nevím proč je smutný, ale vůbec mi ho není líto, chci vědět co tam řekl, protože jestli je to to, co jsem slyšel, tak nevím co na to řeknu.....
,,Já to Dereku chci slyšet, takže to kluci ještě jednou pusťte" řekl jsem. Pustili mi to ještě jednou.
,,AŽ TO SPLNÍM, TAK HO ODKOPNU".

Začíná se mi motat hlava. Mlží se mi před očima. Chce se mi brečet. Nevím, co mám dělat. Panikařím. Nevím jestli je to vůbec pravda, ale podle toho videa jsem si jistý, že si se mnou jenom Derek hrál. Já mu věřil a on mě podrazí. Vycházím z klubu. Derek na mě křičí, ať se zastavím, ale já ho ignoruji. Potřebuju si srovnat myšlenky. Nejradši bych se teď propadl do země. Derek za mnou běží a až jsem venku tak se zastavím a otočím se na něho. On zastaví taky. Mám v očích slzy a on taky. Ale není mi ho ani trochu líto.

přeci jen jsi to tyKde žijí příběhy. Začni objevovat