Capitolul 25

265 15 2
                                    

Cand vad persoana incatusata las totul balta si ies din apartament injurand in gand sa nu ma auda nimeni. Katty ma striga insa aleg sa o ignor. Daca o sa stau aici o sa fac ceva ce o sa regret mai tarziu. Si trebuie sa imi pastrez calmul. Nu pot sa cred! Cat tupeu pe fetita asta! Dispare 3 saptamani! 3 saptamani! Nu ma cauta, la cursuri nu a aparut, nu m-a sunat. Nimic. Si acum ea este bine mersi si dornica sa o faca in 3. Ce mama naibii!? Nu am satisfacut-o cum trebuie data trecuta? Credeam ca am facut-o la ce sunete scotea si cum imi striga numele si ma implora sa nu ma opresc! Naiba sa ma ia si la naiba cu sentimentele mele pentru persoana blonda care a avut tupeul sa ma refuze si sa ma ignore. Nimeni nu se joaca cu mine. Nimeni. Pana aici a fost.

Doare al naibii de tare sa fii refuzat, ignorat, sa nu ai parte de ceea ce iti doresti. Nu sunt un baiat plangacios, dar sunt si eu o fiinta umana cu sentimente. Telefonul meu se trezeste la viata si cand il scot zaresc numele persoanei pe care nu o vreau acum in viata mea. Il inchid de tot si pasesc nervos spre drum, mergand pe jos. Nu stiu unde merg, dar nu imi pasa. Vreau sa ma descarc asa ca aleg sa alerg tot inainte.

Gandurile mele o iau razna, asa ca le las sa faca ce poftesc. Nu stiu de ce simt toate aceste lucruri: ura, repulsie, fericire, dezgust, furie. Ce vreau? Imi doresc explicatii din partea ei, vreau sa fie a mea, dar vreau sa nu mai am aceasta dorinta. Pentru ca acum imi dau seama ca m-a ignorat pentru ca asa a vrut, nu pentru ca era ocupata. Sau a fost ocupata cu alti tipi. Mama! Si imi placea de ea pentru ca era diferita de restul falsitatilor din aceasta lume infecta. Dar se pare ca nu. Ea dispare din peisajul meu si e dornica sa o faca in 3, fara sa cunoasca cealalta persoana. Doamne! Sunt asa nervos. Trebuie sa mi-o scot din minte si inima. Sunt un mare prost! M-am lasat condus de sentimente si eram in stare sa fac orice sa o am pentru multa vreme in viata mea. Dar vad ca nu merita. Putea sa zica frumos: prostule, nu mi-a placut de tine, voiam doar sa ma joc. Sau : nu m-ai satisfacut cum trebuia si vreau pe altcineva. Remediam. Sau o lasam asa si nu ma intrebam in fiecare seara ca ce am facut. Si nu ma gandeam la ea mereu.

-Will! Hey! Frumosule! sunt atat de adancit in gandurile mele ca nici macar nu imi aud numele cand sunt strigat.

Ma opresc pe loc si ma intorc spre vocea subtire care m-a strigat. Sophie, o colega de la cursurile facultatii se uita la mine zambind cu un pahar pe jumatate plin. Tricoul ei mulat pe corp denota faptul ca nu are sanii mari insa sunt perfecti pentru statura ei, iar blugii rupti ii scot in evidenta fundul apetisant. Aud muzica si observ ca sunt in fata unei case unde tocmai a inceput o petrecere a fetelor. Ups! Aici e locul meu. Aici e locul ideal sa o scot pe Amber din mintea mea. Nu ma las pana nu o sa ajung cu una sau cel putin cu 2 tipe in pat. Vechiul Will trebuie sa revina cu forte proaspete.

-Buna frumoaso. ma intind sa o sarut pe ambii obraji si ea se roseste, incepand sa chicoteasca.

-Te-am tot strigat de sus de la balcon, dar ai fost prea adancit in gandurile tale. Asa ca am zis ca vin eu la tine.

-Draguta de tine. Petrecere doar cu domnisoare? o analizez de sus pana jos si imi opresc ochii asupra buzelor ei.

-Da. Dar au spus fetele ca daca te invit nu se supara nimeni.

-Cine sunt eu sa refuz o fata atat de sexy ca tine?! incep sa rad si imi pozitionez mana dreapta pe dupa ea si intram asa in casa care bubuie de muzica.

Casa asta e plina de fete, nu gluma. Sunt singurul barbat de aici, iar toate si-au intors privirile spre mine. Sunt in Rai oameni buni! Categoric. Clar le vreau pe toate. Trebuie sa il readuc la viata pe vechiul Will. O roscata isi face loc printre multime si se apropie de mine, prezentandu-se, dar sunt prea atent la corpul ei. Sanii mai au putin si ies din cupa sutienului care ii este putin mic, insa cred ca asta era si ideea cand l-a achizitionat. Fustita mini te imbie sa i-o ridici si sa descoperi daca are sau nu lenjerie intima, dar si s-o trantesti de un perete si sa i-o tragi pana uiti de tine, de cealalta tipa pe care vreau s-o uit si sa mi-o scot din minte si suflet.

Refuzat?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum