Capitolul 12

3.3K 205 22
                                    

Daca spune da, atunci pasul numarul 2 e taiat jos de pe lista, si pot sa-mi continui planul. Doar nu credeati ca vreau sa fim "cei mai buni prieteni", nu? S-o credeti voi! Sau poate ca da? Nici eu nu stiu. Sa-i castig increderea, sa o fac sa ma doreasca alaturi de ea in fiecare moment din viata ei, iar la final sa-i demonstrez faptul ca nimeni, nici macar o fata nu ma refuza pe mine, este tot ceea ce vreau.

Iar eu o sa fac tot posibilul sa nu, nutresc sentimente profunde față de ea. Dupa cum se comporta, sunt sigur ca o sa faca orice ca sa nu fie cu mine deoarece este evident ca nu ma vrea. Nu imi doresc sa fiu singurul care o sa sufere la sfarsit. E clar! Imi place de Amber, dar sa risc o relatie cu ea ma intriga mult, si suna a "pericol".

In timp ce soneria se aude foarte strident iar studentii incep sa iasa din cantina, Amber isi intoarce privirea in fata, si rosteste pe un ton neutru:

-Doar colegi. Nimic mai mult. Fara suparare. citesc cumva tristete sau dezamagire in tonul ei?

Ah! Acum tot ceea ce vreau este sa lovesc ceva, sau sa urlu cat ma tin puterile sau vocea. Am nevoie de un sac de box sau macar de un perete pe care sa-mi descarc nervii. Cum naiba ma descurc eu cu fata asta? Toate s-au naruit, inclusiv lista mea imaginara. Respir si inspir sacadat, si numar in gand pana la zece ca sa ma calmez.

-Foarte bine. Ai dreptate. imi vad prietenii langa usa cantinei, iar Joshua imi face semn sa merg la ei, asa ca ma ridic, luandu-mi geanta si punand-o pe umarul stang. Dar tine minte un lucru: eu nu renunt niciodata. Sa iti fie clar! Ne mai vedem. rostesc calm, chiar daca pe interior fierb in suc propriu, si simt cum mai am putin si incep sa urlu de fața cu toti ceilalti.

Ma indepartez cu pasi siguri de ea, si imi strang mana in pumn doar pentru a nu lovi pe cineva. Am ajutat-o, m-am comportat frumos cu ea, am avut grija de sufletul ei, si Amber ce face? Imi spulbera in mii de bucati orice speranta, si da cu piciorul la o relatie de prietenie care pe parcurs s-ar fi putut "transforma" in ceva mai serios.

"Doar colegi. Nimic mai mult". Cuvintele rostite de ea se invart in cerc in mintea mea, si nu pot sa inteleg de ce nu ma vrea, nici macar ca "prieten". Ceva nu e bine, si o sa cercetez doar ca sa aflu ce se ascunde in camera secreta a lui Amber, cea in care se afla adevaratele ei intentii.

-Ce faci? Am crezut ca te-ai pierdut pe drum. Joshua imi observa furia, si brusc, zambetul lui paleste. Ce s-a intamplat?

Restul gastii ma privesc atat pe mine cat si pe Amber, dar nu-mi mai pasa. Oricat de mult mi-as dori sa-mi scot din minte buzele si parfumul ei, nu pot. Imi este imposibil sa afirm ca Amber nu ma intereseaza, sau ca e doar o alta colega de-a mea.

-Nimic. Am ceva treaba, asa ca vorbim maine. dau mana cu baietii, si inainte de a ma desparti de ei, Maggie ma apuca de brat si ma forteaza sa raman pe loc.

-Pleci de la restul cursurilor? Sau ce faci?

-Da. De ce? imi trag mana pentru ca m-am saturat de fete si de tot, iar acum nu vreau sa-mi descarc nervii pe ea.

-Pentru ca nu e frumos. Trebuie sa stai la toate orele.

-Mai scuteste-ma! De parca tu ai vrea sa stai toata ziua aici. Joshua, imi dai masina?

-Atunci vii dupa mine cand se termina orele. Altfel nu ti-o dau.

-Ai spus ca mergem sa mancam o prajitura dupa ce iesim. i se plange iubita, iar mie imi vine sa vomit doar cand ii vad.

Daca pana acum faceam mofturi cand il vedeam cu sora mea, acum ii vreau impreuna. Stiu sigur ca ea il place, desi ne minte pe toti, fiind cu alt baiat.

Refuzat?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum