Stau ca un idiot in fata blocului in care locuieste, si nu imi fac curaj sa merg la usa. Sprijinit de masina, parca astept sa cada bani din cer. Cum am ajuns aici? I-am trimis mesaj si mi-a spus ca nu este nevoie sa urc pentru ca o sa coboare ea. Foarte frumos din partea lui Amber. Si eu care credeam ca o sa-i vad din nou dormitorul.
Amintirea din noaptea trecuta imi revine incet, si pot sa afirm cu mana pe inima ca sunt foarte mandru de mine si de ceea ce am facut. Adica, trebuie sa recunosc ca am suferit putin dupa, dar sunt sigur ca o sa am parte de mai mult decat o simpla placere daca o s-o am pe Amber. Ea e tot ce conteaza in acest moment.
**
Kirra imi trage tricoul peste cap si ii permit. O las sa-si plimbe degetele peste pieptul meu, sa ma zgarie cu unghiile. Se intinde putin sa ma sarute pe piele, dar o imping brutal inapoi.-Eu conduc acum. Tu faci tot ce vreau eu. Ai inteles?
-Da. supusa, asculta ceea ce ii spun, facand intocmai.
Imi place sa detin controlul, dar daca Amber ar fi acum sub mine, as lasa-o sa faca tot ce vrea. I-as permite sa-si indeplineasca fanteziile, sa ma atinga, sa ma dezbrace, absolut orice. Ce naiba? Tocmai m-am gandit la ea? In momentul acesta cand Kirra e dornica de a face sex cu mine? Serios? Cred ca devin prost, sau prea obsedat de ideea ca eu ii apartin ei, sau ea mie.
Sunt patetic. Cum s-o cuceresc pe Amber daca eu vreau sa ma culc cu alta, cand in urma cu cateva clipe fata pe care o vreau cel mai mult a iesit din camera mea? O vreau pe ea, nu pe Kirra. Patul asta e doar al meu, si eu hotarasc cu cine il impart. Si imi doresc al naibii de mult sa fie Amber aici, sa ii aflu secretele, sa descopar ce se ascunde in sufletul ei.
-Max! Esti aici?
Nu stiu cum, dar Kirra deja mi-a desfacut fermuarul de la pantaloni si nu poate sa mi-i dea jos. Ma ridic brusc si ma inchei, luand-o de brat si tragand-o afara. Poate sa ma faca oricine in orice fel, dar atat timp cat este viata mea, eu aleg ce fac cu ea. N-o vreau pe ea.
-Ce faci? pare trista si socata, dar putin imi pasa pentru ca eu adopt o latura dura si indiferenta.
-Spune-le baietilor sa iti cheme un taxi.
-De ce?
-Pentru ca mi-a pierit cheful de sex. Sa ai o dimineata frumoasa.
-Poftim?
-Nu am chef sa iti dau explicatii acum. Dar daca doresti, putem sa le discutam cu alta ocazie. De preferabil cand sunt mai treaz. Ai grija de tine.
CITEȘTI
Refuzat?
RomanceCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...