Capitolul 24

315 18 1
                                    

-Baby! Baby! Cu tine vorbesc. ma uit la roscata din bratele mele si imi aduc aminte ca sunt la o petrecere iar eu is in lumea mea.

-Ce spuneai?

-Am spus ca ma plictisesc si ca vreau sa mergem.

-Dar eu vreau sa mai stam. Plus ca maine e sambata. Unde te grabesti, baby? imi duc mana pe fundul ei si il masez usor pana incepe sa chicoteasca si sa roseasca.

Jasmina imi pune o mana pe penis si cealalta pe gatul meu, intinzandu-se sa imi sopteasca la ureche:

-Vreau sa ajung cat mai repede sub tine sau peste tine. Depinde si de dorinta ta.

-Este timp si pentru sex draga mea. Nu te stresa. Merg sa vorbesc cu Joshua. o sarut pe gat si o las sa discute cu prietenele ei, indreptandu-ma spre "fratele" meu.

Joshua sta relaxat pe canapea cu o sticla de bere in mana uitandu-se la restul cum danseaza si se simt bine pe ritmul muzicii. Ma asez langa el si ii fac semn cu capu ca nu consum alcool.

-Oricat de bine arata roscata aia frate, tu nu esti compatibil cu ea. incepe sa rada si ma uit mai atent la tipa despre care a deschis subiectul.

Jasmina e genul acela de fata acaparata sa fie in pas cu moda, sa aibe unghiile facute, parul aranjat, accesoriile sa fie asortate cu tinuta ei. Desi e frumoasa si sexy,  cu sanii ei naturali care te imbie sa ii musti si sa te joci cu ei, Joshua are dreptate. Nu e genul meu de tipa, dar pentru o partida de sex merge. Desi se spune ca nu conteaza tipa daca iti place sau nu, nu e asa. Trebuie sa iti si placa de cealalta persoana. Doar nu futem orice tipa la care ni se scoala. Mai avem si noi gusturi, daca fetele isi permit. Jasmina rade fals la o gluma spusa de prietena ei, insa stiu ca nu ii place sa fie acolo.

De cand Amber "a disparut" aproximativ de 3 saptamani fara un semn de viata, am avut grija sa ma afisez cu cate o domnisoara la brat in fiecare zi la scoala, iar la sfarsitul saptamanii unde eram prezent la petreceri, chiar si cu 2 fete.  De ce? Pentru ca asa aleg eu sa sufar si sa uit de persoane. Nu o sa stau sa plang dupa o tipa care nici macar nu s-a chinuit sa imi scrie un amarat de mesaj sau sa ma sune. Am vrut explicatii, am vrut sa o vad, am vrut sa o strang in brate, sa fie a mea in fiecare zi. Dar acum planurile mele s-au schimbat. Sau eu le-am schimbat.

Trebuie sa recunosc: cum am dorit-o pe Amber pana acum nu am mai dorit nici o fata. Poate si pentru ca m-a refuzat, iar noua oamenilor de rand nu ne place cand se intampla chestii de genu. Si facem orice doar sa obtinem. Sa le aratam tuturor ca am reusit "imposibilul". Am ales acum sa profit cat sunt tanar. Fete sunt, iar pentru " iubita" am timp. Iar daca fata o sa apara, clar am s-o ignor si am s-o refuz. Si ea m-a refuzat. Asta a durut  al naibii de tare.

-Buna frumosule. ma uit in dreapta mea iar Katty, fata cu care am fost sambata trecuta se uita la mine imbracata intr-o rochie neagra cu un decolteu generos.

-Buna. ma uit dupa Jasmina insa ea este ocupata cu fetele ei .

Katty, ei bine, e pe gustul meu. Dornica sa domine in pat, sa fie dominata, supusa, sa imi faca placerile. Inalta, blonda, cu "creier" bineinteles, m-a sedus saptamana trecuta si mi-a facut surpriza sa isi aduca o prietena la mine in camera unde noaptea aceea a fost incredibila. Cu ea ma potrivesc in pat, dar atat. Si pentru mine este de ajuns.

-Am vazut ca esti cu Jasmina acuma seara. Poate sa iti atinga ea penisul  ca vad ca nu ai sarit sa o duci sa i-o tragi cat mai repede cum ai facut cu mine.

-Vezi? E doar din cauza ta. incep sa rad si sper sa se prinda de sarcasmul meu.

-Sarcasticule... Vrei sa vii la mine? O veche amica este acasa incatusata si asteapta sa ii duc pe cineva. Iar tu dragule esti perfect.

Refuzat?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum