-Will! Ai grija!
Joshua imi face semn sa ma feresc si cand ma intorc Amber cea furioasa se pregateste sa ma loveasca dar reusesc sa ii prind mana la timp. In loc sa ma indepartez de ea o trag la pieptul meu si ii zambesc. O imbratisez si incearca sa se traga dar pentru ca am forta nu reuseste asa ca se lasa pagubasa. Imi place sa o am in brate, sa o vad aici langa mine si sa ii simt parfumul. La naiba! Acum ca il inhalez imi dau seama ca is innebunit dupa el. Circulatia sangelui se duce direct spre penisul meu si constat ca erectia isi face aparitia doar din cauza parfumului ei minunat. Orice ar face frumusetea aceasta blonda nu pot sa o refuz sau sa o indepartez de mine. Are efect asupra mea. Si poate ca ar trebui sa ma urasc dar nu. La ce fund are nu ma mir. L-as palmui toata ziua si m-as uita la el. Insa as fi un barbat norocos daca ar fi a mea: pentru ca toti ar putea sa se uite mereu la ea fara sa o atinga. Nu sunt egoist. Sunt pur si simplu un baiat care vrea ceva doar pentru el.
-Buna si tie frumoaso. Asa se procedeaza la tine in familie? Dispari si apari cu o palma? imi astern buzele pe obrazul ei si se sterge pe urma ca sa imi demonstreze ca e dezgustata dar zambetul ei timid si ascuns denota ca e invers.
-Cine ti-a dat voie sa ma saruti Will?
-E Will. Isi permite orice, ai uitat draguto? Joshua ii face cu ochiul dar blonda din bratele mele se uita urat la el.
-Daca nu doreai nu mai erai aici. Dar cred ca inca ma vrei. Desi merit multe explicatii. Mi-a fost dor sa te aud cum imi rostesti numele. Cum facem sa fi deasupra mea? ultima fraza i-o soptesc la ureche si o sarut usor pe lobul urechii, simtind-o cum se infioara din cauza atingerii.
-Sora mea vitrega ti-o suge mai bine decat mine sau ce? Sau nu e asa iar acum sunt buna eu?
-Cine? incerc sa raman calm dar la auzul acestor cuvinte imi este cam greu iar tonul vocii mele este ridicat.
-Ti-o tragi cu sora ei vitrega? Frate! Nu e frumos.
-Ai atat de multe fete incat nu stii cu cine ti-o mai tragi? Parca iti placea de mine.
-Despre cine vorbesti? sunt extrem de confuz si vreau explicatii, dar vreau si sa i-o trag acestei blonde.
Perversul de mine! Mereu se gandeste la sex si pozitii.
-Porumbeilor eu va las. Dar va sugerez sa mergeti intr-un loc mai privat. Aici toti is cu ochii pe voi. Bafta frate. Joshua ne face cu mana in timp ce ne intoarce spatele si pleaca.
-Stam aici.
-Si vrei sa imi faci aici o scena de gelozie iubita?
-Da. Adica stai, nu sunt geloasa. Si nu sunt iubita ta.
-Si daca o sa fii, o sa vina al 3 lea Razboi Mondial?
-Nu o sa fiu pentru ca nu te vreau. Ciudat: fapul ca te-am refuzat de multe ori credeam ca o sa fie un impediment pentru tine, dar vad ca nu.
-Pacat ca nu stii sa minti frumoasa mea. Sa vedem cine e "bou" in toata povestea asta domnisoara "Amber care e pregatita sa o faca in 3" dar pe Will nu il cauta si dispare fara sa ii spuna ceva. ramane cu gura cascata la auzul acestor vorbe si inainte sa protesteze ma aplec, o ridic si o pun pe umarul meu mergand asa pana la masina mea unde o asez frumos pe scaunul de langa sofer.
Daca tot are chef de discutat, acum e sansa mea sa ii cer explicatii si sa lamurim tot. Daca nu ma vrea, o sa incerc sa trec peste, sau o sa incerc sa fac tot posibilul sa ii demonstrez ca sunt o persoana potrivita pentru a fi iubita dar si pentru o relatie. Vai de mine! Doar nu am zis ca vreau o relatie, nu? La naiba.
CITEȘTI
Refuzat?
RomanceCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...