Capitolul 16

2.3K 156 17
                                    

Muzica, dar mai ales strigatele de bucurie si de extaz sunt atat de stridente incat imi trebuie cateva secunde pana sa deschid usa de la intrare. Cum intru, o sticla de bere zboara in directia mea, socandu-ma. Ma feresc la timp si incerc sa-l caut pe cel care a avut tupeul sa arunce. Care e prostul? Un tip slab, beat crita deja, vine spre mine si incepe sa rada. In loc sa fuga sau sa faca orice altceva, el rade ca un idiot. Cred ca petrecerea o sa se termine mai repede decat a inceput. Mai bine nu o aduceam si pe sora mea aici. Macar nu ma vedea cum o sa-l bat pe "asta" daca nu o sa-si ceara scuze.

-Scuze omule. Nu am vrut. se vede foarte clar pe fata lui ca nici macar nu stie ce face, dar si sa-si ceara scuze este greu.

-Bine. rostesc simplu, privindu-l fix in ochi.

-Dar ce fetita frumoasa ai adus cu tine. Buna. Eu sunt... isi intinde mana spre fata de langa mine, si amandoi ne uitam socati.

-Dispari din fata mea. marai la el, si o iau pe Emily de mana, tragand-o dupa mine.

Imi caut prietenii, sau mai bine spus pe baieti, iar un par blond apare in raza mea vizuala. De parca sunt un radar, iar ea are un cip implantat undeva prin corp. Amber sta asezata pe canapea, alaturi de fete, distrandu-se bine cu un pahar de plastic in mana si razand.  Daca pana la sfarsitul petrecerii nu se apropie putin de mine, in sensul ca vrea sa fim macar prieteni, sau poate sa avem o relatie, atunci eu am terminat. Hm... Nu o sa fiu prost sa umblu dupa ea ca un catelus. Max Will nu face una ca asta. Mai bine imi caut alta fata cu care sa fiu. Poate asa o sa-si dea seama ca ma vrea pentru ca nu imi mai pasa de ea. Atunci observi ca ai nevoie de o anumita persoana, doar cand nu mai este langa tine.

-Max. imi intorc fata spre Emily care si ea incearca sa vada la ce sunt eu atent, dar o trag mai departe dupa mine, trecand pe langa fete fara ca macar sa le salut. 

Imi gasesc prietenii afara in curte, chiar si pe Adam si pe Christian. Stau asezati pe sezlonguri cu sticla de bere in mana, privindu-le pe fetele care danseaza. Majoritatea celor care stau acum afara, sunt doar intr-un costum de baie minuscul, iar baietii sunt hipnotizati de ceea ce au in fata. Emily ii trage o palma peste spate lui Joshua, iar cand acesta se intoarce nervos spre mine, crezand ca eu am fost, ramane cu gura cascata.

-Ce cauti aici? o intreaba mirat pe sora mea, iar ea incepe sa rada.

-Buna si tie. Adica, salut baieti. le face cu mana, si pana sa realizez ce se intampla, Adam se ridica repede, zambindu-i lui Emily.

-Tu trebuie sa fii Emily. Surioara mai mica a lui Max. Nu? Adam, incantat de cunostinta. ii intinde mana, iar ea deja e rosie in obraji.

-Imi pare bine Adam. 

-Buna. Eu sunt Christian. Din pacate, Max al nostru nu ne-a spus si cat de frumoasa esti. se ridica si el, doar ca spre deosebire de cel mai bun prieten al lui, o imbratiseaza cam mult decat ar trebui.

-Mersi. Nici voi nu aratati rau.

-Gata cu astea. comentez scurt, aruncandu-le tuturor o privire urata.

Dupa ce dau cu toti mana, eu si Emily ne asezam intre ei. Observ ca Joshua este in alta lume pentru ca abia daca spune ceva, iar cand se uita la sora mea, vad ceva diferit. De ce o priveste in felul asta? Tocmai cand sa-l intreb, fetele noastre isi fac aparitia. Evident, Lucy se aseaza zambitoare in bratele lui. Vrea sa-l sarute, dar o indeparteaza usor, prefacandu-se indiferent. Se pare ca doar eu observ scena, deoarece toti prietenii mei sunt axati pe Emily. Vor sa afle cat mai multe despre ea, dar si sa auda ceva secrete despre mine. Pana si Amber e aici, doar ca nu ma priveste. 

Refuzat?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum