Ma trezesc in urmatoarea dimineata cu un zambet tampit pe față, iar ca sa nu ma duc la ore cu atat de multa energie pe care o am acum, mai bine alerg. Ridicandu-ma din pat si intinzandu-ma ca sa-mi dezmortesc intregul corp, ma gandesc fara sa vreau la buzele lui Amber, desi nu am avut prea mult parte de ele. Atat de moi si ... Pur si simplu am ramas fara cuvinte. Insa pentru inceput, ma multumesc si cu atat.
Nu e decat ora 6 dar cred ca restul casei s-a trezit deja, deoarece aud muzica cum merge la televizorul din sufragerie, iar daca sunt deja in picioare si ceilalti, e bine. Nu am prea vorbit cu Damian si Klaus, si cred ca ar trebui sa ma revansez fata de ei.
Luandu-mi pe mine o pereche de pantaloni scurti negri si un maieu alb spre gri, si evident dupa ce ma spal pe fata si pe dinti, cobor fara nici o grija. Cum spuneam, sunt treji, si se pare ca doar eu am dormit mai mult, desi ceasul meu trebuia sa sune la ora 6:30. Sau poate ca ei sunt cei care s-au trezit atat de repede. De obicei ei dorm mai mult.
-'Neata uratilor! strig peste muzica, si ii gasesc pe Damian si Joshua in bucatarie, facand clatite. Bucatarii mei imi fac clatite? Ce bine. le fac scurt cu ochiul, si imi place cand ma iau de ei.
-'Neata si tie. ma saluta restul.
-Altceva, printule? ma intreaba Damian, iar Joshua incepe sa rada. Nu vrei si cafeluta?
-Nimic, servitorul meu drag. Prefer sa-mi cumpar de la facultate, decat sa o beau facuta de tine. Fa-ti treaba. ii fac semn sa continuue, si cred ca s-a dus pe apa sambetei gandul sa alerg.
Clar! Aleg clatite in schimbul unei transpiratii. Klaus sta pe canapea cu laptopul in brate si ma arunc alaturi de el, uitandu-ma si eu la ceea ce face. Baiatul deja sta pe Facebook, mai precis se uita la profilul unei fete pe nume Tate Steele. E roscata si dupa cate vad, nu e urata. Are aceeasi varsta cu prietenul meu, si poate s-ar potrivi cu el.
-Ce faci idiotule? Te uiti dupa fete? Nu crezi ca e cam prea de vreme? il iau peste picior, si ma trezesc cu un pumn in brat din partea lui, iar Joshua se baga si el, desi nu ma asteptam la asta.
-Eu in locul tau il loveam mult mai jos. ridicandu-mi mana in aer si aratandu-i degetul din mijloc, imi intorc atentia asupra lui Klaus care s-a facut rosu la fata, uitandu-se in poala lui.
-E frumoasa tipa.
-Si inca cum. rosteste pe un ton visator, si deja imi dau seama ce se intampla.
-Oh nu... Baiatului nostru i s-au aprins calcaiele dupa o roscata! strig astfel incat sa ma auda si ceilalti doi din bucatarie, iar ei incep sa fluiere, in timp ce eu aplaud de parca am fi la un spectacol.
-Sa vedem tipa! Damian lasa totul balta si vine repede in spatele nostru, dar Klaus nu vrea sa-i arate pentru ca indeparteaza ecranul din fata ochilor lui mult prea repede. Hey! ii trage una dupa ceafa, si intinde mana dupa laptop, luandu-l asupra lui.
-Au! protesteaza Klaus, ducandu-si mana in locul in care a fost lovit.
-De ce esti atat de prost? Nu sar pe ea, stai linistit. Ti-o las tie. Dar daca e buna, ma mai gandesc...
-Lasa ca iti arat eu. I-am retinut numele. spun mandru, si cand vreau sa ma uit pe telefon, imi trag una mintal pentru ca mobilul meu inca este la reparat.
Afurisita sa fii Amber!
-Cum o cheama? ma intreaba Joshua, si intra in sufragerie aducand doua farfurii pline cu clatite, iar eu ma ridic si alerg spre dulap de unde imi scot ciocolata, iar pentru Klaus gemul de capsuni.
CITEȘTI
Refuzat?
RomanceCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...