-Max! aud o voce indepartata, dar ma prefac ca n-o aud, asa ca mai poposesc inca putin pe taramul viselor in care ma simt bine.
Sunt la mare si stau intins pe sezlong, privindu-le pe fetele care se bronzeaza, iar pentru placerea mea si a celorlalti baieti, raman si fara sutien. Cat de bine poate sa fie. Atata piele descoperita si lasata la vedere, curbura trupului si miscarile fetelor care ma excita ca naiba. Dar ca de obicei, trebuie sa apara personajul negativ si sa ma scoata din lumea mea prea perfecta.
-Ah! urlu si gem din cauza loviturii primite pe neasteptate, iar cand imi deschid ochii il gasesc pe Joshua langa patul meu cu o perna in mana, si imi vine sa arunc cu ceva in el pentru ceea ce a facut.
-Daca mai dai inca o singura data cu perna in mine, iti jur ca tu n-o sa mai ai copii. Iar eu personal o sa ma ocup de asta. imi pun patura peste cap incercand sa-l ignor, insa ma loveste din nou, si nu m-a crezut in urma cu cateva secunde cand i-am spus ca il las fara organele genitale, dar acum trebuie sa ii arat ca am fost cat se poate de serios.
-Pana aici ti-a fost! azvarl patura de pe mine, aruncand-o pe jos, si ma ridic din pat, fiind pregatit sa-l omor pe Joshua, sau sa-l castrez. Poate a doua varianta e mai buna.
Cu pumnul pregatit in aer, il vad cum tine perna stransa cu ambele maini la piept, formandu-si un scut. Vreau sa ma reped asupra lui, insa el ma loveste inca odata cu obiectul cu care m-a trezit. Inspir si expir pe nari ca un taur turbat, pregatit pentru a-l omorî pe toreadorul care sta in fata mea.
-Ai trei secunde sa iesi de aici pana nu te castrez. Ce naiba e cu tine? Nici sa dorm nu mai pot? azvarl mainile in aer, dand o tenta mai dura revoltei si furiei mele.
-Iar tu mai ai cinci minute ca sa fii gata. Intarziem la cursuri, si nu vrem sa lipsim chiar de la primele. imi intorc capul spre ceasul de pe perete, si vad ca este ora 7 si 30 de minute.
-Ce? Dar de ce nu mi-a sunat...
Firar! Nu mi-a sunat alarma pentru ca nu am telefon. Am uitat complet ca este la reparat pana maine. Cum naiba am uitat? Of! Iar acum, din cauza fetei aleia, eu o sa intarziu la cursuri, asa cum si probabil ea o sa intarzie. Doar daca nu a mers ieri dupa orar si n-o sa mai vina tarziu. Da, Doamne sa intarzie si sa se faca de rusine in fata celorlalti. Ma reped spre usa baii, unde ma spal repede pe fata si pe dinti, nefacand dus pentru ca din pacate timpul nu-mi permite.
-Baietii au plecat deja? il intreb pe Joshua dupa ce ies din baie si imi aleg din dressing o pereche de blugi negri, si o bluza asortata, imbracandu-ma foarte repede cu ele.
Topaind de pe un picior pe celalalt, imi inchei repede blugii, si imi iau tricoul, netezindu-l. Ma uit la el si vad ca prietenul meu deja a facut un dus pentru ca parul inca ii este dezordonat.
-Da, au plecat.
Alerg spre oglinda si ma aranjez, pieptanandu-mi parul cu ajutorul mainii. Halal piaptan! Nu mai am nevoie de el, din moment ce pot sa fac atatea doar cu ajutorul unei maini.
-Gata! ies primul pe usa camerei mele, si cobor doua cate doua trepte, grabindu-ma sa ies si sa ajung cat mai repede la cursuri, sau poate ca nu.
Ceva imi spune ca astazi o sa ma amuz pe seama unei anume domnisoare care mi-a distrus telefonul. Am un program incarcat. Pe langa faptul ca trebuie s-o enervez, mai trebuie sa ies cu Christian si cu Adam, dar si cu Joshua la o cafea, iar pe urma sa vin acasa si sa fac un dus lung. Iar de maine dimineata ma pun sa alerg. Nu vreau sa-mi stric ritualul pe care l-am avut pana acum acasa la mine, adica, la vechea mea casa. Acum am alta, si deja ma obisnuiesc cu ea, chiar daca nu sunt de mult timp aici. Dar mai trebuie sa ma uit pe Internet si de o masina. Am nevoie de una. Nu o sa il rog de fiecare data pe Damian sau pe Joshua sa ma duca undeva cand am nevoie. Probabil ca si ei o sa fie plecati, iar eu o sa trebuiasca sa-mi chem un taxi. Iar pentru a-mi cumpara o masina, trebuie sa apelez la cardul de credit pe care am mai multi bani, iar mama nu stie de asta. Muncind, castigi bani! Iar eu am nevoie. Nu vreau sa depind doar de parinti. Vreau libertate, si vreau sa fac totul pe cont propriu.
CITEȘTI
Refuzat?
RomanceCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...