Capitolul 18

2.5K 139 50
                                    

 O imping prima data pe ea, iar dupa cateva secunde ma ridic si eu la suprafata. Chiar merita sa fac orice ca s-o am? Nu stiu. Stiu doar ca ma omoara de fiecare data cand e aproape de mine, dar si cand nu e. Mintea mea este plina de "Amber", de zambetul si de vocea ei, de trupul ei, dar si de buzele ei. Vocea ei a ramas o ancora in sufletul meu, si chiar daca as incerca s-o ridic, nu am puterea si vointa necesara pentru asa ceva.

Chiar nu inteleg ce se intampla acum, dar nu imi pasa. Prefer sa las timpul sa treaca, si sa astept ca zidurile pe care si le-a ridicat sa fie daramate.

-Nu-mi vine sa cred ce tocmai am facut!

-Nici mie nu-mi vine sa cred ca te-am sarutat si nu am primit o palma zdravana din partea ta. Acum, daca nu te deranjeaza, propun sa iesim de aici.

-Aveam degand sa dorm in piscina. Ce parere ai?

-Parerea mea este ca imi place sa fii sarcastica.

In timp ce o ajut sa iasa, ropote de aplauze rasuna foarte strident in jurul nostru, iar putinele persoane care au mai ramas fluiera si imi rostesc numele.

-Hai sus cu mine. ii soptesc incet lui Amber, iar ea imi arunca doar o privire urata. Nu te gandi la prostii. Desi nu ar fi o idee rea sa iti stea mintea la prostii, mai ales daca fac si eu parte. Voiam sa vii sus ca sa iti dau un prosop si niste haine mai uscate, dar daca tu alegi sa ramai cu hainele lipite de tine, e problema ta. Eu plec.

Refuzat?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum