Ma trezesc in urmatoarea dimineata cu zambetul pe buze, si in timp ce trag pe mine un tricou si o pereche de pantaloni de sport, ma gandesc la clipele petrecute impreuna cu Jessica. Sexul cu ea a fost super. M-a lasat fara cuvinte. La cat de experimentata e, m-a lasat cu gura cascata. Evident, nu a fost doar o partida de sex, ci au fost mai multe. Ea nu a ripostat atunci cand i-am spus ca o vreau din nou, nu m-a respins atunci cand am strans-o in brate inainte de a pleca. Nu! Jessica nu este ca Amber. Si poate ca va ganditi ca Amber chiar nu este ca Jessica, deoarece ea nu se culca cu toti baietii si toti barbatii care ii ies in cale. Amber nu m-ar lasa nici macar sa o dezbrac pentru a o descoperi cu buzele milimetru cu milimetru. De ce totul pe lumea asta este invers? De ce Amber nu ma vrea? Cred ca o sa ramana un mister.
Cand ies pe la sase si treizeci de minute din casa, incep sa alerg cat ma tin picioarele pana in parc, cu muzica rasunandu-mi in urechi. Iar incep sa gandesc... Sau poate ca va ganditi ca sunt cel mai mare idiot de pe planeta pentru ca am ales sa ma culc cu Jessica, o fata oarecare doar pentru ca am avut nevoie de sex, sau pentru ca Amber m-a respins. Nu este asa. Am vrut sa vad daca e geloasa, sa vad daca o sa vina dupa mine si o sa faca tot posibilul sa scape de Jessica. Dar nu a fost asa, iar acum trebuie sa ma multumesc cu ceea ce am, adica nu cu prea multe. La un moment dat, cand sunt in parc, simt cum cineva ma impinge puternic din spate si este cat pe ce sa cad cu fata la pamant. Cine naiba are tupeul sa faca asa ceva? Nici macar nu mai trebuie sa ma intorc sa vad cine este fiindca imi dau seama. Corpul meu reactioneaza instantaneu la prezenta ei. De parca as fi un pusti de zece ani. Sau un virgin, ceea ce nu sunt.
-Ce naiba se intampla cu tine? Esti chiar nebuna la cap sau ce? ma intorc s-o infrunt pe minunata si frumoasa Amber, care rade de nu mai poate.
-Poate. Dar eram mai fericita daca reuseai si tu sa cazi si sa te lovesti. se tine cu mainile de burta si rade zgomotos, trupul ei scuturandu-se la fiecare miscare.
-Draga, stiu ca ma vrei pe spate, iar eu te vreau deasupra mea, dar prefer sa mai repeti gestul cand suntem intr-un dormitor. Sau daca tu vrei s-o facem aici, eu nu am nimic impotriva, dar sti ca nu este permis sa faci sex intr-un loc public. remarcile acestea pline de sarcasm, rautate si perversiune o fac sa se opreasca din ras, incruntandu-se la mine ca un copil mic.
CITEȘTI
Refuzat?
RomanceCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...