Ma trezesc incet cu o durere insuportabila de cap, iar cand ma intorc pe partea cealalta, ochii mei zaresc trupul subtire si delicat al unei domnisoare pe care cred ca o cheama Jessica. Sau Anabelle? Nu stiu. Putin imi pasa. Cearsaful e infasurat in jurul picioarelor ei lungi, iar restul corpului e lasat la vedere. Inseamna ca am facut sex cu ea dupa ce am baut vreo cateva pahare de bautura, dar nu imi aduc aminte cum am ajuns aici, si unde sunt. La mine in camera sigur nu sunt, pentru ca peretii sunt vopsiti intr-o nuanta mai stearsa de roz spre violet. Vreau sa ma ridic din pat, dar stau atat de bine, iar privelistea pe care o am imi lasa gura apa. Parul ei blond e imprastiat peste tot, chiar si pe perna, sau chiar si pe fața ei frumoasa. Intinzandu-mi mana pentru a vedea cat este ceasul, raman socat cand vad ca am multe apeluri pierdute de la prietenii mei, si mai ales, de la sora mea.
La naiba! As mai vrea sa stau, dar este deja ora douasprezece si am atatea de facut. Pacat ca nu pot sa mai profit de ocazie. Insa, ii indepartez incet firele rebele de par de pe fata, privind-o cum doarme linistita. Ce n-as da ca acum in locul ei sa fie alta fata pe care o doresc inca la fel de mult. Dar nu este, asa ca trebuie sa ma resemnez cu lucrul acesta. O sa vad cum Amber o sa ajunga sa vina ea la mine, nu eu la ea. Planul meu inca este in curs de desfasurare, si sper ca eu sa fiu cel care o s-o refuze, la fel cum a facut si ea cu mine. Ma ridic incet sa n-o trezesc pe tipa de langa mine, si incerc sa imi caut hainele pe care le-am aruncat care pe unde. Boxerii mei sunt chiar langa pat, in mormanul ei de haine. Dupa ce imi pun boxerii, ma uit dupa restul, dar nu le gasesc in camera, asa ca ies si intru in sufragerie unde raman socat de privelistea dinaintea ochilor mei. Trupuri de persoane necunoscute sunt in orice parte. Pe canapea, un baiat e asezat pe burta, iar deasupra lui, o fata e goala pusca, amandoi dormind fara nici macar o jena. Pe un scaun, o tipa e incolacita in jurul altei tipe, trupurile lor fiind extrem de apropiate. Privirea mea fuge spre sanii lor care sunt perfecti, si numai cand ma gandesc la tot felul de lucruri simt cum ma excit. Da... Trebuie sa ies rapid de aici. Altfel cred ca o sa profit de tot ceea ce mi se ofera, chiar daca oferta nu e de la cine m-as astepta.
Ignor tot ceea ce vad, si imi gasesc pe masuta hainele pe care le-am avut cu o seara in urma. Ma imbrac repede si ma bucur enorm cand imi gasesc cheile exact acolo unde le-am lasat. Ies din apartamenul necunoscut ca o vijelie, si incerc sa imi aduc aminte cum ajuns eu aici, dar mintea mea e blocata si nu vrea sa imi arate ceea ce am facut. Bine. Nici nu imi pasa. Ma urc la volanul masinii, dau volumul tare la muzica si pornesc spre casa. Sper ca sora mea e in regula. Ce frate oribil sunt... Am lasat-o singura cu baietii, si daca afla ai mei, cred ca o sa ma trimita acasa alaturi de ei. Cand parchez in fata casei, vad ca totul e curat, iar linistea care domneste ma cam sperie. Cand deschid usa, raman din nou surprins. Totul in jurul meu e curat, de parca cineva a chemat o firma de curatenie.
-Unde naiba ai fost pana acum? Joshua apare in sufragerie, fara tricou si foarte nervos, facandu-ma sa ma speriu.
-Nu stiu. Dar stiu sigur ca am avut o noapte bestiala. incep sa rad ca un nebun, iar buzele mele se ridica instantaneu, formand un ranjet de toata frumusetea.
-Tu si Amber? ce nu as da sa fie asta adevarul, dar din pacate nu este asa ca trebuie sa ma resemnez cu ceea ce am.
-Nu. Cu alta tipa. Ce naiba s-a intamplat aici? ma uit in jurul meu cu stupoare, dandu-mi seama ca acestei case ii trebuia putina curatenie de cand am venit.
-Ar trebui sa primesti bataie de la toti. Emily ne-a pus sa facem curatenie. Toti.... Tu iti dai seama? Imi vine s-o strang de gat. Si pe tine. Ca ne-ai lasat singuri cu ea. se aseaza pe canapea, butonandu-si telefonul absent, fara sa fie prea atent daca tasteaza corect sau nu.
-Ca de parca nu iti place cu ea. incep sa rad si ma indrept spre camera mea, lasandu-l fara cuvinte.
Dupa ce ma schimb de haine, cobor la bucatarie unde ii gasesc pe toti la masa, asteptandu-ma pe mine. Emily e langa araghaz si stinge ochiul, zambindu-mi dulce cand ma vede.
CITEȘTI
Refuzat?
عاطفيةCa orice persoana din aceasta lume stricata, eu vreau "fructul interzis". Ce reprezinta acesta? O fata frumoasa care mi-a atras atentia inca de la bun inceput, dar care m-a refuzat fara ca macar sa se uite in ochii mei. Iar asta n-o pot uita atat de...