Louis
Jól éreztem magam Harryvel.Nem szívesen vallom be,de igen.Ahogy mosolyog állandóan,ahogy elpirul minden apróságon...egyszerűen zabálnivaló.Jézusom,miket beszélek?Mint valami homokos,de én nem a fiúkat szeretem.Nincs semmi bajom velük,én elfogadok mindenkit,de nekem világéletemben barátnőim voltak.Meg szerintem azt már majdcsak tudnám ennyi idősen,hogy a kolbászokra bukom.Beszélek Zaynnel,hátha ketten kiderítjük,hogy most mi is történik.
-Tommo,te melegebb vagy mint a nőknél az idális fürdővíz hőmérséklet,pedig az leégeti a lábad.Ne nevettes,fülig belezúgtál a kis göndörkébe.-elmeséltem neki mindent.
-De eddig egy fiúra se tekintettem így,valami tévedés lesz itt.És amiket tettem,egyszerűen...így kimondva nagyon buzis,de olyan jó volt.Tudom,hogy egy napot se voltam még vele,de hatással van rám.
-Akkor szimplán Harryszexuális vagy.Látok rá esélyt és örülök neked bro.
-Mi a faszomról hadoválsz itt nekem?Mi az a "harryszexuális"?
-Nem érdekel más ilyen téren,csak Harry.-honnan szülte ezt ki ez a nyomi?
-Oké,tegyük fel,hogy ez így van.Mi van ha ő nem úgy érez,mint én iránta?Nem akarom,hogy kioffoljon mert az nagyon gáz lenne.
-Járj utána például.Kérdezd meg valamelyik haverját vagy mittudomén.
-Nem is tudom.Egyáltalán vannak barátai?Nem tudok róla semmit.A nevét is alig tudom.
-Akkor mondjuk ismerkedjetek össze?Nem nagy was ist das.
-Erre nem is gondoltam még,mi lenne velem nélküled Zayn.-nevettünk a telefonba.
Remélem Harryvel rájöhetek,hogy ki vagyok igazából.
---------------------------------------------------------
Harry
Végre találkozom Niallel és el tudom neki mesélni mi volt a talin.Mondjuk jelenleg egy értelmes mondatot se tudok összerakni,olyan boldog vagyok de valakinek el kell mondanom.Sosem éreztem magam ilyen szárnyalónak,bár tudom,hogy biztos plátói szerelem lesz.
-Úristen Niall,nem fogod elhinni mit mesélek!-üdvözöltem kedves barátom,mint egy óvodás,aki nyalókát kapott.
-Na mi az a hihetetlen dolog,amiért olyan mosoly van az arcodon,amit évek óta nem láttam?-nevetett azon,ahogy a nyakába ugrottam.
-Tudod van ez a Louis...-néztem a cipőm orrát.
-Persze,mi van vele?
-Elhívott.Megint.Találkozni.Elhiszed ezt?Mert én nem.Nem mondta,hogy randi-e vagy csak sima találkozás de a lényeg,hogy újra láthatom.Annyira helyes Ni,és megfogta a kezem többször is.Képzeld,ettem a sütim és megkérdeztem,hogy kér-e,erre megfogta a kezem és bekapta a villát miközben végig a szemembe nézett.Azt hittem ott ájulok el,vagy rosszabb.Majdnem felrobbant a szívem.-vigyorogtam,mint egy bolond.
-Wow,ez nem semmi.És elvileg ő nem meleg?
-Nem kérdeztem,de biztos nem az.Nem olyannak tűnik.
-Hátja,a kis melegdetektorod ezt mondja,akkor az úgy van.-figurázott ki.
-Hé,igenis létezik.
-Jól van,csak csesztetlek.És hol lesz a következő találkozó?
-Még nem tudjuk,de én szívesen mennék moziba.
-Az nem is rossz.Én mondjuk a tópartra mennék a helyetekben.Nincsenek szinte soha ott mások,van hely piknikezni és hát a kaja mindig jó,plusz azt csináltok,amit akartok.-húzogatta a szemöldökét.Perverz.
-Ez jó ötlet.Meg is írom neki ha hazaértem.
Uh,7 órám volt ma,de motivált,hogyha hazaérek,beszélhetek Louval.Nem is tudom,honnan jött,hogy becézzem.Mintha évek óta ismerném.Végülis ő kezdte a Hazzussal.Senki sem hívott még így,de ahogy ő kiejti a nevem felér egy mennyei ajándékkal.
Hazzus:Szia Louis!Gondoltam rádírok,hogy holnap akár kiülhetnénk a partra piknikezni.Veszek cuccokat,csak mondd,hogy mit ennél szívesen.De ha neked van ötleted,akkor legyen az.
Lou:Sziaa!Ez nagyon tetszik,tökéletes.Vegyük együtt a kajákat és akkor mindenki tud választani.
Lou:Mikor végzel holnap?Elmegyek eléd a sulihoz és onnan mehetünk is a boltba vagy hozzátok,hogy lepakolj.
Hazzus:Okés,inkább először hozzánk.Bemutathatlak anyumnak?
Nem válaszol.Miért nem ír vissza már vagy 5 perce??Valami rosszat írtam?Nem akar anyával találkozni?Elhamarkodtam?
Lou:Ha ilyen tünemény fia van,őt is biztos kedvelném;) -hogy tud ez az ember ennyit bókolni?Macsó személyisége van,az biztos.
Hazzus:Rendben...akkor gyere 14:00-re a sulim elé.Tudod hol van?
Lou:Persze.Akkor holnap 14:00-kor.Szia cica!😚 -na ha nem ő lesz a jövendőbelim,akkor én felmondok.Máskülönben miért írná azt,hogy "cica"?
Hazzus:Helloo!<3
Ezazz.Holnap láthatom az angyalkám.Már tudom is mit veszek fel.Tökéletesen kell kinéznem.Mellette jól akarok mutatni.
YOU ARE READING
i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)
FanfictionA fiatal Harry és Louis találkoznak egy baleset következtében és idővel összeismerkednek.Van pár zavaró tényező a szerelmükben és hogy,hogy alakul tovább a kapcsolatuk,az később kiderül;) -Rendben,hol aludhatok? -Velem.-mondtam egyszerűen. -Reméltem...