•6.rész•

538 39 1
                                    

Louis

Itt várok Harryre a suli előtt.Épp most jön ki a kapun egy szőke sráccal.Nem mondom,hogy féltékeny vagyok,de azért rosszul érint,hogy ilyen közel vannak egymáshoz.Simán lehet,hogy van párja,ezt nem is kérdeztem.Semmi okom féltékenykedni,hisz mi nem vagyunk együtt.Még.

-Szia Louis!-zökkent ki egy édes hang a morgolódásból.

-Szia Göndörke!Ki ez a szöszi?-mutattam cseppet sem kedvesen az előbb említettre.Nem néz ki jobban nálam,hátha nem ő jön be Harrynek.

-Niall Horan vagyok,örvendek!

-Louis Tomlinson.-ráztam vele kezet.

-Tudom,Harry ódákat zeng rólad,amikor találkozunk.-nem lepődtem meg.-Legjobb barátok vagyunk amúgy,nincs okod féltékenynek lenni,nem veszem el tőled.-legalább levette a szándékaimat.

-Kapd be Nigel!-szólt rá fülig pirulva a cukiság.-Jobb lesz ha indulunk Lou.-karolt belém.

-Kedvellek Niall!-szóltam oda neki mielőtt elrángatott a kis pukkancs.

---------------------------------------------------------

Harry

Ezért még kapni fog Nialler,az biztos.Louis biztos nem akar tőlem barátságnál többet,erre ő meg elmondja neki konkrétan,hogy magamnak akarom.Megáll az eszem.

-Szerintem menjünk a Tescoba,ott biztos jó nasik vannak.-ajánlottam fel.

-De egy sem édesebb nálad.-kacsintott rám,mire én levegőt is elfelejtettem venni.-Na,menjünk akkor hozzátok.

Az úton végig beszélgettünk,volt vagy fél óra.Majdnem el is ütöttek,de Lou arrébbrántott.Megtudtam róla egy csomó dolgot.7-en vannak testvérek,ha jól számoltam,de sajnos egyikőjük meghalt autóbalesetben.

-Nos,itt vagyunk.Készen állsz?-kérdem tőle,biztos ami biztos.

-Én mindig.Nem lesz semmi baj.-simogatta meg a kezem.Ennyire látszik,hogy izgulok?

-Hiszek neked.-mosolyogtam rá.Nagyon édes,hogy próbál megnyugtatni.

-Anya!Megjöttünk!-nyitottam ki az bejáratiajtót.

-Szia Kincsem!Oh,hoztad a kis barátodat is?Hello,Anne vagyok,tegezz nyugodtan.Te biztos a titokzatos Louis vagy.Ha tudnád mennyit hallottam felőled.Harrynek be sem áll rólad a szája.Mentek valamerre Hazz?

-Igen,piknikezni mennénk a partra.-vágtam rá úgy,hogy szegény Lou szóhoz sem jutott.

-Oké,adok pénzt de éjfélre legyél itthon.Vagy Louisnál alszol?Vagy ő alszik itt?-ránéztem Louisra,hogy adjon ő választ,mert végülis nekem mindegy.

-Öhm,szívesen itt aludnék,ha nem baj.

-Jajj,dehogy baj.Ameddig örömet okozol a fiamnak,addig bármit tehetsz,amit szeretnél.

-Köszönöm.-vakarta meg a tarkóját.

-Akkor gyors átöltözöm és mehetünk.-szólaltam meg.

-Itt várlak.-mosolyogott rám és már ott sem voltam

Anya biztos faggatni foglya,ezért sietek.Felvettem az előre kikészített ruhámat,egy szűk fekete farmer és egy virágmintás ing,a mellkasomig kigombolva.Felvettem egy keresztes aranyszínű nyakláncot meg pár gyűrűt.Fogat mostam,egy kis parfüm és kész is vagyok.Arra értem vissza,hogy anya és Lou ölelkeznek.

-Mehetünk.-léptem be a nappaliba.

-Menjünk.-mondta kicsit zavartan.

-Majd jövünk,szia anya!

-Szia Anne!

-Sziasztok,jó mulatást!

De még milyen jót.

-Nagyon jól nézel ki.-mondta,miután kiléptünk a járdára.

-Köszönöm.-hajtottam le a fejem.-Próbáltam kihozni magamból a legjobbat.

-Számomra bárhogyan tökéletes vagy.Egy mackónadrágban is ugyanolyan helyes vagy,mint egy öltönyben.-folytatta a bókáradatot.

-Hagydd abba ezt,mert nem akarom túlgondolni a dolgokat.-mondtam elfordított fejjel.-Öhm,szerintem bejössz anyának.-tereltem a témát,miközben beértünk a boltba.

-Úgy gondolod?

-Igen,sokat beszélt,nem méregetett.Előző barátomnál valami hárpia volt.Határozottan kedvel,de nem csak ő.-a mondtad második felét inkább csak suttogtam.

-Hát még ki?Se nővéreddel se cicátokkal nem találkoztam.-miért ilyen jó a hallása?

-Ja,nem,senki.Vagyis szerintem téged mindenki imád.Nem annyira,mint én,mármint én csak kedvellek,vagyis nem kedvellek,de igen csak nem úgy értem,hanem...ajj,semmi.-beszélek összevissza és úgy nézhetek ki,mint egy paradicsom.

-Jól van,semmi baj Hazz.Tudom,hogy oda vagy értem.-ínycselkedik velem.Nem is tudja,hogy mennyire igaza van.

-MI?-itt halok meg esküszöm,valaki hívjon papot.

-Semmi,semmi.Siessünk,mert lemegy a nap!-csípett arcon.

Sikeresen megvettük a cuccokat és nemsokán ott vagyunk a parton.Hál' Istennek nincs itt senki,szóval nyugtunk lesz.Elég volt az,amit általános iskolában kaptam a másságom miatt.

-Hogy is volt ez a "de nem csak ő" dolog?-csak nem felejtette el.

-Nem tudom,mire gondolsz.-tettettem a zavarodottat.

-Beszéltük,hogy anyud bír és azt mondtad,nem csak ő.Ki kedvel?Tudtommal mindneki utál Zaynen kívül.

-Jézusom,dehogyis.Louis,én kedvellek,úgy...-most mindent elcseszek?

-Mit mondtál?

-Kedvellek.A kelleténél jobban.-mondtam olyan hangosan,hogy mostmár biztosan hallania kellett.

Elgondolkozott,csak nézett és nem mondtott semmit.

-Vagyis azért gondolom,hogy a kelleténél jobban,mert te biztos nem vagy meleg.Meg lehet van barátnőd,nem jutottunk még el addig,hogy erről beszélgessünk és nem akarok akadékoskodni,szóval ha te nem...

-El sem hiszed,hogy mióta vártam ezt a pillanatot.-szakította félbe a magyarázkodásom.-De én akartam először kimondani.-suttogta közel a fülemhez.

Ezzel megfogta az arcom.Néztünk egymás szemébe és csak a tücsköket lehetett hallani a hangos lélegzetvételünkön kívül.Engedélykérően rámnézett,de én fogtam magam és megcsókoltam.Puha párnácskái simogatták szinte az enyéimet.Jobb édességet keresve se találnék.

-Wow,ez aztán reakció.-mosolyogott rám,de nem ment távolabb.

-Szimpla kémia.Akciót reakció követ.

-Milyen okos itt valaki.-árasztotta el puszikkal a nyakam.Én pedig csak kuncogtam.

-És...most akkor ez mi köztünk?

-Ha,kedves Harry Styles,megtisztel azzal,hogy a párom lesz,akkor megtudjuk erre a választ.

-Szívest örömest leszek a párja,drága Louis Tomlinson.-ugrottam rá és ezzel elterültünk a fűben.

-Sun,menni kéne,már fél tíz van.Kicsit bealudtál.-simogatta a hátam

-Eh,de olyan kényelmes itt rajtad.-bújtam jobban bele a mellkasába.

-Hát jól van,akkor itt  hagylak és nem alszok nálatok.Majd hazamész,amikor akarsz.-hámozott le magáról.

-Tudod tényleg jobb lenne az ágyamban feküdni együtt.-fel is pattantam,magammal húzva Lout.Összepakoltunk és gyors léptekkel,majdnem futva mentünk haza.

Mint két őrült.

i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)Where stories live. Discover now