•epilógus•

383 20 1
                                    

Louis

Darcy és Ishmael figyelmesen hallgatták,ahogy elmeséltük Harryvel a megismerkedésünket.Darcy 5 éves,míg Ishme már 9.Miután a szerelmemmel összeházasodtunk,rá két évre örökbe fogadtuk ezt a két ördögfajzatot.Vér szerinti testvérek,eredetileg csak egy kislányt akartunk de megláttuk ezt a szívdöglesztő mosolyú fiúkát és tudtuk,hogy nem maradhat ott,főleg,hogy a tesvérétől sem akartuk elszakítani.Nem volt szép múltjuk,drogos szülők.De nálunk jó kezekben vannak.Ennek már három éve.Hogy szalad az idő,hihetetlen.Tegnap még járni tanítottuk a lányunkat ma meg már táncolni jár.Azt mondta,ha felnő táncos szeretne lenni.Ki vagyok én,hogy az útjába álljak?A fiunk pedig már most eldöntötte,hogy modell szeretne lenni,akárcsak az apja.Nyugi,nem én vagyok modell.Szóval őt pedig fotózásokra szoktuk vinni.Tényleg van tehetsége és jóképű kissrác,akárcsak az apja.Na,itt már magamra gondolok.Viccelek,mindkét apja írtó szexi.
Az esküvőn nem volt sok ember,csak a legfontosabbak.Nem fogjátok kitalálni,hogy kik jöttek még el.A szüleim.Ráébrettek,hogy boldog vagyok egy férfivel és igazából ezzel nincs is semmi baj.Természetesen megbocsájtottunk nekik.Nem fogadhatja mindenki olyan pozitívan,ha a fia meleg.Meg letudtam annak,hogy már idősek.Nem értik a mai világot.Ott volt Harry és az én családom,meg egy pár barát.Olyan volt,mint amilyennek megálmodtuk.Tökéletes.
Ejtek pár szót az én egyetlen kedvesemről is.Miután elszállt a rózsaszín köd,ugyanazt éreztem iránta,mint közben.Még mindig imádom minden porcikáját,minden mozzanatát,minden tettét.Ugyanazt a lángot érzem,mint azon a napon amikor belehajtottam boltba menet.Csodálatos apuka,férj és zenész egyben.Ha nem lenne,ki se lehetne őt találni,annyira különleges.
Sorra jönnek ki új dalaink,mint soloban mint közösen.Sőt,van hogy Niall és Zayn is énekel velünk,ráadásul még Liam is.Erősen elkondolkoztam,hogy kéne egy közös számot csinálni így öten.Vagy ki tudja,egy banda is menő lenne.Majd még beszélek velük

-És Apa,hogyhogy megbocsájtottál Apunak miután holyan csúnyán bánt veled?-kérdezi Darcy.

-Tudod Kincsem,a szerelem bármire képes. Ha nem bocsájtok meg neki,lehet még mindig egy magányos,értéktelen férfi lennék a nagyvilágban,aki nem talál magának párt.De szerencsére ez nem így történt és lett egy csodálatos életem általa és általatok.Ezért tanítom nektek,hogy ne haragudjatok sokáig emberekre,mert lehet valami olyat hagytok ki,ami megváltoztatná az életeket pozitív irányba.-fogja meg a kezem végszóképp.

-Én is ilyen párkapcsolatot akarok,ami nektek van.Olyan jó azt mondani,hogy a szüleim szeretik egymást.-mondja Ishmael.-Kár,hogy ez valahol nem egyértelmű.

-Aranyos vagy tökmag.-ölelem meg.-De mostmár gyertek,ideje aludni.Hosszúra nyúlt ma az estimese.

-Igaza van apátoknak,nyomás fogat mosni.-kezdte el kergetni felfele a gyerekeket Hazz.

-Jajj ne,Apu segíts!Egy szörny el akar kapni!

-Mit mondtál rám?Na ezért most kapni fogsz kisasszony!Fuss,amíg tudsz!

-Segítség!-nevet a kis hercegnő,miközben próbált elmenekülni a gonosz szörnyeteg elől.Legédesebb hang,amit életem végéig el tudnék hallgatni.

Lefektettük mindkettőjüket és lementünk a nappaliba.

-Annyira szeretlek Lou!-csókol meg.-Minden nap hálát adok,hogy ilyen családom van.

-Hát még én.Szeretlek Hazzy!-döntöm hátra a kanapén.

-Nincs kedved a szobánkba felmenni?Mondjuk csinálhatnánk valamit,nem is tudom.Van valami ötleted?-kérdezi kacéran,szerelmes tekintettel,miközben úgy tesz mintha elgondolkodna.

-Hmm,lenne pár ötletem.Fent megmutatom.-lemászom róla és belekapaszkodik a vállamba és összefonta a lábait a derekam körül.Így viszem fel egészen az ágyunkig.

-Kívánlak Louis.-mindig beindít valamiért ha a normális nevemen szólít és nem becézve.De ez a két szó már csak olaj a tűzre.

-Mondd el nekem,mire vágysz?-veszem le a pólót róla.

-Azt szeretném ha könyörtelenül az ágyba paszíroznál úgy,hogy a nevemet is elfelejtsem és még az sem érdekel ha a szomszédok meghallják,ahogy a nevedet sikítom.

-Kérésed számomra parancs,uram.-tapadok a puha párnácskákra.

Már mindkettőnket levetkőztettem,egy pillanatra sem elszakadva az ízletes csemegétől,ami csak az enyém.Minden alkalommal,amikor szeretkezünk,úgy érzem,hogy a szívem ki akar ugrani a helyéről és minden alkalommal jobban beleszeretek Harry testébe.Az összes sejtem érte sóvárog és nem tudom tenni ellene.Nem is akarok.Szinte egészségtelenül rajongok érte,de ő megérdemli.Ő aki bármit megérdemel és akinek mindent megadnék,amit csak kiejt azokon a csókolni való ajkain.
Készségesen teszi szét nekem a lábait,hogy elő tudjam készíteni.Kapkodja a levegőt,mellkasa szabálytalanul mozog fel-le,akárcsak az enyém.Benyúlok a fiókba és előveszek egy epres sikósítót.A kedvence.Ezen csak elmosolyodom és már be is kenem vele a célpontot és az ujjaim.Először csak az egyiket tolom lassan bellé.Már most a lepedőt markolássza hatalmas tenyerével.Mi lesz még itt később?Jön a második majd a harmadik,szépen lassan.

-Tomlinson,az Isten basszon meg!Nem az ujjaidat akarom magamban érezni!

-Értettem.

Ki is húzom és egy újabb adag sikosítót nyomok a kezembe,de most szétoszlatom a kicsiLou-n.Lassan nyomulok belé,de látom,hogy többre vágyik.Teljesen elveszek benne.Gyorsabb tempóra kapcsolok és végre hallom kéjes sóhajait.Erre vágytam.Már olyan gyors,hogy hangyákat látok a szemem előtt,amígy Harry hangosan nyögi a nevem,ő pedig erre vágyott.Kanos kutyákat meghazudtoló iramban mozgatom ki és be Hazz számára varázspálca hatású tagomat.Mindjárt elérjük mind ketten az orgazmus kapuját.Megfogom az ő péniszét és egy ütemben mozgatom magammal.Haroldnak itt lett vége,felordít hangosan és rázkódik,miközben izomgyűrűje úgy szorít,hogy azon nyomban elélvezek,akárcsak ő.Elégetetten hajolok szájára és lélegezzük be egymás lihegését.Zihálva fekszem le mellé és takarom be magunkat.

-Szeretlek.-nézett a szemembe.

-Örökké és azután.-simítottam meg az arcát.

Vége

Köszi,hogy elolvastad a storym<3

i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)Where stories live. Discover now