Louis
Zihálást hallottam magam mellől.Felkapcsoltam a kislámpát.
-Hazz,mi a baj?Jól vagy?Miután elkeztem neked énekelni,visszaaludtál.-mondtam álmosan.Harry csak nézett maga elé.
-Jól vagyok,csak rosszat álmodtam.
-Annyira nem lehetsz jól,ha sírsz.-most vette észre,hogy folynak a könnyei.-Mit álmodtál?
-A legnagyobb félelmemet.-feküdt vissza az ágyba.
-Hullámvasutaztál?
-Neem,annál sokkal rosszabb volt.-nevette el magát halkan.
-De mi?Más félelmedről nem tudok.
-Az,hogy elhagysz...
-Hogy mi?De hát sosem hagynálak el.
-Tudom,de annyira élethű volt.Elraboltak és te nem akartál megtalálni.Feladtad.Írtál egy levelet,amiben franciául köszöntél el tőlem és elmentél a városból.Aztán az elrablóm valami Mr.Malik szexmunkásnak akart adni,de ezt nem így mondta,de tudtam,hogy ezt akarja.Ezután tervezgettem,hogy majd együtt elmegyünk Párizsba,miközben te rohadtul elhúztál innen.Szóval szörnyű volt.
-Drágám,biztosítalak,hogy ilyen nem fog előfordulni,amíg élek.Nagyon szeretlek Harry.Nem tudom elégszer mondani.És az,hogy Mr.Malik rabolt el,az abszurd.Zayn apjával nem is találkoztál még.Menjünk,mosd meg az arcod,mert le vagy izzadva.-keltem ki az ágyból.
-Rendben.
Nem jó,hogy ilyen kételyei vannak.Én hiszek abban,hogy az álmoknak van jelentőségük,de ez az egész olyan hihetetlen volt.Sosem tennék ilyet és meg kell bíznia bennem.Hisz ez a kapcsolatok alapja.
-Jobb?-takartam be,miután végeztünk a fürdőben.
-Sokkal.-hajolt ide,hogy megpusziljon,de végül csók lett belőle,amibe belemosolygott.Imádom.
-Na,alvás!
-Igenis apuci.
-Majd később visszatérünk erre.-öleltem át újra.
Már eltelt több,mint egy hét mióta volt Harrynek az a furcsa álma.Hál' Istennek bízik bennem és én is benne persze.Éppen szállások után nézelődöm,ugyanis szülinapi ajándékának azt tervezem,hogy elmegyünk wellnessezni.Sokat is dolgoztam mostanában azért,hogy el tudjam vinni.Mindjárt kezdődik a téli szünete,ezért sok időt tudunk együtt tölteni.Karácsonyi meglepetésnek külenlegeset akarok és remélem megengedik a szülei,de mellé valami kézzelfoghatót is csináltattam neki.Az egyik egy gyűrű,nem eljegyzési!!,mert néha látom,hogy hord és nagyon jól állnak neki.Aztán az egyik pulcsimat neki adom,amit mindig felvesz nálam,de sosem viszi haza.Természetesen rengeteg édességet rakok a dobozba,mert már olyan vékony,hogy csoda,hogy nem fújja el a szél és az utolsó pedig egy dal.Írtam neki egy számot és már csak rögzíteni kell.Az alappal kész vagyok és amikor Harry nem lesz nálam,felveszem az ének részét.Remélem minden tetszeni fog neki.
-Kopp,kopp!-kocogtatta meg valaki a fejem.
-Te hogy jutottál be?Nem is hallottam,hogy nyítodott volna az ajtó.
-A testvéred vagyok,úgy.Meg sem ölelsz?-tárta szét kezét drága húgom.
-Dehogyisnem!-felkaptam és megpörgettem a levegőben.-Na,mi rosszat csináltál otthon?Összevesztél Phobieval vagy anyáékkal?Verekedtél a suliban?Mesélj!Kérsz valamit inni?
-Egy pohár vizet,köszi.És nem is látogathatlak meg csak úgy?Alig jössz hozzán és mindenkinek hiányzol.-hajtotta le a fejét szomorúan.
-Oh,ez komoly?-raktam le a poharat az asztalra és simítottam meg Daisy hátát.
YOU ARE READING
i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)
FanfictionA fiatal Harry és Louis találkoznak egy baleset következtében és idővel összeismerkednek.Van pár zavaró tényező a szerelmükben és hogy,hogy alakul tovább a kapcsolatuk,az később kiderül;) -Rendben,hol aludhatok? -Velem.-mondtam egyszerűen. -Reméltem...