Harry
Magamat is megleptem ezzel a kérdéssel,nemhogy Louist.Szörnyű volt a szétválásunk ez tény.Még mindig neheztelek emiatt rá,nem tagadom.Nem fogom seperc alatt megbocsájtani,hogy így megalázott.Nem volt azóta senkim.Nem azért,mert nem kaphatnék meg bárkit,hanem mert eddig mindig csalódtam,és pont elég volt nekem egy életre.Mondom ezt úgy,hogy most itt fogom várni Louist egy kórház folyosóján.Lemondtam miatta egy koncertet.Mi van velem?
-Örülnék ha megvárnál.
-Itt leszek.-mutattam egy székre és ahogy bement a kórterembe,leültem.
Amíg itt vártam rá,megnéztem egy magazint.Eléggé unatkozom szóval ez hátha leköt.Tudtommal nem olyan rossz a szemem,de itt Louis van egy bizonyos Eleanor nevű lánnyal.Érdekes,azt mondta nincs senkije és itt mégis elég közelinek tűnik a kapcsolatuk.Jó,nem köntörfalazok,csókolóznak.Nem szabadna féltékenynek lennem,de akkor is azt mondta,hogy szingli.És...és ez az az Eleanor,akit fel kellett hívjak a baleset után?Az nem semmi.
-Kész vagyok.Mit olvasol?-odaadtam neki az újságot.-Menjünk el hozzád,ott elmagyarázok mindent.
-Ez komoly Louis?Nem vagyok vak,látom,hogy van valakid.Hazudtál nekem.-akadtam ki
-Harry,baba kérlek ne itt veszekedjünk mindenki előtt.
-Te csak ne babázgass engem,örülj,hogy egyáltalán hozzám szólhatsz!Sőt,juss haza a barátnőzhőz ahogy akarsz,én most léptem.
-Harry,ne tedd ezt velem!-szólt utánam.Sok kamera felvett minket de nem érdekelt.Beszáltam a kocsimba és hazamentem.
-Helloo Naill!Át tuddnál joönni?
-Harry te ittál?Mindjárt ott vagyok,ne csinálj hülyeséget.
-Énnn?Zsohaaa.
Valaki nagyon kopogtatott.
-Nem kérek zsütit.Oh szia Neil.
-Jóég,mi a faszért ittál megint?Azóta nem ittál mióta...na ne,találkoztatok?
-Aha...
-Mi történt?Bántott?Megverem,esküszöm kibelezem.
-Barátnője van.
-Oh.
-De közben meg becézgetett.Például azt mondta,hogy Harry baba.Niall,kibaszottul hiányzik.
-Tudom,de kérlek ne igyál többet.-vette ki a vodkás üveget a kezemből.-Vagyis legalább ne nélkülem.
-És most mit csináljak?Nem rohanhatok a karjaiba.Az milyen gáz lenne már.
-Én adnék neki mégegy esélyt.De így,hogy párja van.Necces.
-Beszélnem kéne vele.
-Hol van most?
-Kocsival összekoccantunk,hátulról nekünkjött és eltört az orra.Elkísértem a kórházba,összevesztünk és otthagytam.
-Mekkora fasz vagy.
-Megérdemelte.
-Most odaviszlek és kibékültök,aztán dugtok egyet.Értve?
-Asszem.
Niall komolyan gondolta.Megfogott,beültetett a kocsijába és elvitt a kórházba.Louis még mindig ott ült bent és várta gondolom,hogy valamelyik embere értemenjen.
-Louis.
-Harry?-nézett fel a telefonjából.
-Jah,öhm nincs kedved egyet dugni?
-Részeg vagy?Így biztos nem.
-Akkor aludj nálam,Niall elvisz.Szólj valakinek,hogy nem kell jönni érted.
-Okés,tetszik az ajánlat.
-Ja és szólj a csajodnak is,hogy meg fogod csalni velem.-mondta,miközben mentünk a kocsihoz.
-Már megmondtam.Szakítottam vele.
-Ez komoly?
-Szeretlek Harry,persze,hogy komoly.
-Wow.-ennyit tudtam erre mondani.
-Szia Louis.-nyújtotta felém a kezét.
-Szia Niall.-fogadtam el boldogan.
-Elviszlek titeket Hazzhez,a többiért te felelsz.Részeg és sztem már alszik is.
-Nem igaz,még nem.
-Oké,de vigyázzatok magatokra.-értünk végre haza.
-Szia Nail.
-Sziasztok.-és elhajtott.
-Nos,bemegyünk?
-Van egy kis deja vu-m,menjünk.
-Figyelj Hazz,szeretnék veled lefeküdni de nem így,hogy részeg vagy,reggel megfelel neked?
-Tökéletes.
-Rendben,hol aludhatok?
-Velem.-mondtam egyszerűen.
-Reméltem,hogy ezt válaszolod.
YOU ARE READING
i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)
FanfictionA fiatal Harry és Louis találkoznak egy baleset következtében és idővel összeismerkednek.Van pár zavaró tényező a szerelmükben és hogy,hogy alakul tovább a kapcsolatuk,az később kiderül;) -Rendben,hol aludhatok? -Velem.-mondtam egyszerűen. -Reméltem...