•2.rész•

682 49 1
                                    

Louis

Megbeszéltük Zaynievel,hogy hétvégén elegyünk valamerre bulikázni.Így érettségi időszakban nincs sok idő szórakozni,de ennyit mi is megérdemlünk.

A héten majdnem végig 8 óránk volt minden nap de végre péntek.Ma csak 6,ezért hamarabb végeztünk mint átlag szoktunk.Jelenleg veszünk pár cuccot,mert bulizni megyünk egyik távolabbi haverunkhoz.Természetesen én nem iszom,mert vezetek,de illik vinni valamit.Egy jó vodka sosem maradhat ki.
Kb 2 óra kocsikázás után itt is vagyunk Liamnél.Ritkán találkozunk de akkor mindig iszunk.Nem mondom,hogy érdekbarátság de sokszor meghív és általában nem szoktam fizetni,szóóval.

21:37 van,már egy ideje tart a buli és egyszerűen nem tudok ellenállni,muszáj innom valami alkoholt.Azért jöttem,hogy szórakozzak és most le akarom inni magam,csak jól akarom érezni magam végre a sok szar után.Nemrég szakítottam a csajommal és hát mondthatni nem vagyok valami jól.Felejteni akarok.Majd hívunk taxit vagy valami.

Iszogatok most valami Briannaval vagy Oliviával vagy kivel.Nem is nagyon érdekel,de az már jobban,hogy a wcbe húz.Kajak a wcben akar reszelni?Ehhez én túl úri gyerek vagyok.Meg fúj,rohadt nagy kurvának tűnik én meg nem akarok szifiliszben megpusztulni ilyen fiatalon.Na nem,biztos nem.Jól néz ki,de le kell koptatnom.Mondjuk a részeg embernek mindenki jól néz ki,nem?

-Bocsi szöszi,dee nekem most mennem kell.-próbáltam magam kiszabadítani kezei közül és közben nem kiborítani az italom.

-Naa,csak egy kicsit.Nem muszáj megdugnod elég ha leszophatlak.-melyik éppeszű férfi utasítana vissza egy bombázót ilyen ajánlatok mellett?Hát én.

-Neharagudj,de tényleg mennem kell,kell holnap iskolába mennem éss...-bazdmeg nem tudok hazudni.

-Szombaton?-fogott rám a nadrágomon keresztül.

-Hát tudod...öhm...

-Meleg vagy vagy mivan?Még fel sem áll tőlem a farkad,pedig elég jól nézek ki.-rakta ki nekem a dekoltázsát.

-Dehogyis,nem vagyok buzzi,csak nincs egy ribanchoz hangulatom.-böktem a mellkasára és ezzel kimentem a helységből.

-Na megállj!Elkaplak te kis buzeráns!-szólt utánam egy pasi,aki mint kiderült,az ő pasija.

-Oh bazzeg.-kezdtem el futni,már amennyire engedelmeskedtek a lábaim.

Azonnal meg kell keresnem Zaynt,hogy lelépjünk.Ha ez a pali elkap,nekem annyi.Vagy 5-ször erősebb és nagyobb volt,mint én.Egy tipikus izomagy.

Végre megtaláltam pajtásomat és átkarolva futottunk a kocsimig ahova azonnal beültünk.Oké,lehet nem a legjobb ötlet vezetnem ilyen állapotban,de most muszáj lesz.Majdcsak nem lehet belőle akkora baj.Csak a bénák baleseteznek részegen.

-Loulou nem gondolod,hogy ez egy pöppet nem biztonságos?-kérdezte kótyagosan.

-Én pfori...forp...jólvan aza zó vatyok.Tudokk vezetni,nem ezshet semmmmi bajunnk.-biztosítottam teljesen érthetően.

Következő pillanatban egy hangos dudaszó és egy csattanás.
Most biztos meghalunk.A kurva pia.Ne haragudj rám Zayn.A rohadt életbe...

------------------2 óra múlva --------------------

Aztakurva,nagyon fáj a fejem és a lábam.Próbáltam körülnézni,hol vagyok,persze kórházban.Legalább élek.Odapillantottam a mellettem lévő ágyra,Zaynie békésen aludt begipszelt karral.Most nézem,nekem meg a lábam van gipszben.Próbáltam felülni,de esélytelen.Ha lebénultam én azt nem élem túl.Inkább öljenek meg de nem leszek nyomorék.Észrevettem,hogy valaki más is van a szobában.Nekem háttal áll.Göndör,velem egymagas,éppen az ablakot nyitja ki.Gondolom megérezte,hogy bámulom,mert megfordult és egyenesen belenézett a szemembe.

-Örülök,hogy magadhoz tértél,én Har...

-Pont leszarom ki vagy,adj valahonnan egy erős fájdalomcsillapítót,mert szétszakad és fejem,aztán húzz el innen és szólj egy ápolónak.-nyomkodtam meg a halántékom,ami kicseszettül fájt.

-Én...nekem...

-Neked mit? Elvesztett anyád vagy mi van?-semmi kedvem itt játszadozni ezzel a kissráccal. Egyáltalán mit keres itt,?

-Én vagyok az ápolótok.Fel kell vennem az adataitokat.-mondta szinte remegve.

-Ok,majd ha lesz kedvem elmondom.Csak hozz valamit,hogy ne fájjon ennyire a fejem.

És ki is ment ezzel a szobából.Pár pillat múlva visszajött,megvárta míg beveszem a gyógyszert és kiment.Ilyen fiatalon ápoló?Az kom.Úgy döntöttem inkább alszom még,akkor legalább nem fáj a fejem.Ráadásul még forgolódni se tudok ettől a szartól a lábamon.Szuper.

i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)Where stories live. Discover now