•8.rész•

428 22 0
                                    

Louis

Nagyon jól esik,hogy tegnap ezt elmondta nekem Harry.Érzem,hogy végre ténylegesen egyre közelebb kerülünk egymáshoz és nem csak egy futó kaland lesz.

-Hazz,édesem,ébren vagy?

-Hmmhm-forgolódott melettem.

-Haza kéne lassan mennem.Holnap dolgozom neked meg suli.

-Nenene,kérlek maradj itt.-kelt fel azonnal.-Beszélgessünk inkább.

-Jól van.Miről beszéljünk most?

-Hobbik?

-Okés.Elkezdem.

-Oks.-úgy figyelt,mintha egy érdekes tanórán ülne.

-Nos nagyon szeretek énekelni,deszkázni Zaynnel,vezetni és bulizni.-tényleg mostanában nagyon keveset beszéltem Zaynnel,hazamegyek és felhívom.

-Várj,mi?Énekelni?Miért nem hallottalak még?

-Egyedül jobban szeretek,de majd éneklek neked máskor.

-Megígéred?

-Megígérem.De most mondd el te a hobbijaid.

-Én is szeretek énekelni,emellett táncolni,edzeni,olvasni,természetben lenni.Kb mindent,amit te nem szeretsz.

-Hé,járok edzeni.

-Tényleg?-szúrkálódik tovább.

-Nem látszik?!

-Háát.-és elkezdett nevetve szaladni.

-Na megállj,ha elkaplak megtapasztalod,hogy szoktam edzeni!

-Nagyon félek!-ahogy volt egy szál pólóban és egy alsóban,bevallom szexi volt,de kiszaladt az utcára.

-Harry!November van,meg fogsz fázni!Nem kergetlek csak gyere vissza!

-Nem sétálok bele a csapdádba,túl okos vagyok ehhez.-öltötte ki rám a nyelvét.

-Jól van,akkor fagyjál meg!-becsaptam az ajtót,de fentről néztem az ablaból,hogy mit csinál.

Következő pillanatban már csak annyit látok,hogy egy pasas megtámadja és berakja egy furgonba.Azzonal lerohantam de elhajtottak.
Bazdmeg,bazdmeg,bazdmeg.
Mit mondok a szüleinek?

---------------------------------------------------------

Harry

Egy koszos raktár szerűségben tértem magamhoz.Vannak itt dobozok meg pár kacat.Még mindig a pizsamám van rajtam.Ki vagyok kötve egy székhez és a szám is be van kötve.Hogy kerültem ide?És mégis mit akarnak tőlem? Megkérdezném a kedves úrtól,aki velem szemben áll de hát képtelen vagyok.

-Jó reggelt hercegnő!Remélem jót aludtál.Valószínűleg fogalmad sincs,hogy miért vagy itt,ugye?-te barom még mindig nem tudok beszélni.

-Mmmm-ennyi volt a válaszom.

-Jajj én butus,várj csak.-leszedte végre ezt a retket.

-Mi a faszt akar tőlem?

-Oh,ilyen csúnyán beszél a kis Styles?Majd megnevelem én,ha más nem tudta.

-Honnan tudja a nevem?-próbáltam minél erősebbnek mutatni magam.

-Sokat kutattam utánad,de végre megvagy.Aranyat érsz,hát nem mondta neked még senki?Nyugalom,nem adlak el.Annál sokkal jobb lesz.Ezzel a bájjal és gyönyörrel,ami belőled árad,annyi mindent lehetne kezdeni.-fogta meg az állam.-Csinálhatnék belőled éjjeli pillangót vagy meztelen képeket adnék el rólad az interneten.Képzeld,amíg szundiztál csináltunk is egyet rólad.Csodálatos tested van,nincs olyan,aki nem nézné szívesen.

i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)Where stories live. Discover now