Úgy voltam vele miért ne írnék még egy részt.Sokkal hosszabb lett,mint terveztem,de jó olvasást<3
Harry
Most lesz szeptember 28.-án a 4.házassági évfordulónk Louval.Valami különlegeset tervezek neki.Már lebeszéltem anyáékkal,hogy addig vigyáznak a gyerekekre.Nem mintha útban lennének,de ezt az utazást csak kettesben szeretném vele tölteni.
Még annó beszéltük,hogy neki van egy nagy álma,ahova el szeretne jutni.Franciország.Tudom basic,de Párizsba szeretném elvinni.Már össze is írtam,hogy miket csinálunk ott egy hétig.Ez amolyan nászajándék is egyben,mert nem voltunk nászúton.Szerencsére mindketten sokat keresünk,így megengedtem magunknak a jobb minőségű dolgokat Európában.Első alkalom,hogy oda utazom.Lett volna Magyarországon koncertem,de mégsem jutottam el oda.Majd talán jövőre.
Ma van 25.-e és 27.-én indulunk.Szólok is Louisnak,hogy pakoljon be.-Lou kicsim.-ölelem át hátulról miközben a tv-t nézi a konyhapulton támaszkodva.
-Igen?-fordul meg az ölelésemben.
-Lenne neked egy meglepim.
-De ha elmondod az már nem meglepi.Mondd csak.
-Nos,el szeretnék menni valamerre.
-És merre?Tudod,hogy téged bárhova követlek,de azért érdekel.-ad egy csókot.
-Csak ide egy nem messzi kis városba.Van ott egy nyaralóm és kicsit pihenhetnénk a gyerekek nélkül.1-2 napról lenne szó,de holnap után indulnánk és ismerlek annyira,hogy lehet ennyi idő is kevés neked összepakolni.-vigyorodom el.
-Ez egyáltalán nem igaz,Harold.-lök el magától és a kezeit összefonja maga előtt.
-Valóban?-utánozom le testtartását.
-Utállak.-sétál el mérgesen.
-Ugye pakolni mész?-kuncogom.
-Aha.-mondja,miközben bemutat nekem háttal.
-Jólvan,nyugi kis bomba.Még a végén felrobbansz.-nevetek hangosabban.
-Nem vagy vicces!-feleli hangosan a szobánkból.Én is bemegyek,hogy pakoljak.-És ki fog a kicsikre vigyázni addig?
-Már megbeszéltem anyáékkal,hogy amíg távol leszünk itt lesznek,ők holnap jönnek és itt is alszanak.
-Oké.Kapcsolok zenét,amíg pakolunk.-erre csak bólintok egyet.
Valóban egy-két napra pakolunk,hisz nem tudhatja meg,hogy 1 hétre megyünk.Majd ott veszünk még ruhákat,meg ami kell.Én 15 perc alatt kész lettem.Szerelmem csak áll a szekrénye előtt azóta és gondolkodik,hogy milyen ruhát rakjon be.De ne higyjétek,hogy olyan változatos a ruhatára.Melegítők mindenhol,sőt ugyanaz a márka csak más színben.De ő nem tud dönteni.Kis édes,jó hogy szóltam neki,máskülönben nem is indultunk volna el időben.
-Szívem,min gondolkodol ennyire?Segíthetek,ha gondolod.-mondom neki finoman,nehogy azt hidje sürgetem.
-Harry,nekem nem tetszenek ezek a ruhák.-néz rám megtörten.-Csúnyák és unom,hogy folyton ilyen nagy göncökben kell járkáljak.Nem én akarom ezt,a kiadóm erőlteti rám.De nem fogom egy "nyaraláson" azokat hordani,amiket elvárnak tőlem.Elmegyünk venni nekem új ruhákat?
-Persze,induljunk most.
-Köszönöm.
-Mégis mit?
-Hogy nem nevetsz rajtam,amiért ezen hisztizek.
-Ez nem hiszti.Ez teljesen jogos.Megelégelted,hogy azt is megmondják,milyen ruhát vegyél fel.Keresünk neked olyanokat,amiket szívesen fogsz hordani.-mosolygok rá.
YOU ARE READING
i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)
FanfictionA fiatal Harry és Louis találkoznak egy baleset következtében és idővel összeismerkednek.Van pár zavaró tényező a szerelmükben és hogy,hogy alakul tovább a kapcsolatuk,az később kiderül;) -Rendben,hol aludhatok? -Velem.-mondtam egyszerűen. -Reméltem...