•14.rész•

353 21 0
                                    

Harry

Már 5 hónapja,hogy Louisval újra összehozott a sors.Eleanor nagyon jól fogadta és azt mondta érezte valahogy.Azóta is tartjuk vele a kapcsolatot és igazán jó barátok lettünk.Neki is lett egy párja,aki viszont szereti és békességben él mindenki.
Louval a közös számunkon dolgozunk és egy koncerten elő szeretnénk adni.A rajongóing sejtenek valamit,de nem adtunk még egyértelmű választ.Majd a dal beszél helyettünk.

-Hazz.-állt be Louis a tv elé,velem szembe.

-Igen kincsem?

-Eljönnél velem egy randevúra?

-Ki nem hagynám.Mikor?

-Holnap este.

-Éss mit csinálunk?

-Aki kíváncsi,hamar megöregszik.Nem mondták még neked?

-Úgy tűnök,mint akire igaz ez a mondás?

-Nem,dehogy.Nagyon fiatalos vagy.-hajolt le egy csókra,de én az ölembe ültettem.

-Kekecketsz velem Tomlinson?

-Én?Sohaaa.Engedj,csinálok valami vacsit.

-Hmm,hisz itt vagy te,minek főzni?-mondtam nyavajgós hangon.

-Valaki nagyon nyűgös ma.Mindent a maga idejében.-és már ment is a konyhába.

-Utálom ezeket a közmondásokat.-szóltam hangosabban utána.

-Van ilyen bicikli.-hallottam a hangját,hogy mosolyog.

Lou nagyon kitett magáért a vacsorával kapcsolatosan.Csirkemell mozzarellával töltve,ez betekerve baconbe és így megsütve a sütőben,mellé pedig törtkrumpli.

-Ez isteni.

-Jólvan Harry,értettem először is.Örülök,hogy ízlik,egyél amennyi jólesik.-mondta játékosan.

-De egyszerűen olyan jó,nem ettem még ilyet ezelőtt.Máskor is csinálhatnál.

-Csinálok,neked bármit.

Kellemes este volt.Beszélgettünk,még jobban megismertük egymást,jól éreztük magunk.Viszonylag hamar le is feküdtünk...aludni.
Louis azt mondta ma ha tudok,öltözzek ki.Nem akadály,hisz rengetek elegáns ruhám van és szeretem is hordani azokat.Egyedül voltam itthon egész nap,mert Boonak fontos elintéznivalói vannak.Így volt időm 18:00-ra elkészülni.Rlmentem fodrászhoz is,remélem tetszeni fog neki.
Sokat vacilálltam de végül az egyik,számomra legkedvesebb Gucci öltönyöm választottam.Semmi extra de nagyon szeretem.

Pontban 18:00 csöngetett valaki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pontban 18:00 csöngetett valaki.Kinyitottam az ajtót és egy nagyon helyes férfi állt előttem.

-Miben segíthetek?

-Egy bizonyos Harry Styles-al lenne ma programom.Tudna neki szólni?

-Persze,egy pillanat.-becsuktam az ajtót és felvettem a cipőm,aztán megint kinyitottam.-Úristen,szia Lou!-borultam a nyakába.-Nagyon jól nézel ki.

-Hello hercegem!Te sem panaszkodhadsz,varázslatos vagy.Levágattad a hajad?Wow.Gyere,menjünk.-vezetett a kocsijához.

Rajta még sosem láttam ilyen ruhát,pedig tökéletesen kiemeli a karcsú derekát,a combjait és a fenekét.Nem tudom levenni róla a szemem.

Magával ragadó az az előkelőség,ami emiatt árad belőle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Magával ragadó az az előkelőség,ami emiatt árad belőle.Igaz,hogy egy farmer van rajta és a haja is olyan mint egy szénaboglya,de így szexi.Na meg az illata.Elbódít,pedig még csak most kezdődik a buli.

-Hova megyünk?

-Valahova.

-De Louuuu,ne legyél már gonosz.

-10 perc múlva meglátod.

Elmentünk a város széléig és egy kis épületnél leparkoltunk.Kinyitotta nekem az ajtót és bementünk.

-Mi ez a hely?

-Csak egy kicsit várj.Most bekötöm a szemed.Ne félj,nem foglak bántani.

-Megbízom benned.-és innentől nem láttam.

-Gyere,vigyázz lépcső.Oké,menjünk még.Itt vagyunk.Állj meg.

-Értettem.Levehetem?

-Még ne.-hallottam,hogy zörög valamivel.-Oké,leveheted.

Amint levettem a sálat egy fából készült tornác szerűségen voltunk.Volt egy asztal,amin már meg volt terítve,gyertyák,fényfűzér.Minden,ami a romantikus szónál eszembe jut.

-Lou,ez...ez csoda szép.

-És csak érted van.

-De hát mire föl?Nincs szülinapom,se hónapforduló vagy miaz.

És ami most történt,arra mégjobban nem számítottam.Féltérdre ereszkedett előttem és megfogta a kezeimet.

-Harry,én tudom,hogy vannak hibáim,néha elviselhetetlen vagyok és van mikor legszívesebben a hátad közepére se kívánnál,de most ezt el kell mondanom neked.
Szeretlek.
Szeretem,amilyen kedvesen bánsz velem és más emberekkel.
Szeretem,hogy gyengéd vagy és törődő,de ha kell úgy döngölsz az ágyba mint egy felbőszült bika.-kezdett el nevetni és pedig már sírtam.
-Szeretem azt a gyermeki éned,aki ha meglát egy kiscicát az utcán,azonnal megsimogatja,de ugyanakkor olyan komoly vagy adott helyzetekben,hogy a szüleimet is lekörözöd.
Szeretem a tested minden porcikáját,úgy is,hogy levágattad a szép,hosszú hajad.
Szeretlek mindenestül.A múltaddal és a jövőddel együtt.
Köszönöm,hogy őszinte vagy velem és,hogy én lehettem neked az első,reményeim szerint utolsó.
Köszönöm a sok dolgot,amire tanítottál,pedig én vagyok az idősebb.
Meg szeretném kérdezni újra.-hátra nyúlt és egy kis dobozt tartott felém egy gyűrűvel.-Harry,hozzám jössz férjül?

-Igen!Igen,Louis!Ezerszer is igen!-felsegítettem és megcsókolt.Ráhúzta a gyűrűsujjamra a "peace" feliratú ezüstgyűrűt,ezzel ténylegesen a vőlegényévé téve.

-Foglalj helyet.Most jön a legjobb rész.-kíhúzta nekem a széket aztán leült velem szembe.

-Csak nem?

-Dede.-és mikor oldalra néztem,Niall jött öltönyben,két tányérral a kezében.

-Remélem igent mondtál.-tette le a Louis által készített ételeket.

-Tippelj.-és felmuttam a kezem.

-Gratulálok.-ölelt meg mindkettőnket.-Jó étvágyat,majd beszélünk.Sziasztok!

-Szia Ni.-Louis csak intett neki és mosolygott.Azóta mosolyog mióta kimondtam az igent.

-Remélem tetszik.

-Ennél jobb programon még sosem vettem részt.-viszonoztam mosolyát.

Hazaérve kitalálhatjátok,mi történt.Mondjuk azt,hogy ünnepeltünk...egész éjszaka.

Életem legszebb estéje volt.

Vége.

i'm all yours||larry stylinson ff.(befejezett)Where stories live. Discover now