2: denek 1

533 50 63
                                    

Selammm. 6 gündür grip olan bne şuan buradayım dhdbdhdbdj herneyse herneyse çok beklettim özür dilerim hem dershane hem okul aynı anda ödevleri yapmaya çalışıyorum ve bu benim için çok zor :/

Umarım anlayışla karşılarsınız. Ve o zaman okuyacak olan herkese iyi okumalar 🐇💜

•••

Boşluktu.

Kapkaranlık bir boşluk.. sadece yürüyordum ancak karanlığa yürüyordu. Sadece karanlık. Sadece boşluk.

Önünde beliren ışık hüzmesi gözlerini kamaştırmıştı daha sonra. Yoksa bir şans daha mı? Belki de.. oraya koşmaya başladı ancak ışık ondan giderek uzaklaşıyordu. Çıkışına yetişmeliydi. İşte yaklaşıyordu. Son kez gülümsemiş ardından elini uzatmıştı ışığa..

^^^

Kth-

Neredeydim?

Vücudumu hissetmeye başlamıştım yavaş yavaş. Önce üzerimde takılı garip aletler -ve tabii kafamda- daha sonra sağımda duran bir gölge.. neredeydim ben?

"M480GR7, dünyalı göz kapaklarını aralamaya başladı. Tüm G4 ekibini toplayın. Sanırım deney başarılı"

Ne diyorlardı bunlar? Ne deneyi? Ben mi? Siktir, nerelere düşmüştüm ben böyle? Gelen sesler beni ciddi anlamda ürkütüyordu. Gözlerimi araladım ve derin derin nefes aldım. Nefes alabiliyordum ancak... En son uzay boşluğuna sürükleniyordum. Buraya nasıl geldim ben?

"denek 1. Messier 106 galaksiye hoşgeldin. Ben RM12, ama sen bana Namjoon de. Dünya gezegenine gönderdiğimiz araçla en iyi deneği bulmuş olabilir sanırım. Merak etme, güvendesin ancak hala bu atmosferde nefes alabileceğini düşünmüyorum. Sadece sabret."

Korkmuş gözlerim onu takip ediyordu. Lanet olsun bilim kurgularından birine mi shiftinglenmiştim? Anlamıyorum, böyle saçma şeylerle uğraşmazdım da. Yanlışlıkla felan mı yapmıştım? Namjoon denen uzaylı herif bana garip kodlamalı bir şeyler saçmalarken onun dediklerini anlama gibi bı lükse tabii ki girmedim. Neden gireyim ki? Sadece olanların bir kamera şakası olmasını diliyordum. Ya da yanlışlıkla bir bilim fuarına gitmiş olmayı...

Ağzımı araladım konuşmak için ancak hava maskesine benzer şey buna engel olmuştu. "Konuşmak istediğinizi, buraya nasıl geldiğinizi ve daha bir çok şeyi bilmek istediğinizi biliyorum. Ancak şuan o maskesiz bir saniye bile hayatta kalamayacağınızı düşünüyorum. Bu yüzden sadece sabredin."

Kocaman laboratuvar odası. Ardından kapı açılmış ve 5 kişilik grup girmişti. "Denek nerede?" Demişti. Arkasından gelen gözleri kırmızı lazerli simsiyah giyinmiş adamlar da onu takip ediyordu. Belki de Star Wars'un yeni filmine oyuncu olarak katılmıştım. Ha?

"Sakin ol Leon. İşte o burada. Ancak seni uyarıyorum... Baş kurucunun deneğine zarar vermek canına mâl olur. Ve unutma ki hala onun yüz karasısın. Seni, onun deneğinin yanında görmeye tahammül edeceğini sanmıyorum." Profesör kılıklı zeki Namjoon arkadaşın sıraladığı tehdit ve daha bir çok şeyi işitiyordum. Kimin deneğiydim lan ben?

"Ahh Namjoon.. ben neden böyle bir şey yapmaya lüzum göstereyim. Ben, sen miyim?" Ardından o kötü gülüşü zeka fışkıran adama göstermişti. Yumruklarını sıkıyordu. "Pekala, sadece bir kaç dakika. Deneğe ilaç enjekte etmem lazım. Aksi halde maskesiz dolaşamaz." Hayır hayır. Ben evime dönmek istiyordum.

Among the Galaxies // TaeKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin