3: Her şey yeni başlıyor

468 52 52
                                    

Direkt hikayeye giricem çünkü yapacak bir konuşmam yok dhdbjdb sadece fazla yoğun olduğumu ve sürekli ödevlerde uğraştığımı üstüne iki hafta sonraki sınavlara hazırlandığımı bilmenizi isterim 🤞🏻

İyi okumalar :)💜🐇

•••

Kapı açılma sesi..

"Kurucumuzun işlemcilerini hallettin mi RM12."

"Onu tekrardan Messier'ın başına geçirmek istediğinize emin miyiz? G4 ekibi fazlasıyla ısrarcı ve yaşayanlar JK'nın tekrardan başa geçtiğini öğrenirse.. sikeyim ki çok korkarlar. Bize neler yaşattığını hatırlamaz mısın J-hope. Başımıza robotların tamamını saldı. Bizleri dünyaya sürgün ediyordu. O iğrenç gezegene ayak basmak nedir sen bilir misin?"

"Bilirim Namjoon. Gittim ve gördüm. Emin ol dünyalıların en temizlerinden biri Taehyung'tu. Ona kendimi Jackson olarak tanıttım ve.. herneyse."

"Siz, siz onu tanıyorsunuz."

J-hope başını olumlu anlamda sallamıştı. Namjoon bu duruma çok şaşırmıştı. Gezegenin tekrar hayata dönmesine yardımcı olan, Messier adıyla JK onu dünyaya sürgün etmişti. Bir yaşayanı yok etmişti çünkü. Bir Messierlıyı. Bunun suçu sürgündü. Kendilerini yangına atıyorlardı bile bile. Messier yaşayanlarını tehlikeye atıyor onlara cehennemi yaşatmayı planlıyor gibilerdi.. amaçları bu değildi. Amaçları kesinlikle bu değildi. Namjoon ve J-hope, onun en yakınlarıydı. JK parçalara bölünmüştü uzay boşluğunda... Yanmış ve küle dönüşmüş bir beden... Yok olmuş bir beden... Şimdi ise onu yeniden geri getirmeye çalışıyorlardı.

Çünkü Messier tehlikedeydi..

°
°
°
Taehyung'

Odamdaydım, daha doğrusu kapsül odamda. Odamın kapısında ne olduğu belirsiz iki asker -ki sanırım onlar robot- ve başımın belası Namjoo'mudur Namco'muydu neydi o işte. Ah evet Namjoon. Şu uzaylı ve yakışıklı olan zeka püskürüğünü andıran uzaylı arkadaş. Bide bu zeka püskürüğünü patlamaya hazır volkan haline sokan orangutan beyinli Leon. Evet, evet işte bu kadar. Ben ise enayi gibi ne döndüğünü anlamadan iki uzaylı arkadaşın konuşmalarını dinleyen ileri zeka uzaylı kim Taehyung. Hani şu mal beyninin yarısını bile kullanamayıp uzay gemisine pat diye atlayan Kim Taehyung.

Daha ne yapacağımı bile bilmiyordum. Buradan kurtulmak ciddi derecede imkansızdır. Galaksiden çıkmış başka galaksiye ayak basmıştım resmen. Ne ben inanırdım buna ne de arkadaşım Jackson. Acaba o ne yapıyordu? Yokluğunu fark etmiş miydi? Emin değildim.

Kapının tıklanıp açıldığını hissettim. "Dünyalı. RM12 seni araştırma alanına çağırıyor. Hazırlar ve gel."

Demiş ve ardından pat diye kapıyı kapatmıştı. Bare biraz saygılı olsaydın be..

°
°
°

"Taehyung, hoşgeldin dünyalı arkadaşım.."

Namjoon kollarını dostça açmış ve bana selam vermişti. Ben ise sadece gülümsemiş ve karşısına geçmiştim. Yanında ise garip bıri vardı. Dur tahmin edeyim... BİR UZAYLI! (Yn:vay anasını.)

Among the Galaxies // TaeKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin