Első Nap A Halál Küszöbén

20 3 0
                                    

Sziasztoi szóval itt újra Hanna Mec-Gregor! 😘
Holnap sajnos vége a nyárnak, és szeptemberben 1-je lesz, szóval évkezdés egy új gimiben. 🥶 Még nem tudom hogy fog alakulni, de nagyon izgulok, és félek is. Mikeon persze ez nem látszik. Legalább lesz kihez hozzászóljak, ha már egy osztályba kerülünk.

Kiválasztottam a holnapi outfitet, és bepakoltam a táskámba. A deszkámat is előkészítettem. Csak nehogy valaki elessen benne 😅😬 Nem lenne túl kellemes.
Na de ma 10-kor lefekszem, hogy ne úgy nézzek ki mint egy mosott szar az első napon.

Az este hátralevő részében átnézem a tavalyi anyagok egy utolsó kicsike részét, hogy ne legyeknsík hülye az első nap 😩🤌 de úgy is az leszek

*reggel*

Konkrétan alig tudtam felkelni az ágyból, mivel az a tegnapi tanulgatás elhúzódott. Most is késésben vagyok, szvl még jó hogy tegnap este a dolgok nagy részét megcsináltam. Rohantam le a lépcsőn, és belebotlottam egy anyába, aki a kezembe nyomott egy pogit és egy deszkát, ezután már indultam is a suliba.

Első nap még csak az órarendet kaptuk meg, és 4 ofő óránk volt. Halálra untam magam... Természetesen nem a tesóm mellé ültem, mert az úgy fura lenne, szvl inkább elfoglaltam a helyem egy üres padban. Hát igen mint világéletemben, most is egyedül ültem.

Tanítás után hazamentem, a pogit viszont nem akartam megenni, így űt közben letettem egy padra, hátha valaki megéhezik. Miután hazaértem, ebédre ettem ömmm semmit, mivel nem akartam spagettit enni. Már bánom hogy a padon hagytam a pogácsát, de majd apa biztos hoz valamit a lidlből. Abból majd eszek.

Délután befejeztem a tegnap estéről maradt tananyagokat, amivel fura módon 9-re készen is lettem. Csakhogy az időmet elszartam, így 5 perc műlva azon vettem  észre magam, hogy mindjárt 10 óra, tehát fürdésen, és fogmosáson kívül nem igen maradt másra időm. (végül apa nem hozott a semmi kaját a lidből)

És ez volt Hanna Mec-Gregor első napja az új gimiben, hát igen tudom nem kicsit szerencsétlen 😏🤌




Sziasztok remélem tetszett a rész!!! <3 ha igen akk like! 😘💕

A NEW LIFE BEGINSWhere stories live. Discover now