Őszi Szünet 🍑

5 1 0
                                    

Másnap reggel 11-kor keltem, és azonnal nekibis álltam tanulnu, mondjuk nen értem minek, mert van rá még egy hetem. De ez a folyamat 2 óra múlva meg is szakadt, mert anya hívott ebédelni. Ránézve a messengeremre, elhívtak az Alleba, ezért az mondtam, hogy ott majd eszek. 14-kor találkozunk a lányokkal, csakhogy lett 2 váratlan vendég, Finn és Noah Schnapp. Finnek alapból bunkó stílusa volt, de Millievel nagyon jól kijöttek. Noah meg egy csendes udvarias fiú szerintem, bár nem tetszik.
Elmentünk a dunkinba, szerintem most ittam először ilyet, nagyon finom volt, de ahogy mentünk visszafelé megbotlottam egy helyes 17-18 év körüli srácban. Nekem kiesett az ital a kezemből, neki meg a telója.

-Jajj, ne haragudj igazán nem szándékos volt -kezdtem mentegetőzni
-Ugyan nincs semmi baj. Egy ilyen szép lányra nem lehet haragudni.
- (Elmosolyodtam)
-És amúgy hogy hívnak?
-Hanna Mc-Gregor.
-Én Tommy Chandlers vagyok - folytatta

Milliék nagyon néztek, de én intettem hogy menjenek csak nyugodtan. Mills és Said arcán perverz mosoly tűnt fel, a másik két fiút meg nem igazán foglalkoztatta a dolog.
Sok minden5 megtudtam Tommyról, zenél, táncol, kitűnő tanuló, és a közelben élnek, van egy öccse meg egy nővére, és igen ő is egy 12.-es 17 éves fiú. Szerintem nagyon helyes, és kedves. Elmentünk venni egy új Dunkint, de ehhez 2 szívószálat kértünk, és a padon ketten megittuk, ezután hazakísért.

A mai tanulásnak annyi, meg már fél 9-kor nincs hozzá kedvem. Ahogy leraktam magam az ágyra, megvsörrent a telómon egy videóhívás, Saidietől és Millietől jött. Egész végig Tommyról kérdezgettek, és perverz arcot vágtak.

Eddig nem hitzem a szerelemben, meg chrusom se volt soha, és erre most egy fiúval szemezgettem a plázában.

Másnap reggel a telómta jött egy messenger engedélykérés, és kitől mástól lehetwtt mint Tommy Chandlers-től. Reggel chatelgettünk délután meg átmenetem hozzá tanulni, és olvasónaplót írni. Azt hiszem ez az ősziszünet eddig jól alakul.
Emma a „nagy kém” viszont mindent kiszagolt, így neki is ve kellett számolnom, viszont mind dicsekedve mondtam.

Sziasztok most fog beindulni a story, remélem tetszett a rész!!! Pussssssszcsaaaaaa </3

A NEW LIFE BEGINSOnde histórias criam vida. Descubra agora