Halloween Party Part 2

5 1 0
                                    

Színpomoás, és napos reggelre ébredtem gyönyörű otthonomban,
Na jó a rizsát hagyjuk, a lényeg, gogy már angyon vártam az esti bulikát. Az a 2 óra hamar eltellt, a faragással, utána meg mehettünk haza a francba kuktáskodni. Az osztály nagy része szerintem valamjt venni fog, de én megpróbálkozok valami halloweeni kis nasi sütésével. Végén úgy döntöttem hogy egy tök formájú kekszet sütök. Ez fél 3-ra készen is lett, azután mentem Millshez készülődni. Saidie már ott volt, meg persze egy halom chips az asztalon. Elkezdtük kismibkelni magunkat, hajat göndöríteni, és vasalni, azután körmöt festeni. 4-re készen is letrünk ezekkel, már csak fel kellett ölteni a göncöket. Tök jól néztünk ki, én mint egy emos, Saidie egy valódi ördög, Millie meg olyan cuki vilt abban a ruhában hogy ahhhww. Traccspartyztunk még egy ideig, és fél 5-kor néztünk órára, lábunkat a nyakunkba kapva pedig indultunk deszkával a suliba, de egyszer vissza kellett fordulni, mert az én sütiim otthon maradtak, így 16:54-re sikeresen oda is értünk.

Nagyon jól tellt a délután, Spotyról elindítottunk egy Tiktok listát, és szépen eltellt az idő.

Este 8-kor elindultunk a városba, mint a 8 évesek cukrot lopni. Út közben vettem egy ilyesztő maskot, amivel a gyerekeket rémisztgettük. Az volt az este fő pontja.
10-re haza is értem volna, ha mertem volna haza menni, de mivek nem, így Millienél aludtunk Saidievel, és megnéztük a Squid Game-et. Elmemtünk fürdeni, és Millst{l kaptunk pizsit. Kb éjfélre bealudtunk a spongyabob közben, és 3-kor egy autószerelő videóra ébredtünk. Értelem az van, mint mindig. De egybilyen nap után nem lepedődök meg, elég fárasztó volt.

Ez volt életem legelső, és legjobb osztálybulija, nagyon élveztem, és remélem több ilyen is lesz

Sziasztok remélem tetszett a rész most direkt 2-re bontottam!!! Ha szeri ted is jó volt akkor like! </3 </3 </3

A NEW LIFE BEGINSWhere stories live. Discover now