Már Nem Vagyok Egyedül 🥺😁🥰

18 3 1
                                    

Ma reggel gyorsan elvégeztem a dolgaimat, hoztam a deszkám, és indultam is a suliba. Út közben azon tűnődtem, hogy már szeptember közepe van, de nkm még egy barátom sincs a suliban. Mondjuk azzal tisztában vagyok hogy nem várthatom hogy az ölembe hulljanak. De akkor is jó lenne már valakivel beszélgetni, bezzeg a 12 éves húgom, akinek már első nap lettek barátai, és már Bff-e is, vele ellentétben én, akinek 17 évesen soha nem voltak barátai...

Ennek ellenére a mai nap csoda történt! 😼
Szobaálltak velem!!! 🥳🥳🥳
Hogy megkérdezzék hogy lemásolhatják-e a leckét...🙄
Nem baj, már ez is haladás! 😎

Am, most pedig elég kínos helyzetben vagyok, mint minden nap, ugyanis ebédszünetnél minden asztal foglalt, és az osztályterembe meg nem lehet bemenni, én meg aztán biztos nem fogok odamenni. Nem azért mert nem akarok csak mert s lábam nem engedi.

Legalább a tanítás gyorsan eltellt... Kaptam magamhoz a deszkámat, és indultam haza, amikor valaki megszólított a háttam mögül. Azt hittrm hogy a húgom az Emma, de teljesen más volt...

-Hé Hanna! Hanna! Ugye ez a neved? —mondta a hang
-I-igen, - próbáltam kinyögni valami értelmeset - bocsi de én téged nem ismerlek hogy hí...
-Jaj bocsi igen 😂 Millie Bobby Brown vagyok. Barátaimnak csak Mills - így elsőre kedvesnek tűnt- Szvl én is gördeszkával jöttem, ha gondolod mehetnénk együtt is haza.
-Nekem jó! —nagyon izgatott voltam, de megpróbáltam nem mutatni.
-Mondcsak messze laksz a sulitól? - kérdezte kedvesen
-Nem, csak annyi hogy megyek az Abraham Lincoln utca végéig, és onnan jobbra befordulok a Hawkins utcába.
-Én is így megyek, csak balra fordulok haha 😂
-😂 az szupp, akkor indulhatunk.
-Aham

Útközben is egy csomót beszélgettünk, de nem értem haza 4-re, mert utána elmentünk egy közeli deszkaparka, és negyed 5-kor ugrott be, hogy 5-re megyek táncra Emmával. Nagyon sajnáltam hogy félbe kellett hagyni deszkázást és a beszélgetést. De amikor kijelentettem, hogy mennem kell, akkor mondta, hogy holnap is találkozzunk. Akkor megörültem, de nem mondott semmi konkrétumot. Deszkázás alatt egy csomót mesélt ő is meg én is magamról. Konkrétan mindenről. Ő lett az 1. akinek elmondtam hogy miért váltottam gimit...

A többit már a kövi részben! 😁 Remélem tetszett ez is
</3 🥺

A NEW LIFE BEGINSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora