Új Lány

9 1 0
                                    

Ma Saidie és Millie rohantak hozzám, hogy mi volt velem tegnap. Én meg csak annyit tudtam mondani hogy dolgom volt. Nem igazán hatotta meg őket, de ami igaz az igaz.

Az ofőnk bejött a terembe, ekkor csend uralkodott el.
Mellette jött egy elég kivetkőzött lány. Kurvásnak tűnt, de hát ne ítéljünk elsőre. Lehet hogy ő lesz a bff-em, ha persze jól kijövünk. Így oda is mentem beszélgetni hozzá.
Kérdezgettük mindenről, és kedvesen válaszolt. Jófejnek tűnt. Mondjuk azt nem tudtam, hogy Millie és Saidei mit gondol róla, de jelenleg nem is érdekelt, az viszont annál inkább hogy rólam mit gondolnak. Jajjj ne!!! Vajon mit gondolnak rólam?!?!?! 🥶🥶 Nehh, lehet nem jövök majd ki olyan jól az új lánnyal, és ők meg elhagynak. Na jó nem akarok ezwn gondolkozni, inkább hagyom. Most próbálj a beszélgetésre koncentrálni. Jó hogy eltereltem a gondolataim, mert fél oerc múlva becsöngettek. Elkezdődött az óra, aminek örültem. Most rudtam figyleni kémián. Végre!!!

A szünetekbe nagyon sokat beszélgettem az új lánnyal, még a számát is megadta, így tudtunk otthon chatelni. Viszont megtetszett neki Tommy. 😩😭☠️ Azt hittem dobok egy hátast. Az én barátom nem tetszhet az egyik barátnőmnek sem. Még Millienek sem! 😩 Mondjuk neki Finn tetszik, de akkor is, senki nem chrusolhatja a barátomat!!! Ez egy falrafestendő szabály!!!

Amúgy Billienek hívják, aesteich stílusa van, ami nkm is, és jah Billie Eilish a kedvenc énekese (nkm is ő😂)
Sztm megleszünk, csak ne szeresse Tommyt.
Holnap megkérdezem hogy nem aludna-e itt. Filmeznénk meg sütit sütnébk, mint egy átlagos ottalvóson, szóval csak ennyi, meg sztm akkor elmondom neki hogy Tommy a barátom. Remélem meg fogja érteni.

Este már csak tanulgattam, és elkezdtem a Squid Game-et. Nagyon jó soru, cska az eleje kivsit uncsi volt.
Ma érdekes módon 23-kor elástam magam az ágyamba, és szépen be is aludtam a zenéimen.



Mostantól fog beindulni a story. Remélem tetszett ez a rész, is ha igen vote-olj ⭐!!! Puszcsi! Holnao érkezem a kövivel!!! </3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A NEW LIFE BEGINSWhere stories live. Discover now