Finn Wolfhard?? 🥸😑😫

9 2 0
                                    

Szombat reggel Saidiéknél ébredtem, kb olyan 8 órakor, aztán kiderült, hogy már fél 12 van. Ők a konyhában voltak, és sütötték a palit, meg bundáskenyeret, így keltem fel erre a fincsike olajszagra. Gyorsan felkaptam magamra 2 göncöt, és lesuhantam az emeletről. Ők már nagyban reggeliztek, vagy ebédeltek, mivel akkor már dél volt, de közben meg palit és bundást ettek, szóval nem tudtam eldönteni mi volt.
-Szia Hanna! - mondták egyszerre
-Sziasztok jó reggelt! - közben elokádtam magam, ezen felnevettek- jó étvágyat kihányok mindegykinek -próbáltam viccesen fogalmazni.
-Éppen ReBéDeLüNk nem jössz te is?
- Hogy mit csináltok?! 😅
- Tudod ReBéDeLüNk: Reggelit eszünk ebéd időben... 😏😂
- Jaaaah 😂
-Na nen jössz te is?
- Bocsi most nem vagyok éhes, meg nem szeretem sz olajos cuccokat.
- Akkor sajnállak, mert ma mekizni készültünk. Arra gondoltunk, hogy a hétvégét együtt tölthetnénk hárman.
- Majd beugrunk a SPAR-ba egy kis saliért, amíg ti mekiztek 😅
- oksa - mondták megint kórusban
- Arra gondoltam -mondta Millie, közben lenyelt egy falatot- hogy mi lenne ha az árkádban kezdenénk egy kis ruhavásárlással, és aztán jönne a többi.
- Nekem jó -mondtam boldogan, miközben azt sentudom merre van az árkád.
- Majd a bátyám elvisz minket! - Jelentette ki Saidie nagy örömmel.

Kb 13-kor már a kovsiban ültünk, és fél óra múlva oda is értünk. Kb 3 óráig vásároltunk, és fél 5-kor jutottam először kajához a nap folyamán, amit jó ízzel el is fogyasztottam. Aztán bevillant az agyamba valami: ha velem is szeretnék tölteni a hétvégét, akkor lehet hogy nem tekintenek 3. keréknek, de nem értem: ők már sok éve legjobb barátnők, akkor miért vennének be? Végülis én később csatlakoztam. Úgy volt, hogy ma nem fogok annyit gondolkodni, legalábbis nem akartam de nem megy.

Amíg nem figyeltek, addig Millsék megtárgyalták az estét. El akarnak menni valami rendezvényre Finn Wolfhatdal, meg velem együtt. Nem tudom miért, de nem kedvel ez a Finn, és valahonnan olyan ismerős. Biztos meg akar valamivel szívatni, vagy  bántani akar. Nagyon rossz kéoet vágott amikor először láttam. Ezt a mondatot hallottam ki:
- Akkor Finnel, és Hannával megyünk este a Hans Parki Rendezvényre - és innen már én is bekapcsolódtam
- Én nem tudom hol van a Hans Park.
- Nyugi, úgy is együtt megyünk, nen fogsz eltévedni, ah meg igen, akkor érted megyünk. - Nyugtatott Millie. Kedves volt tőle, hogy próbált megnyugtatni, de emiatt a Finn miatt nem maradzam az, így megkérdeztem.
- És ti honnan ismeritek Finn Wolfhard-ot, meg hogy hogy jóban vagytok?
— Egy filmben, a Stranger Thingsben együtt szerepeltünk, meg még Noah is ott volt, Noah Schnapp.
-ó értem
-Még nem láttad?
- Nem, még nem is hallottam róla, és most tudtam meg, hogy hírességekkel beszélgetek. De amúgy valahon an nagyon ismerős a neve, de nem tudom honnan.
-Lehet hogy egyszer ő is volt már osztálytársad, ha ilyen sok iskolába jártál már.
- Az könnyen meglehet.
- várjunk, Finn az aaaaam aaaa Belvárosi szakképzőbe járt.
- igen, oda én is jártam!
- De amúgy ott mit tanultatok?
— hát fő tantárgy volt az Irodalom, a Nyelvtan, a Fogalmazás, és a Dráma.
- Ahh, és matekotok nem is volt???
-De csak az nem volt a főtantárgy. Heti 3 volt, meg az össues többi ilyenből is. De pl jártam olyan suliba is, ahol egy nap 2 matekunk volt, heti 5 fizika, és 4 kémia.
-Akkor te így minden téeen képzetz vagy 😅- Nevetett Saidie
- Jah, mondhatjuk úgy is

Sziasztok bocei, jogy megszakítottam a történetet, de már nagyon hoaszú volt.

A NEW LIFE BEGINSOnde histórias criam vida. Descubra agora