Gondolatok 💭 😩

10 2 0
                                    

Másnap úgy keltem mint egy mosttszar, gyorsan felkaptam egy random pulcsit, és nadrágot, aztán lesuhantam a lépcsőn. Anya várt az asztalnál teával, aztán megkérdezte hogy mi történik körülöttem, hogy irassanak-e át másik gimibe, vagy mi legyen. Ezen kivsit meglepődtem, aztán ráeszméltem, hogy tegnap Mikenak is elmondtam, aki valószínűleg anyának is. Erre a kérdésre nemleges választ kapott. Gondoltam adok neki egy esélyt, hátha jó ledz ez a suli.

A reggeli beszélgetés miatt késésben viltam, szóval Mills mondolom nem várt meg. Vagy lehet hogy már egyátalán nem kedvel, vagy megbántottam, vagy mi történt?
A suliba érve köszöntem egy sziadztokkal, de senki sem reagált. Mike már ott volt, de a Saidie és Millie még nem. Ekkor megilyedtem, és futottam Mikehoz, hogy megkérdezzem hova tűntek. Pont akkor jöttek vissza a büféből, amikor a kérdés elhangzott. Így egy picit kínos volt, de megnyigodtam hogy nem hagytak el.

A szünetben beszélgettek, én meg hallgattam, mint ahogy szoktam, aztán becsöngettek. Elkezdődött a tanítás, és gyorsan el is repült. Ma délután átmentünk Saidievel Milliékhez, hogy sütit süssünk a Halloweeni partyra, és kiválasszuk a jelmezeinket. Elkészültek a sütik, és született egy gyilkos, egy áldozat, és egy szemtanú. Szörnyen néztünk ki, de legalább a sütemény finom lett. Igen, picit belekóstoltunk.
Úgy beszéltük meg, hogy este elmegyünk deszkázni, azután Saidieéknél alszunk, csapunk egy ottalvóst.

Nem tudtam rendesen odafigyelni, párszor hanyadt is estem, este is azon gondolkoztam, hogy akkor talán még sem akarnak kizárni, de vajon a barátaim, vagy sem. Ezt most nem tudom eldönteni. Remélem holnao nem fogok ennyit gondolkozni, az egész életem azzal meg el, hogy gondolkozok, és nem figyelek a jelenre, csak a múltra vagy a jövőre, és túlizgulok dolgokat, vagy csak annyira túlgondolom, hogy egy hihető horror megy le a fejemben.
Olyan 2 óra körül körbenéztem, ők aludtak, de én nem tudtam... Éreztem ahogy egy csepp könny kicsordul a szememből, de nem tudom miért. Most nem gondoltam semmi olyan nagyon rossz dologra mint általában. Ezzel nem igazán akartam foglalkozni, de sajnos nem tudtam figyelemen kívül hagyni. Kb 3-4 órakor aludtam el. Már alig vártam szerintem azt a pillanatot.

Sziaszzok remélem tetszett ez a rész is!!! 😘 Pussszcsiii </3

A NEW LIFE BEGINSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora