Ottalvósbuli

7 2 0
                                    

hogy esett az eső, így jól el is taknyoltam. A világ megismerhet így egy ogazi hülyét, engem.
Amikkr beértem, Billie már a helyén ült. Megkérdeztem hogy nem-e ülne mellém, mivel úgy is jóban vagyunk, és eygedül is ülök. Számára is kedvező dolog volt ez szóval igent mondott. Mikor megérkezett Millie meg Saidie mi Billievel rihegtünk-röhögtünk, ezt persze a 2 lány rossz szemmel nézte, viszont én meg rosszul éreztem magam 3. keréknek. Megkérdeztem tőle az ottalvóst is, arra is igent mondott, csqk neki 1 nappal később lenne csak jó, de persze én így is örültem a válaszának.

Óra után elmentem mosdóba, és arra jöttem vissza, hogy Millie meg Saidie a padunknál áll, és nem kicsit mérgesen "beszélgetnek" Billievel, aki eléggé megszeppent. Mennem kellett volna, de nwm akartam magamra haragítani seniit se valami magy hülyeséggel, így csak hallgatóztam. Rólam szólt a vita. Egyrészt örülök hogy ilyen fontos vagyok, másrészt m2g rossz hogy vitatkoznak. Nemsokára becsengettek, szóval ve kellett mennem a terembe. A kövi szünetben kifaggattam Billiet hogy mi volt ez a vita. Nem igazán akart beszélni róla, de kiszedtem a mondataiból hogy biztos miattam volt.

Másnap este 6-kor itt voot a lány, én meg pizsamában fogadtqm, jó hogy rajta is az volt. Csak egy kis táskát hozott magával. Én csodálkoztam hogy hogy fért be abba a kicsi táskába a hálózsákja, de nálunk is van amúgy, úgyhogy mindegy.
-Szia! -köszöntöttem
-Szió, remélem nem érkeztem korán.
-Nem dehogy! Így legalább több mindent csinálhatunk!
-Jah, az jó!
-Tedd le a cuccaidat, aztán kezdhetjük a progit, már mindent kiterveltem! 😁
- Oksi, csak egy felfújhatós gumimattacot hoztam, szóval azt gyorsan beállítom auzi pumpálásra, meg persze kipakolok.
-Jó jó!
-Oh, jut eszembe ezt neked hoztam -nyújzott felém egy arsnyos kis zacskót. Nagyon kedves volt tőle hogy hozott ajándékot, de én meg nem, ez így nagyon kellemetlen volt, hogy nem készültem.
-Nagyon szépen köszönöm -öleltem meg -De én nem készültem ajcsival. -mondtam szomorúan
-Jajj je viccelj! Neked nem is kellett! Ez csak a minimum, hogyha valakihez megyek akkor hozok valami kis csekélységet.
-Ó, ja... Hát akkor tényleg nagyon köszi! Arra gondoltam -   folytattam mondanivalómat -hogy kezdhetnénk sütéssel az estét.
-Ez valóban jó ötlet -helyeselt -Na és te mire gondoltál mit süssünk?
-Amcsi csokis keksz.
-Uuuuuu az az egyik kedvencem!!! 😋
-Akkir még jó  azt a receptet néztem ki

Körülbelül 1 óra alatt készen lettünk mindennel, már csak azt kellett megvárni hogy kihűljön. Aztán felmentünk a szobámba beszélgetni, közeben eszegettük a frissen sült rágcsát.
- Na és milyen itt? -kezdtem a beszélgetést
- Őszintén sokkal jobb, mint az előző suliban, csak van aki ellenszenves kissé
- Pl?
- Finn, de van aki nagyon kedves fiúk közül is.
- Jah, amikor új voltam, velem is az volt, már nem annyira az. Csak az aggaszt, hogy a bátyám, meg a barátom is jóban vannak vele.
- Ogh, az szar ügy. Amúgy a bátyádat ismerem, de ki a barátod, meg hát bocsi nem tudtam hogy van. Kehet nem emlékszem amikor mondtad
- Ohh, Tommy az -ekkor láttam hogy elszomorodik, tehát tényleg szerelmes volt belé. Bánt higy szomorú, viszont nem szerettem volna, hogy mégjobban beleessen a pasimba, így kénytelen voltam elmindani

Az este hátralevő részében próbáltwm valami naon jó bis progit kitalálni, amitől Happy lehet. Végül netflixeztünk, és néztünk vami filmet amit ő választott, na és ezért nem tudom a nevét. Egész HaPpY lett a buli végére, aminek nagyob örültem. Kb 2-ig lehettünk fent, és engem a Lovely-nál elnyomott az álom.

Remélem tetszett a rész! Sry hogy ilyen ritkán van de suli időben alig van rá időm... Pusszaaa </3

A NEW LIFE BEGINSWhere stories live. Discover now