Nos, a dolgoo unalmasan telltek...
Januárban visszajött Millie, és visszaállt minden a rendesbe, kivéve az hogy beszedtem az első 1-esemet 😃😂😂 és pont nyelvtan vilt az, tehát nagyoj ügyes vagyok. Nem volt házim
Na de ugorjunk a lényegre!
Ugye, Amerikában is terjed a covid mint a tűz, és eljutottak odáig hogy bezárják a sulikat. És ennek eleinte nagyoj örültem, aztán háthhhhhhh
Wgyik szünetben szólt az ofőnk:
-Gyerekek holnaotól lehet 8-kor kelni, sajnos bezárjuk az iskolát a járvány miatt - ez neki szomi volt, nekünk nem, és mint átlag kamaszok tapsoltunk.
Aztán rájöttem, hogy én csak idén jöttem, és ezt az évemet nem szúrhatja el semmi, mivel hát vannak céljaim. Igen Hannah Mc-Gregornak az minden vágya hogy egy jó egyetemre bekerüljön, ami nos eléggé nehéz dolog, de az online tanítás nem szúrhatja el.
Napjaink unalmasan telltek, persze 2-ig irogattunk, és fél 9-kor keltünk. Én az első órákon pl a pipere asztalomnál voltam, hogy rendbeszedjem az arcom, közben meg kiabáltam be a jó válaszokat. A második órában megkávéztam, ami igazán jó esett. A harmadik órámat pedig az írásbelik megírásábal töltöttem, és így 12-re készen lettem. Ezekután megtanultam az órait, és 2-ig aludtam egyet, és nekiálltam ebédet főzni. Pontosabban snack levest, vagy bögrés sütit. Nem tudom említettem-e már hogy oda vagyok a sütikért. Na igen és egyuk évben olyan szépen lefogytam 36 kilóra, hát most meg a karantén alatt jó sokat híztam. Amikor visszamegyünk a suliba kíváncsi vwgyok mit szólnának.
Jah és jobbat még nem is mondtam, hogy a spanyol tanárunk, tehát az osztály kedvence nyugdíjba akar menni, nos ezt 2021 május 12-én jelentette be. Bizony már május van, hogy szalad az idő.... A karanténban, az unalmas mindennapokban ezt észre se vennénk. A hétvégék kicsit másabbak, ilyenkor vagy Emmával és Mikekal, vagy Millievel Saidievel és Finnel megyek valahova. Tommyval állítólag még kapcsolatban vagyok, de nem igazán találkozunk, ezért a kövi hétvégét vele terveztem el. Már várom.
Szinte nyár van, és én még mindig hosszúban ücsörgök itthon, vuszon thamatosan már nem itthon leszek hanem a suli padban, és még egy újság😃 Finnt félévkor felvették egy egyetemre, méghozzá a New York-iba. Mi utol se érhetjük, csak év elején, na de oda be kell kerülni. Én mondjuk franciávak folytatnám, Saidie matekkal, Millie meg a színészetivel, bár nem mintha nem lenne elismert, de diplomár szeretne belőle. Én meg hát inkább csak tanulgatok mindenfélét, mivel még nincsenek kikötéseim, de akrobata szívesen lennék, vagy akár show táncos, persze csak húgommal együtt, de az ügyvédit is megcéloznám, vagy az idegenvezetőt, végülis már 2 nyelven folyékonyan beszélek, és még jönne egy 3. is. Szép álmok mindenmi részéről. Nah de az esszé eldönt mindent hogy ki hová kerül. Finn már beadta előbb, ezért 0. osztállyal indított, és sztm mi biztso nem kerülünk vele egy oszályba. De megvárjuk mindig mit hoz a holnap. Az évzáron kiderül majd, addigis nem izgulok.
Szerintem ez elég infó lesz ehhez a "cím" hezSziasztok! Igen a kövi részben lesz az évszáró, és letellne a 12. osztály, viszoj tnég nem lesz vége a storynak, mert egészen mást terveztem. Addigis puszi midnenkinek 😘