A hétvége gyorsan elszállt. Hétfőn Billie nem tudott jönni, mert pszichológushoz ment. Sajnálom, hogy mennie kellett, valószínű nincs vakami rendben, és én kezdek aggódni hogy amiatt kellett mennie, mert szívenütötte, hogy Tommyval járunk. Próbáltam nem oda koncentrálni és el felejteni ezt a gondolatot, ami hamar sikerült, mert Millienek szólt az ofőnk hogy mennie kell. Nagyon érdekelt hogy miért, de nem tudtam meg. Na majd délután megkérdem. A nao hátralévő részében Saidie mellett ültem, mert ő is meg én is egyedül voltunk. Tök kedves volt. Azt hittem haragszik Billie miatt, de mint kiderült egyátalán nem. Az elmondása szerint csak Millie hávorodott fel, ő megértette, hogy lett egy új barátom, bár eleinte neheten fogadta. Milliet viszont mindig a hányinger kerülgette, ahányszor csak megkátta szegény lányt. Már tényleg van okom sajnálni, de most jobban izgat, hogy mi van Millievel. A suliból most Saidievek ment3m haza. Otthon meg felhívtam Millset, hogy mi van vele. Kiderült hogy a Brodway-re esélyes, aminek nagyon örültwm. Már reggel óta a repülőben ül, Washington felé tartva. Suli után videó chateltünk, aztán mennie kellett a sminkeshez.
6 óra körül Saidievel elmentem Sturbucksozni...
-Beszéltél már Millievel? -kérdezte az úton
-Igen, azt mindta hogy Brodway-re esélyes, nagyon szurkolok neki
-Ó az jó -ezt már szomorkásabban mondta, szerintem ő is szívesen ment volna a meghallgatásra
-Hé ne szomorkodj, jövőre te is menni fogsz, ez így alakult most.
-Jah, nem vagyok szomorú! -mindta megszeppenve, amire én ezzel a tipikus mindent tudok arccal néztem -na jó lehet hogy egy kicsit, de mostmár haladjunk -mondtaEste rákerestem a híradóra, hátha ott lesz Mills, és igen megtáltam! Nagyon örült3m neki, hogy meg tudtam nézni, mert nagyon ügye volt. Még írtam beki egy lelkesítő üzit és mentem aludni
Ha tetszett voting </3