BABALARIM BÖLÜM 4

3.5K 62 17
                                    

Ama bu kan. Hayır olamaz ölüyor muyum? Hemen elime telefonumu alıp internetten araştırdım ve çıkan sitelerden birine basıp okumaya başladım.

Özel bölgeden kan gelmesi rahim ağzında yırtılmadan kaynaklı olabilir. Bazen ise bu bölgelerde kötü huylu tümöre de rastlanılabilir.

(Herhangi bir bilgim yok sallıyorum)

Ne demek tümör? Yani ben şimdi ölücek miyim?
"BABAAAAAAAAAAAAAAA"

MERT

Zeynep'in ani bağırışı ile ben ve sevgilim hızlıca yataktan kalkıp onun odasına doğru koşmaya başladık. Ne olmuş olabilir ki? En fazla böcek falan görmüştür. Hemen kapıyı açıp odaya girdiğimizde Zeynep bir duvarın önünde oturmuş ellerini dizlerine sarmış ağlıyordu. Bir dakika onun gecelik beyaz şortunun kalça kısmında kırmızı bir leke mi var? Şimdi anladım durumun ne olduğunu. Kıvanç hemen Zeynep'in yanına koşup ne olduğuna baktı. Zeynep hemen ona sarılıp kafasını göğsüne gömdü. Ve hıçkırıkları arasında

"Baba öleceğim" dedi.

"Ne demek öleceğim?" Kıvanç onun bu dediğine şaşkınlık ve birazda korku içinde cevap verdi. Bense onları uzaktan keyif ile izliyordum. Zeynep bacaklarını açıp kan lekesini gösterdiğinde Kıvanç'ın yüzünde sıcak ve bir o kadar buruk bir gülümseme oluştu aynı gülümsemeden benim yüzümde de vardı.

"Merak etme çiçeğim ölmeyeceksin"

"Nasıl yani?" Kıvanç cevap vermeden ayağa kalktı ve odadan çıktı. Bir süre sonra elinde bir tane ped paketi ile geri döndü.

"Bunun ne olduğunu biliyor musun?"

"Hayır, ne ki?"

"Bak güzelim daha fazla soru sorma ve korkma. Merak etme ölmeyeceksin bu her kızda olan birşey şimdilik bunu bilmen yeter. Al şimdi bunu tuvalete git ve temizlen bunu nasıl takacağına internetten bakabilirsin." Dedi ve elindekini Zeynep'e uzattı. Zeynep onu elinden alıp tuvalete gitti. Kıvanç telefonunu çıkartıp bir numara tuşladı ve telefonu kulağına koydu.

"Alo Deniz nasılsın? ... Bende iyiyim teşekkür ederim. Ya ben senden birşey istesem yapar mısın? .... Mert'i hatırlar mısın?... Evet biz onunla işleri ilerletip bir kız çocuğu sahiplendikte şimdi de kızımız ilk kanama gününde acaba senden istesem ona bu durumu anlatabilir misin?.... Tamam sana ne kadar teşekkür etsem azdır çok sağol."
Deyip telefonu kapattığın da kaşlarım çatılı bir şekilde Deniz'in telefon numarasının onda ne aradığını düşünüyordum. Deniz bizim üniversiteden arkadaşımızdı.
Onu çok severdim hakiki bir kızdı ama Kıvanç'ın telefonunda onun numarası ne arıyor ki?

"Deniz ile geçen gün markette karşılaştık evi buralardaymış. Arada laflarız eski günleri yâd ederiz diye birbirimize numaralarımızı verdik." Dedi ben sormadan. Sonra duraksadı ve gözleri doldu.

"Sadece 3 ay geçti biz onu evlat edineli ama sanki hep bizimleymiş de onu doğduğundan bu yana biz büyütmüşüz gibi hissediyorum" dedi.

"Bende. Babalık böyle bir şeymiş demek ki." Dedim. O sırada banyonun kapısı açıldı ve içeriden Zeynep çıktı. Sonra kıyafet dolabına doğru yürüyüp temiz kıyafetler çıkarttı. Sonra bize dönüp.

"Baba çıkar mısınız? Üstümü değiştireceğim"dedi. Ardından kapının çalması ile odadan çıkıp salona geçtim Kıvanç ise kapıyı açmaya gitti. Bir süre sonra içeri Kıvanç ve arkasından Deniz girdi. Onu görünce içten bir gülümseme sundum. Gerçekten çok özlemiştim bu deli kızı. "SELAAAAMMM" diyip sarılmak için kollarını açarak koşar adım yanıma geldi. Bende aynı şekil karşılık verdim. Bir süre öyle sarılı bir şekilde kaldık sonra ayrılıp ilk konuşan ben oldum.

"Deli kız seni çok özledim."

"Bende bebiş bende eee nerede prensesimiz?" Dediğinde kapıdan Zeynep'in sesi duyuldu.

"Eğer o prenses bensem buradayım." Deniz gülümseyip arkasına döndü ve

"Evet prenses sensin"dedi.

"Neyse tanışma faslını sonra yaparız gel bakalım odana gidip anlatalım sana bu durumları"

"Burada anlat canım ne olacak? Hem babalarıyız biz onun utanmaz bizden."

"Yok biz çıkalım odaya hem benim bakmam lazım yanlış yapıştırmışsa her tarafı kan olur."

"İyi tamam o zaman çıkın siz yukarı" dedim. Onlarda hiçbir şey demeden yukarı çıktılar.
Biz Kıvanç ile üniversiteden beri sevgiliyiz ve o zamanlarda bizimle dalga geçen bir çok homofobik insan vardı. Bize destek çıkan tek kişi Deniz idi.

FLASHBACK

İkinci ders için görsel sanatlar fakültesine doğru giderken arkamızdan biri

"Aaa ibnelerde okuyor muydu? Çok şaşırdım şimdi" dedi ve yanındakilerle birlikte gülmeye başladı.

"LAN SANANE ELALEMİN CİNSEL YÖNELİMİNDEN HOMOFOBİK PİÇ" diye tiz bir bağırış duydum. Sonra bir erkek inlemesi. Kıvanç ile arkamıza dönüp baktığımızda genç bir kız çocuğun üzerine oturmuş onu yumrukluyordu. Ardından çocuğun üzerinden kalkıp diğerlerine dönüp,

"EĞER SİZDE İSTİYORSANIZ SORMANIZ YETERLİ ZEVKLE"
dedi yumruğunu havada sallayarak. Sonra yanımıza geldi ve elini uzattı.

"Ben Deniz. Onları boş verin hep boş konuşurlar bence çok tatlısınız" dedi.

FLASHBACK END

Oturmuş kahvemi içerken neden bu kadar geç kaldılar acaba diye düşünüyordum ki içeri Zeynep girdi ama normal bir şekilde değil suratı bembeyaz ve elleri titriyordu. Birden ağzını tuttu ve arkasını dönüp tuvalete doğru koştu. Onun ardından salona Deniz girince.

"Aman sizin kızınızda pek bir saf birşey."

"Deniz ne anlattın kıza?" dedim korkarak.

"...."

"NEEEE?!"

Dün hasta olduğumdan dolayı bölüm atamadım kusura bakmayın. Ama bu gün akşama doğru bir bölüm daha atacam.

BABALARIM [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin