BABALARIM BÖLÜM 8

2.3K 54 2
                                    

"Sesini annenden almışsın."

Korka korka arkama dönüp baktım. Babam, hayır öz ama babam olamayacak kadar pis bir insan. Suratımda ki gülümseme yavaşça yerini şaşkınlık ve öfkeye bıraktı. Nasıl çıktı bu hapisten. Tabi ya Türkiye'nin olmayan adaletinden başka ne beklenirdi ki.

"Babacım bak ben geldim. Birşey demeyecek misin?"
Dedi. Umutla ve gülümseyerek suratıma bakıyordu. Eskiden Dünya'nın en karizmatik gülümsemesi gibi gelen gülümseme şimdi midemi bulandırıyordu. Hatırlarım da eskiden babama bakıp "baba gelecekte senin gibi bir adamla evlenmek istiyorum" demiştim bana gülüp "sen daha iyilerine bak ben senin bunları yaşamana izin veremem katil olurum bir gün" demişti o gün anlamamıştım ama şimdi çok iyi anlıyorum ne demek istediğini.

Yüzümde iğrenmişlik ifadesi ile elimdek bıçağı daha çok sıktım. Aslında sinirlendiğim için değil korktuğum için ne de olsa banada zarar verebilir.

"Niye geldin?"

"Seni almaya. Hadi yıka ellerini seninle baba-kız vakit geçirelim. Patronundan izin aldım." Dedi. Alayla gülüp

"Gerçekten herşeyi unutup öylece boynuna atlamamı falan mı bekliyorsun?!"

"Babacım yapma böyle bak anlatacağım sana herşeyi."

"Defol git yoksa çığlık atar tüm mekanı buraya toplarım."dedim.

Birden yüzü ciddileşti
"Kim yıkadı senin beynini? Hadi bağır bağırda kim geliyor yardımına kim gelmiyor görelim."dedi.
Ve yavaş adımlarla yanıma doğru gelmeye başladı.

"Ne yapıyorsun? İMDAT YARDIM EDİN LÜTFEN. KİMSE YOK MU?"

"Sana verdiğim terbiyeyi bozmuşlar ama ben nasıl seni akıllandıracağımı biliyorum."
.
.
.
.
.
.
MERT

Evde oturmuş televizyon kanallarında geziniyordum. Birden içime büyük bir sıkıntı çöktü. Sanki nefes alırken bir el boğazımı sıkıyorda nefes alışımı engelliyor gibiydi. Ayağa kalkıp balkona çıktım. Kapının önünde bir polis arabası durdu ve içinden iki polis indi. Biri zile uzanıp bastı hemen koşarak kapıyı açtım.

"Buyurun?"

" Zeynep Ulusoy'un velisi siz misiniz?"

"Evet ben üvey babasıyım. Bir sorun mu var?"

"Lütfen içeride konuşabilir miyiz?"

"Tabi tabi kusura bakmayın buyurun."
Dedim içeriye geçip benim yonlendirmem ile koltuğa oturdular.

"Bakın lütfen telaş yapmayın ama bu gün çalıştığı restorantta Zeynep'in çığlık sesi duyulmuş gidip  bakıldığında ortada kimse yokmuş. Ve iki gün öncesine kadar Zeynep'in öz babası serbest bırakılmış. Adamın restoranta girdiğine dair görüntüleri var ama gerisi yok yani girip kameraları bir şekilde kapatmış ve kızınızı kaçırmış olabilir. Tabiki de bu bir ihtimal ama çok yüksek bir ihtimal. Şu an kendisine ulaşılamıyor yer yarılmışta içine girmiş gibi ama en kısa sürede bulacağız kızınızı merak etmeyin."
En sonunda sustuğunda nutkum tutulmuştu. Nasıl yani şimdi Zeynep kaçırıldı mı? Hemde annesinin katili olan adam tarafından.

Bayadır bölüm atmıyorum farkındayım ama sınavlarıma çalışmam gerekliydi kusura bakmayın. Bu gün 2 bölüm daha gelicek yani toplam 3 bölüm atıcam iyi okumalar.

BABALARIM [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin