BABALARIM FİNAL

2K 68 11
                                    

11 yıl sonra
Okan ve Zeynep düğün

Bu gün Okan ile düğünümüz vardı. Çok mutluyum. Yıllar önce Okan ile bu derece birbirimizi seviceğimize ihtimal vermezdim. Berke'nin o kız ile önümüzde aşk yaşamasına çok üzülürdüm, canım çok yanardı. Her seferinde benimle dertleşmiş ve canımın ne kadar yandığını anlayan bir tek o olmuştu. Zaman ile ona âşık olduğumu, Berke'nin bende sadece bir takıntı olduğunu anlamıştım.

FLASHBACK

"Zeynep iyi misin? Ne oldu? Neden çağırdın beni apar topar?" Dedi Okan.

"Okan sana söylemem gereken çok önemli bir şey var. Gel otur buraya." Dedim ve Okan için bir sandalye çektim. Hadi Zeynep hadi şu an yapamazsan asla yapamazsın bu tek şansın.

Derin nefes alıp,
"Okan ben seni çok seviyorum."
Dedim.

"Bende seni çok seviyorum güzelim. Bu muydu söyliyeceğin şey?" Dedi ve kıkırdadı.

"Hayır yani. Ben sana aşığım. Berke takıntıymış benim için hiç sevmemişim onu." Dedim açıklayarak.
______________________________

O şaşkın ifadesi hâlâ aklımdaydı.

FLASHBACK

"Zeynep hadi çıkalım mı? Hazır mısın?" Dedi Okan.

"Tamam sevgilim çıkarız ne acele ettin kaçmıyor ya restorant." Dedim.

"Acele etmiyorum. Hah hazır mısın? Hadi çıkalım." Dedi ve beni kolumdan tuttu.

Yolda ise çok tuhaf davranıyordu. Sürekli elini ceketinin iç cebine atıp sanki bir şeyi teyit ediyor veya kaybolmasından korktuğu bir şeyi koruyor gibiydi.

Yemeklerimizi yiyip tatlıları beklerken restorant neredeyse boşalmıştı. Okan ayağa kalktı ve beni de kaldırdı. Önümde diz çöktü ve sabahtan beridir kontrol ettiği cebinden bir kutu çıkarttı.

"Zeynep, seni çok seviyorum. Ben öyle pek romantik biri değilim biliyorsun ama emin olduğum birşey var. Ben geriye kalan ömrümü sana ve çocuklarımıza adamak istiyorum. Benimle evlenir misin?" Dedi.

"Okan ben ne diyeceğimi bilmiyorum." Dedim şaşkınlıkla.

"Ne demek ne dicem? Evet diceksin kızım evet de hadi." Dedi Asude.  O tarafa baktığımda değer verdiğim bütün insanlar orada toplanmış ne diyeceğimi bekliyordu.
Asude, Gizem, Simay, Kıvanç babam,Mert babam. Hepsi toplanmış bize bakıyordu.
Asude, Gizem, Simay'ın gözlerinde gördüğüm mutluluk,
Kıvanç babam ve Mert babam'ın gözlerinde gördüğüm şefkat beni duygulandırmıştı.

"EVET" dedim. Okan hemen bana sarılmış boynumu öpüyordu.

"Seni çok seviyorum çok. Söz veriyorum seni asla üzmiceğim." Dedi.
______________________________

Ben gelinliğimi giyinmiş aynada kendime bakarken kapı açıldı içeriye bizim kızlar girdi.

"Kızım çok güzel olmuşsun" dedi Asude.

"Ee kimin kardeşi tabi güzel olucak." Dedi Gizem.

"Ay kızlar çok heyecanlıyım ya. Umarım kötü bir şey olmaz." Dedim.

"Yok yok kötü düşünme. Herşey çok güzel olucak çok mutlu olucaksınız." Dedi Simay.

"Hadi ayakkabını çıkart birde kalem ver." Dedi Simay ve oturdu. Ayakkabımı çıkarttım, çekmeceden bir kalem çıkartıp ona verdim.

"Bakalım ilk kimin ismi silinecek" dedi Simay.

"Ya benim ismimi bastırarak yaz ben şu an evlenmeye hazır değilim." Dedi Gizem. Buna gülerken kapı açıldı ve içeri Kıvanç babam ve Mert babam girdi.

"E biz sizi yalnız bırakalım baba-kız konuşun." Dedi Asude ve dışarı çıktılar.

"Nasıl olmuşum baba?" Dedim burukluk ile.

"Çok güzel olmuşsun çiçeğim çok güzelsin." Dedi Kıvanç babam benimkisi ile aynı ses tonu ile.

"Çok güzel çok güzel kimin kızı sonuçta değil mi?" Dedi Mert babam. Galiba bu gece herkesin ses tonu bu şekilde olucak.

"Ah ah daha dün elimde minnacık bir kızdın. Ne ara kocaman bir kadın oldun? Zaman su gibi akıp geçiyor. " Dedi Mert babam.

"Ya demeyin öyle ağlicam sonra maymun gelin diye arkamdan konuşucaklar." Dedim Kıvanç babam güldü, Mert babam ise gulemicek kadar çok ağlıyordu. Kıvanç babam dolu gözleri ile Mert babama sarıldı ve saçlarını okşamaya başladı. Sonra eğildi ve dudağını öptü.

"Aa sizin burada daha evlenmemiş kızınız duruyor siz öpüşüyorsunuz." Dedim.

"Sen isteme gecesini unuttun galiba daha onun sorgusunu yapıcam ben o damat bozmasına." Dedi Kıvanç babam.

FLASHBACK

Mutfakta kahveleri yapıyordum çok heyecanlıyım. Kahveleri fincalara koyarken dökmemek için her ne kadar çaba göstersemde dökülmüştü. Ellerim titriyordu.

"Ya kızım yavaş tamam ver sunu bana yıka sen ellerini." Dedi Asude.

"Hangisi damadın?" Dedi Simay.

"Bunlardan da koyalım." Dedi ellerindeki baharatlar ile Gizem. Eline bir tatlı kaşığı aldı ve bir fincana ilk önce tuz, pul biber, kara biber, kırmızı toz biber, kimyon koydu. Umarım Okan düğünden önce ölmez.

Kahveleri dağıtırken Okan tam da ona yapılan zehiri almıştı. Bana çok güveniyordu ama maalesef beni almak çok o kadar kolay değildi. Kahveyi birden kafaya dikmişti. Pekte etkilenmişe benzemiyordu ama acı geldiği gözlerinden okunuyordu.

"Efendim, gelelim sebebi ziyaretimize. Allah'ın emri Peygamberin kavli ile kızınız Zeynep'i oğlumuz Okan'a istiyoruz."

"Yani Gençler birbirini sevdikten sonra biz ne desek boş. Madem birbirlerini seviyorlar bizde verdik gitti." Dedi Kıvanç babam.

Ayağa kalkıp herkesin elini teker teker öptük. Sonra Asude yüzükleri getirdi ve Kıvanç babam yüzükleri parmağınıza takıp,

" Bir ömür mutlu olursunuz inşallah." Dedi ve kurdeleyi kesti. Okan bana sarılıp ilk anlımdan sonra dudağımdan öptü.
______________________________

Bir kolum Kıvanç babamın kolunda bir kolum Mert babamın kolunda Okan'a doğru ilerliyordum. En sonunda Okan'ın yanına vardığımda bana gözleri parıltılı bir şekilde bakıyordu.

"Çok güzelsin." Dedi.

"Sende çok yakışıklı olmuşsun." Dedim. Koluma girip beni nikah masasına oturttu.
Nikah memuru geldi ve oturdu.

"Zeynep Ulusoy, Okan Şaşmaz'ı
eş olarak kabul ediyor musun?"

"EVETT!" Dedim ve bir alkış tufanı koptu.

"Okan Şaşmaz, Zeynep Ulusoy'u eş olarak kabul ediyor musun?"

"EVET!" Dedi.

"Bende bana verilen yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum."
.
.
.
.
.
.
.
Duş almış yatağımızda uzanıyorduk. Okan benim göğsümde uzanmış gözlerini kapatmıştı.

"Okan uyudun mu?" Diye fısıldadım.

"Hayır neden?" Dedi.

"Sırtın çok ağrıyor mu? Çok vurdular sırtına."

"Hayır ağrımıyor merak etme."

"Bundan sonra ne olacak?"

"Ne olucağı yok.  Mutlu mesut yaşıyacağız, aynı yastıkta yaşlanıcağız." Dedi.

" Seni çok seviyorum sevgilim." Dedim.

"Seni çok seviyorum sevgilim" dedi. İşte bu benim çektiğim bütün acılara değen bir kareydi.

BABALARIM [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin